بازدید 17172
۱

ریزش معدن در گیلانغرب کرمانشاه/ بالگرد و ۳ تیم عملیاتی هلال احمر اعزام شدند +تکمیلی

تا این لحظه عملیات آواربرداری توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات فوت شده است.
کد خبر: ۹۸۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 03 July 2020

تابناک اجتماعیدر پی ریزش معدن در گیلانغرب ٣ تیم عملیاتی هلال احمر از دو شهرستان و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

ریزش معدن در گیلانغرب کرمانشاه/ بالگرد و ۳ تیم عملیاتی هلال احمر اعزام شدندبه گزارش «تابناک»، مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت: ساعت ۱۳:۳۵ امروز بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب روستای سرتیتان ٣ تیم عملیاتی از شهرستان‌های گیلانغرب و اسلام آباد غرب و یک تیم واکنش سریع استان توسط بالگرد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تا این لحظه عملیات آواربرداری توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات فوت شده است.

تکمیلی: گازگرفتگی ۷ نفر و انتقال ۵ مصدوم به بیمارستان


بنابر گزارش تکمیلی در پی ریزش معدن زغال سنگ بیتومین در روستای «سرتیتان» از توابع بخش مرکزی گیلانغرب ۷ تن دچار گازگرفتگی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: برای نجات یک نفر از مصدومان که حال عمومی مناسبی نداشت بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به منطقه اعزام و مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد؛ بنابراین گزارش ان حادثه ظهر امروز رخ داد که متاسفانه یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده و ۵ تن دیگر توسط آمبولانس‌های هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی انتقال پیدا کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا کمک مصدومان باشد..آمین.
خدا رحمت کند به اون مرد فوت شده...و به خانواده ش صبر عطا فرمایند..آمین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل