بازدید 12823
۱

پلمب ۹ صرافی به دلیل تخلفات ارزی در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب ۹ صرافی به دلیل خرید و فروش غیر مجاز ارز و اخلال در این بازار، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 03 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به نظارت پلیس بر بازار ارز و سکه، اظهارکرد: باتدابیر سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نیز درخواست بانک مرکزی پلیس با اخلالگران نظم اقتصادی و افرادی که بخواهند در این شرایط اقدام به سودجویی کنند برخورد خواهد کرد. در همین راستا نیز گشت‌های مختلف پلیس اقدام به بازرسی محسوس و نامحسوس در این فضا کرده است.

وی ادامه داد: روز گذشته چند تیم از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای نظارت بر صرافی‌های پایتخت و به منظور ساماندهی و پیشگیری از جرایم و تخلفات مربوط به این صنف، از ۳۵ صرافی بازدید کردند که در جریان آن به ۱۵ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.

مرادی افزود: همچنین ۹ صرافی متخلف نیز به علت خرید و فروش غیر مجاز ارز و اخلال در نظام اقتصادی با اخذ دستور قضائی پلمب شدند که پرونده آنان برای رسیدگی به نهاد‌های قانونی و مربوطه ارجاع خواهد شد.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، گشت‌های پلیس در این فضا‌ها و صنوف همچنان ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
مشکل حل شد چند نفر را اعلام کنید بحث دلار سکه خودرو بقیه گرانیها حل میشود هر وقت بگیر ببند شده سر مردم کلاه کشادتری گذاشتن مجلس قوه قضاییه جدید شد گرانیها جدیدتر پس مشکل جای دیگریست جوینده یابنده هست.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل