بازدید 15941

تکذیب شایعه غرق شدن کشتی در بندر امام خمینی

معاون اداره کل بنادر خوزستان با رد شایعه غرق شدن کشتی در بندر امام خمینی (ره)، گفت: در ۲۰ سال گذشته هیچ کشتی در بندر امام خمینی (ره) غرق نشده است.
کد خبر: ۹۸۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ 11 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بندر امام خمینی (ره)، در روز‌های گذشته فیلم کوتاهی از واژگون شدن یک کشتی کانتینری در فضای مجازی منتشر شد و برخی این حادثه را غرق شدن کشتی در بندر امام خمینی (ره) عنوان کردند.

امین موسی پور، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با رد شایعه غرق شدن کشتی کانتینری در اسکله‌های بندر امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در پی انتشار فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر غرق شدن یک کشتی در بندر امام خمینی (ره) باید عنوان کنم غرق شدن کشتی کانتینری در اسکله‌های اختصاصی کانتینر در بندر امام خمینی (ره) صحت ندارد، این فیلم کوتاه مربوط به بندر امام خمینی (ره) یا سایر بنادر استان خوزستان نیست.

موسی پور بیان کرد: در ۲۰ سال گذشته هیچ حادثه منجر به غرق شدن کشتی در بندر امام خمینی (ره) رخ نداده است، در حالی که سالیانه بصورت متوسط ۲ هزار کشتی اقیانوس پیما به شکل کاملا ایمن در اسکله‌های این بندر بزرگ تجاری پهلوگیری می‌کنند و طیف وسیعی از کالا‌ها از جمله کالای اساسی مورد نیاز کشور تخلیه و بارگیری می‌شود.

بنا بر این گزارش، فیلم منتشر شده مربوط به غرق شدن کشتی SL-STAR در اسکله کانتینری شهید رجایی بندرعباس و مربوط به ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان