بازدید 13302
۸

واکنش آشنا به اظهارنظر‌ها درباره تعویق کنکور ۹۹

مشاور رئیس جمهوری در واکنش به طرح اظهاراتی در خصوص تعویق برگزاری کنکور ۹۹ اظهار کرد: متاسفانه برخی بدون آن‌که به ابعاد و جوانب مسأله احاطه و اشراف داشته‌باشند، نظر خود را بر تصمیمات ستاد ارجح می‌دانند و رسما آن را اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 02 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در واکنش به طرح برخی اظهارات در خصوص تعویق برگزاری کنکور ۹۹ در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏رهبری خود می‌فرمایند من هم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستم؛ ولی متاسفانه برخی - علی‌رغم ادعای ولایت‌مداری - بدون آن‌که به ابعاد و جوانب مسأله احاطه و اشراف داشته‌باشند، نظر خود را بر تصمیمات ستاد ارجح می‌دانند و رسما آن را اعلام می‌کنند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
امروز رئیس مجلس طوری میگه حفظ جان دانش آموزان خط قرمز ماست انگار که دولت می خواست دانش آموزان را به توپ ببنده... آقا بس کنید این مسخره بازی های سیاسی را...
متاسفانه هیات دولت وعده های زیادی به مردم دادند ولی حتی به یک صدمش هم عمل نکردند و این باعث بی اعتمادی همه حتی جریان های دیگه به این هیات و تصمیماتش شد...بایستی اول اعتماد سازی صورت بگیره!
کی این دولت تموم میشه ملت از بی تدبیری و بی سوادی در رنج هستند
#یک_سال_دیرتر_رفتن_بهتر_از_هرگز_به_دانشگاه_نرفتن_است
#لغو_کامل_کنکور
راست میگه...اینا باید جواب مافیا کنکور رو بدن،جان مردم و جوان های این مرز و بوم مهم نیست که...مهم اینه که مافیای کنکور ناراحت نشه.
اولا اصلی ترین شرط در کنکور دوری از استرس و تمرکز هست که امکان نداره دانش آموزان در این شرایط بتونن با خیال راحت آزمون رو انجام بدن دوم اینکه چطور می خواهید احراز هویت داوطلبین رو انجان بدید؟با ماسک و شیلد و عینک و غیره شناخت خود ما از فرزندمون سخته چه برسه به یه غریبه شنیدم که می خوان اثر انگشت بگیرن که این مسخره ترین و فاجعه بار ترین اقدام خواهد بود سوم چطور در این شرایط سخت دانش آموز چندین ساعت بدون اینکه چیزی بخوره بشینه و امتحان بده برگزاری کنکور در چنین وضعی بدترین کاریست که می شود کرد ما مخالفیم
جناب قاليباف از وقتي رييس مجلس شده اند فقط دارند خط قرمز اعلام ميفرمايند!!؟
معتقدم کنکور باید در زمان مشخص خود برگزار شود، ١-دو عضو مؤثر ستاد ملی مقابله با کرونا، ‏وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم است، آنها قطعاً از زوایای مختلف به موضوع برگزاری کنکور پرداخته و...‏
تمام جهات آن را بررسی کرده‌اند، بنابراین تصمیم ستاد با توجه به نظرات تخصصی آنها گرفته شده است . بنابراین باید به جایگاه ‏تخصصی ستاد اعتماد کرد.٢-مسأله کنکور یک مسأله درهم تنیده علمی، اجتماعی، فرهنگی، فردی، اقتصادی و سیاسی است و ‏بسیاری از خانواده‌ها از چند سال گذشته برای این آزمون زمان گذاشته و برنامه ریزی و هزینه کرده‌اند تا فرزندان‌شان در شرایط ‏مناسب به رقابت بپردازند، دراین بزرگترین ماراتن علمی، یک میلیون و ٧٠٠ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند که تنها ‏سرنوشت خودشان مطرح نیست و با خانواده‌هایشان حدوداً ٦ میلیون نفر در انتظار شرکت در این رقابتند، مضاف بر اینکه اگر ‏فردی امسال در کنکور شرکت نکند ، ممکن است با ده‌ها مانع همچون (سربازی برای پسرها) مواجه شود. ٣-علی رغم ظرفیت ‏یک میلیون نفری دانشگاه‌ها، رقابت تنها برای ٥٠ هزار صندلی انجام می‌شود و این ظرفیت محدود اگر به سال آینده بیفتد، بسیاری ‏امکان قبولی در رشته‌های خاص را از دست می‌دهند و سرنوشتشان دستخوش تغییرات می‌شود. ٤- من هم معتقدم اصل برگزاری ‏کنکور به شیوه رایج هر ساله، آثار منفی زیادی دارد، اما تا زمانیکه جایگزین آن مشخص نشود، هر نوع تغییراتی می‌تواند حقوق ‏اساسی هزاران نفر را دچار مخاطره کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل