بازدید 8385

نکونام: با ۱۸بازیکن جوان و امید به پرسپولیس رسیدیم

کد خبر: ۹۹۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 17 July 2020

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: پاتوسی در بازی فردا قطعا حضور ندارد، چون او غیرحرفه‌ای عمل کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، جواد نکونام در خصوص بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی با پرسپولیس سخت است. چندین هفته است در صدر جدول قرار دارد و به قهرمانی نزدیک است. شرایط ما شرایط خوبی نبوده است و بعد از بازی با ماشین سازی مشکلات زیادی بابت کرونا داشتیم.

وی افزود: تست کرونای بازیکنان مان یکی یکی مثبت شد و آن‌ها را از دست دادیم. شرایط تمرین مان خوب نبود. از چهارشنبه که در تهران حضور پیدا کردیم با حداقل بازیکنان بزرگسال‌مان آمدیم. تیم ما با ۶-۵ بازیکن جوانان و امید به ۱۸ نفر رسیده است. چند بازیکن دیگرمان تستشان منفی شد، اما چون ۲ هفته تمرین نکرده بودند و به خاطر مشکلاتی که این ویروس برایشان به وجود آورده بود آن‌ها را نداشتیم. الان ۱۹ تا ۲۰ نفر هستیم و می‌توانیم تمرین کنیم و از این تعداد چند نفر آن‌ها بازیکنانی هستند که از این بیماری تازه رهایی پیدا کرده‌اند و تمرین نکرده‌اند.

سرمربی تیم فولاد در رابطه با این که این تیم دو هفته تمرین نداشته است، گفت: بازیکنانی که تمرین کرده‌اند مشکلی ندارند، مشکل ما بازیکنانی هستند که تمرین نکرده‌اند و در قرنطینه حضور داشتند و این، شرایط را برای ما سخت کرده بود و به صورت انفرادی هم نتوانستند تمرین کنند.

نکونام تصریح کرد: شرایط تیمی‌مان خوب نیست و علی رغم آنکه شرایط خیلی خوبی در لیگ داشتیم، ویروس کرونا بزرگ‌ترین ضربه را به من و بازیکنان تیمم زد و فولاد را از شرایط خوب دور کرد. از این موضوع ناراحتم که در بهترین حالت ممکن بازیکنانمان را از دست دادیم. تا به امروز ۲۶ نفر از افرادی که به این ویروس مبتلا شده‌اند را در تیممان داشتیم. شرایطمان خوب نیست و الان با پرسپولیسی بازی داریم که بازیکنانمان برای اولین بار است به استادیوم آزادی آمده‌اند. این‌ها بازیکنان امید و جوانانمان هستند و شرایط کاملا نابرابری است.

وی در رابطه با برنامه دو بازی باقیمانده فولاد اظهار داشت: هیچ صحبتی نشده است، مشکلی نداریم. اگر تیممان آماده باشد، و شرایط ما خوب باشد بازی می‌کنیم. وقتی این همه بازیکنان ما کرونا گرفته‌اند شرایط عادلانه نیست.

نکونام در رابطه با فصل آینده و ادامه همکاری با تیم فولاد عنوان کرد: اگر باشگاه فولاد من را بخواهد با افتخار در این تیم می‌مانم، امیدوار هستم بتوانم سال بعد شرایط بهتری را برای این تیم به وجود بیاورم. کار کردن با آذری، محمدی و اعضای هیأت مدیره باعث افتخارم هست. پشتوانه خیلی خوبی داریم، امیدوار هستم لیگ را صحیح و سالم تمام کنیم. شرایطمان در اهواز به دلیل قرمز بودن خیلی سخت شده است. همه این‌ها تأثیر دارد بر تصمیم همه بازیکنان و خود من. باعث افتخارم است در تیم فولاد بمانم و این تیم را به جایگاه واقعی‌اش، قهرمانی و ۴ تیم بالای جدول برسانم.

وی در باره پاتوسی و وضعیتش گفت: او را خیلی وقت است نداریم و شرایطش خوب نیست. از این مسأله ناراحتم که شرایط ایده‌آلی ندارد. بازیکن کاملا غیرحرفه‌ای عمل کرده، امیدوارم زود بتواند به شرایط ایده‌آل بازگردد و در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و ما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. فردا قطعا در بازی نیست و امیدوارم بتوانیم در آینده از او استفاده کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار