بازدید 14191
تشریح برنامه های جهش فن‌آورانه ایران خودرو در حوزه‌های توسعه محصول

قوای محرکه و بومی‌سازی قطعات

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه از این خودروساز، پروژ‌ه‌های جهش فن‌آورانه در حوزه‌های طراحی و توسعه محصول، قوای محرکه و بومی سازی قطعات را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۸۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱ 29 May 2020

قوای محرکه و بومی‌سازی قطعات

فرشاد مقیمی گفت: پیرو منویات مقام معظیم رهبری مبنی بر تولید موتورکم مصرف، در بهمن ماه سال جاری از خودرویی در کلاس A با قابلیت پیمایش با موتور کم مصرف رونمایی خواهیم کرد.
وی افزود: در سال گذشته نقشه راه توسعه قوای محرکه ایران خودرو تا سال 1407 تدوین و به تصویب هیات مدیره رسیده است و یکی از موارد مورد توجه در آن، نقشه راه موتور های کم مصرف بوده است.
مقیمی با اشاره به فعالیت های ایران خودرو در زمینه توسعه قوای محرکه خاطرنشان کرد: نخستین خودروی رانا مجهز به گیربکس شش دنده دستی با تکیه بر دانش فنی ایرانی در شهریور ماه سال جاری تولید می شود و با نصب این گیربکس مصرف سوخت نسبت به گیربکس های پنج دهنده در سرعت های بالا کاهش می یابد.
وی تاکید کرد: نقشه راه بومی سازی فن‌آوری تولید گیربکس های دستی و اتوماتیک شش دنده با هدف کاهش وابستگی، کاهش مصرف سوخت و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان در دی ماه گذشته تدوین شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به نهضت داخلی سازی قطعات با فن‌آوری بالا، تصریح کرد: با همکاری شرکت‌های قطعه ساز و دانش بنیان و ظرفیت های موجود در صنایع دفاعی، 150 میلیون یورو کاهش ارزربری قطعات هدف گذاری شده و برای تداوم این امر بسته های تشویقی برای سازندگان در نظر گرفته شده است .
وی خاطرنشان کرد: به منظور پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان در سال جاری تولید و عرضه خودروهای راناپلاس، سورن پلاس، سمند سال، 207 پاناروما و دنا پلاس اتوماتیک در دستور کار این خودروساز قرار دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: طراحی و توسعه و بومی سازی پلتفرم مطابق اهداف استراتژیک و نقشه راه توسعه محصولات، طراحی و توسعه پلتفرم برق و الکترونیک و مطالعات امکان سنجی توسعه محصولات هیبریدی و برقی با توجه به زیرساخت های کشور از جمله برنامه های توسعه ای این خودروساز است .
مقیمی از مهم‌ترین زمینه های همکاری ایران خودرو با فرماندهی نیروی هوا و فضای سپاه را در زمینه های موتورهای کم مصرف، توسعه گیربکس، برقی سازی محصولات و کاهش وزن خودرو عنوان کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی