بازدید 34506
۷

دختر کرمانی با تبر به قتل نرسیده است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به کشته شدن یک دختر در کرمان گفت: خبر کشتن این دختر با تبر توسط پدرش صحت ندارد.
کد خبر: ۹۸۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 17 June 2020

به گزارش «تابناک»، سرهنگ کوروش احمد یوسفی شبانگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گرچه عصبانیت پدر، عامل قتل دختر ۲۵ساله کرمانی شده ولی انطوری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده قتل با تبر صورت نگرفته است .

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته ۲۶ خردادماه اختلاف خانوادگی پدر و دختر و عصبانیت پدر موجب قتل دختر جوان شد.

سرهنگ احمد یوسفی با اشاره به این مطلب که در این حادثه، میله آهنی که توسط پدر و در عصبانیت پرتاب می شود با سر دختر برخورد کرده و موجب مرگ وی می شود تاکید کرد: پدر پشیمان از نتیجه عصبانیتش هم اکنون در بازداشت پلیس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۷
تابی جان شما پرويه ماله کشی قتل یک دختر بی گناه را شروع نکن در ضمن جسد در اطراف کرمان رها شده بوده بعد از نزدیک به 12 ساعت از قتل پیدا شده میشه بگب چجوری قاتل احساس پشیمانی داشته ؟!!!!!!!!!!!!
مشخصه که به خاطر اختلاف خانوادگی بوده نه چیز دیگر ...
خدا را شکر که با تبر نبوده ! کلی نگران بودیم .... همین که با قمه و میله گرد بوده باشد موجب تسلی خاطر است.
پدران پشیمان که با داس و تبر و میله و..دخترانشان را به اسانی به قتل می رسانند چون مجازات نمی شوند!پس از بحث مفصل درباره عدم مجازات پدر رومینا، چند پدر ردیگر فوری عصبانی شدند؟!
با داس به قتل رسیده !!!!!
خدا را شکر.خیلی نگران بودم که ایشان با تبر به قتل رسیده باشند. ولیکن ظاهراً با میله به قتل رسیده اند . خدا را شکر پس مسئله خاصی نبوده.
آی مملکت داریم ها!!!!!!!آدم کیف میکنه از اینکه تو این کشور داره زندگی میکنه!!!!!!!یه پدر بچه شو با داس سر میبره و یکیش هم با میله میزنه(پرت میکنه) تو سر بچه اش!!!!! یه مادری هم دو تا بچه اش رو میکشه!!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی