بازدید 17210

عامل آتش‌سوزی جنگل‌های رضوانشهر شناسایی شد

فرماندار رضوانشهر از شناسایی عامل آتش‌سوزی جنگل‌های پره سر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 17 June 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدمهدی مظفری، فرماندار رضوانشهر از مهار کامل آتش سوزی جنگل های پره سر در این شهرستان خبر داد و گفت: مقصر این حادثه آتش‌سوزی شناسایی شده و قرار است پس از تشکیل پرونده توسط نهاد‌های مربوطه دستگیر شود.

او افزود: در حال حاضر و با تلاش مسئولان و ماموران منابع طبیعی شهرستان توانستیم آتش‌سوزی را مهار کنیم، اما همچنان نیرو‌های ما در منطقه مستقر هستند تا از بروز حادثه دیگر جلوگیری شود.

فرماندار رضوانشهر علت نخست ایجاد این حریق را عامل انسانی اعلام کرد و اظهار داشت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم این شخص بومی منطقه است و در حال حاضر شناسایی شده و قرار است پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده و به جرائم او رسیدگی شود.

مظفری با بیان اینکه آتش‌سوزی در جنگل‌های پره‌سر سطحی بوده و قسمت بالایی درختان درگیر آتش نشده است، گفت: بیشتر درختان شکسته شده دچار حریق شدند و در این حادثه ۳ هکتار جنگل دچار آتش‌سوزی شد.

او با اشاره به اینکه جنگل‌های پره‌سر همه ساله به‌علت جنس درختان این منطقه دچار حریق می‌شوند، تصریح کرد: درختان سوزنی برگ در این منطقه که غیر بومی نیز هستند به‌علت نوع برگ خود زود مشتعل می‌شوند و ما همه ساله با مشکل حریق مواجه هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل