بازدید 24549

جنگ ترامپ با توییتر همزمان با تشدید خشونت‌ها در مینیاپولیس بالا گرفت!

در چند روز گذشته ترامپ وارد جنگ جدیدی شده است؛ جنگی نه با دولت‌ها یا رقبای داخلی، بلکه با شبکه اجتماعی توییتر! دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته توییتی در رابطه با خشونت‌ها در مینه سوتا منتشر کرد و در آن معترضان به مرگ یک سیاه پوست در این ایالت را که به دست پلیس به قتل رسیده بود، تهدید به مرگ کرد؛ حالا توییتر به این پست واکنش نشان داده و از آنجا که توییت ترامپ، قوانین آن را نقض کرده آن را از نظر کاربران پنهان کرده است.
کد خبر: ۹۸۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 29 May 2020

جنگ ترامپ با توییتر همزمان با تشدید خشونت ها در مینیاپولیس بالا گرفت!

بین الملل تابناک: در چند روز گذشته، ترامپ وارد جنگ جدیدی شده است؛ جنگی نه با دولت ها یا رقبای داخلی، بلکه با شبکه اجتماعی توییتر!

شب گذشته، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا توييتي در رابطه با خشونت ها در مينه سوتا منتشر كرد و در آن معترضان به مرگ يك سياه پوست در اين ايالت را كه به دست پليس به قتل رسيده بود، تهديد به مرگ كرد؛ حالا توييتر به اين پست واكنش نشان داده و از آنجا که توييت ترامپ قوانين آن را نقض كرده آن را از نظر كاربران پنهان كرده است.

توييت اصلي ترامپ به اين شرح است: اين مجرم ها ياد و خاطره جرج فلويد را هم خراب مي كنند. من به آنها اجازه چنين كاري را نمي دهم. همين الان با تيم والز، فرماندار ايالت صحبت كردم و به او گفتم كه ارتش در اين مسير با او همراه است. هر مشكلي پيش بيايد ما كنترل را در دست مي گيريم. وقتي مردم دست به غارت بزنند، ما هم دست به اسلحه مي بريم. ممنونم. 

در ادامه توييتر به اين توييت مملو از خشونت ترامپ چنين پاسخ داد و آن را پشت يك اعلان مخفي كرد. با اين حال، هنوز دسترسي به آن براي كاربران فراهم است. در اعلان توييتر آمده است: اين توييت قوانين توييتر در مورد ترويج خشونت را زير پا گذاشته است. با اين حال، توييتر تشخيص داده شايد به نفع مردم باشد كه به اين توييت همچنان دسترسي داشته باشند.

توييت ترامپ براساس محتواي خط آخر آن، ارتباطش با خشونت و اين احتمال كه ممكن است الهام بخش اقدامات مشابه شود، پنهان شده است.

اكانت روابط عمومي توييتر نيز در ادامه جداگانه به اين توييت واكنش نشان داد و اعلام كرد كه توييت ترامپ براساس محتواي خط آخر آن، ارتباطش با خشونت و اين احتمال كه ممكن است الهام بخش اقدامات مشابه شود، پنهان شده است.

لازم به ذکر است، رئیس جمهوری ایالات متحده روز پنجشنبه دستوری اجرایی صادر کرد که براساس آن اختیارات شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر برای کنترل محتوای مطالب منتشره کاهش پیدا می‌کند. توئیتر روز سه‌شنبه برای اولین بار برای یکی از توئیت‌های دونالد ترامپ از برچسب «راستی‌آزمایی» استفاده کرده بود؛ امری که خشم چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا را ـ که بسیاری از تصمیم های خود را از طریق این شبکه اجتماعی اعلام می‌کند ـ برانگیخت. او در واکنش به این تصمیم توئیتر تهدید کرد، شبکه‌های اجتماعی را «تعطیل» خواهد کرد.

دونالد ترامپ بسیاری از رسانه‌های آمریکا را «جعلی» می‌خواند و به همین دلیل تاکنون به ارتباط مستقیم خود با هوادارانش از طریق شبکه اجتماعی توئیتر اصرار داشته است.

در پی بالا گرفتن تنش میان کاخ سفید و شبکه‌های اجتماعی، نماینده دموکرات آمریکایی به رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرد حساب کاربری خود در توئیتر را ببندد.

آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، در توئیتی به توئیت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، درباره تقلب انتخاباتی در صورت رای‌گیری پستی واکنش نشان داد.

او در توئیتی خطاب به ترامپ نوشت: آقای رئیس جمهور شما اطلاعات کذب درباره رای‌گیری از طریق پست منتشر می‌کنید و دوست ندارید در این خصوص از شما انتقاد شود. ما این را متوجه شدیم. اما آنچه اهمیت دارد، این است: ۱۰۰ هزار آمریکایی از ویروس کرونا مرده‌اند. اگر شما توئیتر را دوست ندارید، از آن خارج شوید و وقت خود را صرف نجات جان مردم کنید.

حمایت زاکربرگ از ترامپ

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا بامداد جمعه در پیامی توییتری مدعی شد که شرکت فیسبوک نیز در اختلاف با توییتر با او هم‌ عقیده است. ترامپ نوشت: مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک نیز امروز از توییتر انتقاد می‌کند.

ترامپ با بیان اینکه [زاکربرگ می‌گوید:] سیاست ما با توییتر در این باره تفاوت دارد، من قویا اعتقاد دارم که فیسبوک نباید قضاوت‌کننده حقیقت چیزهایی باشد که مردم در اینترنت می‌گویند، افزود: آیا توییتر از اوباما به خاطر گفتن "می‌توانید دکتر خود را نگهدارید." انتقاد کرد؟

رییس جمهوری آمریکا سپس در پیامی دیگر گفت، رای‌گیری پستی به معنای "پایان حزب جمهوریخواه" خواهد بود.

افزایش خشونت ها در «مینیاپولیس»

اعتراضات گسترده و ملتهب در شهر «مینیاپولیس» واقع در ایالت مینه‌سوتا، برای سومین روز پیاپی همچنان ادامه دارد و این بار معترضان به سراغ منبع اصلی اعتراضات خود، یعنی مرکز پلیس این شهر رفتند.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند، از چند ساعت پیش تظاهرات‌کنندگان ضد خشونت پلیس ایالات متحده علیه رنگین‌پوستان در این کشور، ساختمان حوزه سوم مرکز پلیس مینیاپولیس را محاصره کرده در تلاش برای تصرف آن هستند.

جنگ ترامپ با توییتر همزمان با تشدید خشونت ها در مینیاپولیس بالا گرفت!

شبکه «سی‌بی‌اِس» از مینیاپولیس گزارش داد که دقایقی پیش معترضان توانستند درب‌های ورودی این ساختمان را شکسته و بعد از ورود، آن را به آتش بکشند.

نیروهای امنیتی می‌گویند از داخل این ساختمان صدای انفجارهای مهیب به گوش می‌رسد و آتش از طبقات آن زبانه می‌کشد. پلیس همچنین به تظاهرات‌کنندگان هشدار داده هرچه سریعتر متفرق شوند.

به گزارش سی‌بی‌اس، گارد ملی ایالت مینه‌سوتا نیز خبر داد که حدود ۵۰۰ نظامی را برای سرکوب معترضان در مینیاپولیس اعزام کرده است.

روز دوشنبه بود که یک افسر پلیس سعی کرد با رفتاری خشن، «جورج فلوید» سیاهپوست چهل ساله را که غیرمسلح بود، بازداشت کند. تصاویر منتشر شده از این حادثه نشان می‌داد که آن پلیس آمریکایی، زانوی خود را روی گردن فلوید قرار داده و مانع نفس کشیدن او شده بود. این رفتار خشونت‌آمیز در نهایت به مرگ فلوید منجر شد.

 به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان» حداقل دو شهر بزرگ دیگر آمریکا هم طی روزهای اخیر صحنه اعتراض به نژادپرستی و رفتار خشن پلیس با مظنونان غیرمسلح سیاه‌پوست بوده است.

رسانه‌های آمریکایی گزارش می‌دهند، علی‌رغم اینکه بطن اصلی اعتراضات اخیر علیه خشونت‌های پلیس آمریکا علیه رنگین‌پوستان است، نیروهای امنیتی و پلیس این کشور در مواجهه با این تظاهرات‌، باز هم به تدابیر و اقدامات خشن متوسل شده‌اند.

«ای بی سی نیوز» هم روز چهارشنبه گزارش داد پلیس شهر مینیا پولیس برای متفرق کردن تظاهر کنندگان معترض بر روی آنها مواد شیمیایی اسپری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵۰
اینبار ترامپ حق دارده. خیلی مسخره هست که مردم در توییتر یا یوتیوپ یا فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی پیغام یا نظر یا مطلبی را اعلام کنند و این مسئولان و مالکان توییتر یا زوکربرگ و صاحبان سهام این کمپانیها باشند که قضاوت کنند که این مطلب یا گفته استفاده کنندگان درست نیست یا نیاز به راستی ازمایی داشته باشد! این فقط مردم هستند که می توانند نظر افراد را در ذیل توییت نقد کنند و قضاوت شخصی انهاست که ایا درست هست یا نیست و در موارد بسیار حساس فقط قاضی و دادگاه صالح هست که بگوید فلان توییت غیر قانونی است نه صاحب توییتر.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
چند سال پیش در تورنتو یک نوجوان 17 ساله در یکی از اتوبوسهای حمل ونقل شهری برای قلدری یا چون نوجوان ! است یا هر دلیل احمقانه دیگری ناگهان در مرکز شهر و در اتوبوس خنجری را هنگامی که دهها مسافر از زن و کودک و پیر و جوان و زنان باردار مسافر بودند از زیر پیراهن خود در اورد و با تهدید و خشونت همه را با ترس و وحشت مجبور به پیاده شدن از اتوبوس و فرار کرد که چند نفر هم دچار جراحت هنگام فرار شدند. راننده هم از ترس از اتوبوس با تهدید این نوجوان خارج شد. وقتی پلیس این اتوبوس و این شخص که هنوز داخل اتوبوس بود محاصره کرد تصور می کنید چه اتفاقی افتاد یا سوال دقیقتر این است که اگر جای پلیس بودید چه می کردید؟! پلیس به این شخص دستور داد که خنجر را به زمین بیاندازد و بدون حرکت اضافی تسلیم شود. ولی این نوجوان نه تنها خنجر را به زمین نیانداخت بلکه قدمی به طرف پلیس بر داشت. در نتیجه یکی از پلیسها که شاید اولین بار در طول زندگی حرفه ای خود بوده است که با یک تهدید واقعی روبرو شده بود به او شلیک کرد و این نوجوان کشته شد. تمام این حوادث در کمتر از چند دقیقه اتفاق افتاده بود. کلاه و پوشش و رنگ پوست نوجوان تماما سفید پوست بود. پلیسی که او را کشت ایتالیایی الاصل بود. هیچ کس و در نتیجه هیچ پلیسی نمی دانست که این نوجوان پناهنده و از یکی از کشورهای خاورمیانه است. ولی به محض اینکه مشخص شد نوجوان پناهنده و غیر مسیحی و از خاورمیانه بوده است تمام افکار عمومی کانادا و به خصوص تورنتو و فعالین مبارزه با نژاد پرستی سر این پلیس بیچاره اوار شدند که تو نژاد پرست بودی و او را به عمد کشتی! نتیجه اینکه دولت و اداره پلیس هم برای ختم قایله هم پلیس را مجرم شناخت و هم اخرج شد و هم چند سال در زندان! ولی هیچ کس نپرسید یک جوان ظاهرا سفید پوست به چه دلیلی به خودش اجازه داده تا دهها نفر شهروند معمولی و زن و بچه مردم را با سلاح سرد تهدید کند و بخندد و حتی در مقابل فرمان پلیس به سوی پلیس حرکت کند! تمام داستان در دوربین بانک روبروی اتوبوس ثبت شده بود. شخصا اگر جای ان پلیس بودم غیر از این چاره ای نداشتم. حالا می خواهد سفید پوست باشد یا سیاه پوست یاه پناهنده.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
موافقم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
جالب است که در کشور ما کاری به این چیزها ندارند و سریع دستور فیلتر می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
ترامپ به جای اینکه به دنبال یه توشه برای آخرتش باشه
درگیر چی شده
شاید خیلی از مردم ندانند که اختلاف ترامپ با توییتر سر چیست؟ خیلی خلاصه صاحبان و مالکان توییتر اخیرا به خود این حق را دادند که اگر شخصی حالا چه ریاست جمهور امریکا یا سخنگوی وزارت خارجه چین و یا یک فرد معمولی نظری را منتشر می کند این صاحبان و متصدیان توییتر هستند که می توانند قضاوت کنند که ایا این توییت یا نظر درست هست یا درست نیست! و اگر تشخیص دادند که درست نیست می توانند مردم را به نظری و مقاله ای مخالف نظر شخص ارجاع دهند. مورد مربوطه هم اعلام ترامپ بر امکان تقلب گسترده در انتخابات در صورت استفاده از روش پستی است. ولی مسئولین توییتر تشخیص دادند که این نظر ترامپ اشتباه هست و خوانندگان را به مقاله ای در نیویورک تایمز یعنی حامی رقیب انتخاباتی ترامپ رجوع دادند که می گوید سیستم پستی درست هست و دقیق هست! خوب اگر اینجور باشد اگر مثلا صاحب فیسبوک طرفدار ترامپ باشد تمام نظرات بایدن را با تشخیص شخصی خود غیر قابل قبول می داند! این یعنی تخطئه ازادی بیان و انتشار نظرات. فقط قاضی معتبر و دادگاه صالح می تواند نظر شخصی را غیر قابل انتشار اعلام کند نه صاحب توییتر یا فیس بوک. این مردم هستند که باید قضاوت کنند که کدام نظر درست است و کدام نظر خیر. غیر از این باشد در نهایت توییتر و فیسبوک و شبکه های اجتماعی خواهند شد خاندان کیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
جان نثار ترامپ رو باش !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
ساکت بابا
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
جان نثار ترامپ نبود و نظر درست را نوشت برای برخی پذیرش واقعیت خیلی سخت شده!!!!
ترامپ دنبال انحراف افکار جامعه امریکا از ناتوانیش در اداره کرونا در امریکاست ، این مسائل رو جدی نگیرید صرفا شوی تبلیغاتی ترامپ ملعون هست ، امیدوارم رای بیاره تا شاهد اشوب های بیشتر در امریکا باشیم چرا که این احمق چیزی به اسم خاموشی زبان نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
ترامپ مثل محمود خودمونه که میخواد دائما مطرح باشه به هر قیمتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
اون حداقل یه چک کمک خرجی به مردمش داده دولت ما که یک قرونم خرج مردم نکردین هنوزم هردمبیلی میرین جلو خواهشا صحبت نکنید سکوت کن سسسسسسسسسسسسسسسس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
راست میگن چرا موفقیت های کنترل کرونا در آمریکا رو نمی بینی؟ کافیه یک کم تعصب داشته باشی تا ببینی
برای دوستان که دقیقا نمی دانند در مورد فعالیتهای سیاه پوستان یا رنگین پوستان در امریکا چگونه قضاوت می شود یا چرا پلیس خیلی سخت گیری می کند. پلیس امریکا یکی از سختگیر ترین پلیسهای دنیاست که وظایف محوله و قانون را بسیار جدی و بدون گذشت اجرا می کند. برای نمونه هم در کانادا و هم در امریکا سرعت مجاز در بزرگراهها صد کیلومتر است. ولی کمتر کسی را در بزرگراهها کانادا می بینید که 100 برود و اغلب بین 120 تا 140 می روند و حتی پلیس کانادا در میان انها هم با همان سرعت می رود. ولی در بزرگراهها امریکا اگر وقعی سرعت مجاز صد است بندرت می توانید کسی را ببینید که بالای 110 برود و قطع بدانید که اگر این راننده برای بیشتر از 50 کیلومتر 120 برود پلیس گشت او را می یابد و متوقف می کند. پلیس امریکا این قوانین را در مورد همه افراد به شدت و به سختی اجرا می کند ولی برخی سیاه پوستان و رنگین پوستان وقتی توسط پلیس متوقف می شوند فوری می گویند پلیس به خاطر رنگ ما خودرو ما را متوقف کرد. این افراد طوری وانمود می کنند که انگار دوربین لیزر و رادار پلیس علاوه بر سرعت خودرو می تواند رنگ و بک گراند راننده و حتی دین و مذهب و نژاد او را هم تشخیص دهد و بر اساس ان اگر سفید پوست بود به راه خود ادامه دهد ولی اگر رنگین پوست یا دین خاصی داشت ان را متوقف کند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
در امریکا روزانه صدها سفید پوست هم متوقف می شوند و حتی برخی از انها با پلیس درگیر می شوند ولی هرگز بازتاب رسانه ای نمی یابد ولی اگر فرد متوقف شده رنگین پوست باشد همیشه پلیس محکوم است و حتما به خاطر رنگ پوشت او بوده که پلیس او را متوقف کرده! شخصا با وجود خاورمیانه ای بودن بعد از دهها سال زندگی در امریکا و دهها بار خروج و ورود به امریکا هیچ مشکلی با پلیس و قوانین و نحوه برخورد اداره جات دولتی با خود نداشتم و اسم کوچکم هم بسیار اسلامی است!. همیشه با احترام بوده است. چون قوانین را رعایت کردم. ولی برخی دوستان مثلا می خواهند فلان جنس و چند تا چمدان را بدون پرداخت گمرکی وارد امریکا کنند و پلیس گمرک امریکا انها را مجبور به پرداخت گمرکی می کند ولی انها مانند نقی در پایتخت زمین و زمان را به هم می دوزند و میگن چون اسمم نقی و محمد و تقی و علی بود جلوی من را گرفتند و مجبور به پرداخت گمرک و جریمه کردند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
عزیزم توجیح نکن,اینجا مسئله متوقف کردن نیست آیا سفید پوست هم بدلیل "خطای محاسباتی" پلیس آمریکا کشته میشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
داداش چقدر تعصب داری رو امریکا!!! دیگه مال کشی هم حدی داره همه دیدن با سیاه پوست بدبخت چه کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
البته این مجوزی برای خشونت پلیس نیست
علی رضا
| United States of America |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
عزیز من هم آمریکا زندگی می کنم. در اینکه سیاهپوستان نق نقو هستن با شما موافقم. اما چند بار رفتار نژادپرستی از پلیس ها با خودم رو شاهد بودم. ظاهر من شبیه سفید پوست هاست برای همین تا وقتی که کارت شناسایی نشون ندادم رفتارشون یه جوره بعد از اینکه اسم منو می بینن یه جور دیگه میشه.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
کاملا با شما موافقم از اونجا که چند دوست سیاهپوست داشتم کاملا با رفتارهای اینگونه افراد آشنایی دارم و اینکه هرچیزی را به رنگ پوست خود نسبت داده و با مظلوم نمایی سعی در انحراف افکار عمومی دارند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
به 1837. این توجیه نیست بلکه منطق بسیاری از سیاه پوستان و رنگین پوستان است. ضمن اینکه خیلی از سفید پوستان دستگیر و حتی فوت می کنند ولی چون سفید پوست هستند بازتاب رسانه ای ندارد. کسانی که در امریکا و کانادا زندگی کردند به خوبی می توانند شهادت دهند که بسیاری از رنگین پوستان( نه همه) فقط از رنگ خود برای مظلوم نمایی استفاده می کنند. و هر اتفاقی بیافتد می گویند سفید پوستان تبعیض قایل می شوند. در حالی که در امریکا موفقترین اقلیتها که از سفید پوستان هم موفقتر هستند اتباع ژاپن و چین و کره و وینتنام و تایوان و... هستند. ایا سفید پوستان نمی توانستند جلوی پیشرفت انها را بگیرند؟!
من نمیدونم ماجرای ترامپ با توییتر و اعتراضاتی که در آمریکا اتفاق افتاده چی است معمولاً اینجا درباره همه این ها اغراق میشه ولی به جرات میتونم بگم ترامپ که هیچ اگر تمام حکومت آمریکا هم جمع بشه نمی تونه یک سر سوزن از آزادیهای توییتر یا هر شبکه اجتماعی دیگری کم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
آوو. صبر کن تا ببینیم
زیبا کلام در مورد این چیزها چرا هیچ وقت اظهار نظر نمی کنی؟
زبونتو موش خورده؟!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
من که عاشق زبونه تو شدم
دموکراسی یعنی این. حرف شخص اول مملکت که نفرت انگیز است را ستایش نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
ترامپ کجاش نفرت انگیزه اتفاقا خیلی هم دوست داشتنیه
ترامپ تا اینجا عملکرد خوبی داشته

قرار نیست برای ما خوب بوده باشه . همینکه اکثریت مردم آمریکا از او راضی اند کافیست

مهم ملت است نه مردم دیگر کشورها .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
ساکت شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
درست است که نظر اکثریت مردم یک کشور اهمیت دارد ولی اگر نظر اکثریت یک کشور، استثمار و کشتار مردم یک کشور دیگر باشد باز هم مهمترین چیز است؟ پس انسانیت چه میشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
خخخ اکثریت!!!! لابد شخصا نظرسنجی کردید؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
چنگیز خان هم برای مغول ها خوب بود . اما برای مردم ایران چی؟ بله ترامپ با تحریم ایران در بدبختی مردم ایران نقش اول را دارد و این در اصل قضیه فرقی ندارد. لطفا با سفسطه های سطحی چنگیز خان های زمانه را تطهیر نفرمایید
تابناك محترم از وقتي كه ارقام زير گزينه ارسال را گذاشته ايد براي ارسال نظرات هر بار بايد مودم را روشن خاموش كنيم تا نظر ارسال شود چرا اينكار را كرده ايد جواب هم كه نميدهيد
کاش اینطور بود، اما متاسفانه یا خوشبختانه موقعیت ترامپ با این حرفها متزلزل نخواهد شد و یقیقنا دردور بعدی نیز بعنوان ریاست جمهوری آمریکا انتخاب خواهد شد.
اره اتفاقا با خراب کردن الونک اسیه پناهی رو سرش هم همزمان شده
ترامپ از هر عاقلی عاقلتر هست. و دقیقا با پنبه سر میبره. و این همون روشی هست که دیگران رو عصبانی میکنه. شبکه های اجتماعی هم که هویتشون مشخص هست و کاملا سیاسی عمل میکنن. وگرنه چرا تمام عملیات داعش با تلگرام برنامه ریزی میشد و کسی با اونها کار نداشت؟ یا همین توییتر هم قطعا با برخی هم پیمانان خودش رابطه داره و کسی با اون ها کار نداره.
قابل توجه ماله کشان داخلی که فکر میکنند این شبکه های اجتماعی ضد ایرانی عمل میکنند

حتی صحبت های رئیس جمهور خودشون که نقض قوانین حقوق بشری بود رو سانسور کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
مهم اون لابی صهیونیستی هست که پشتشه وگرنه رئیس جمهور توی آمریکا فقط یک عروسکه
مقایسه کنیدباکشورماکه کلا همه چیزازتویترگرفته یوتیوب ووویاکلافیلتره یاتحت سانسورشدید!خوب روتون میشه مسائل امریکاروتیتروانتقادمیکنید!
نظر زیبا کلام ها و دیگر وکیل های فی سبیل ا.. یی آمریکا در موارد چیست هنوز توجیه می‌کنند این جماعت عشاق
این یعنی دمکراسی و آزادی
روحانی یا ظریف برای حمایت از مردم امریکا هیچ پیامی ندادند و ظریف فقط بلد به آنها لبخند بزند و الان اگر ایران شلوغ می‌شد همه امریکایی ها حمایت می کردنند امان از این دولت بی کفایت
چرا توییتر تو ایران فیلتره درحالیکه کلیه ی سیاستمداران از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند
دقیقا برای چه کسانی و چرا فیلتره؟؟؟؟!!!!!!!!!
امیدوارم ترامپ کرونا بگیره
تابناک یه توییترگرام داشتید که به نظرم چیز جالبی بود، مخصوصا وقتی نسبت به یه خبر خاص، توییت های مختلف فعالان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی رو منتشر می کردید، چرا حذفش کردید؟؟
تابی تو یک سایت خبری معتبرهستی درشانت نیست خودتو همردیف رسانه میلی قرار دهی که ازجمله کارهای نخ نما شده اش اغراقهای فوق افراطی درمورد وقایع منفی امریکاست. ما دوست داریم تابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
دارن حکومت نظامی اعلام می کنن. ساختمون پلیس منفجر شده. تو منهتن پلیس با چه وضعی معترضا رو میزنه بعد میگن اغراق نکنین! راست می گن توهم بعضی ها رو خراب نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
اتفاقا یک گزارش درست حسابی ندیدم توی تابناک از اتفاقات اخیر آمریکا یعنی یک خبر زرد مثل اخبار حوادث بیشتر توی تابناک پیدا میشه تا اتفاق های آمریکا انگار تابناک خیلی دلبسته اونوره!!!!
شما فکر کن یک سایت و شرکت ایرانی تو ایران همچین کاری رو بکنه، شب نشده به ۱۰۰ جرم دستگیر میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها