بازدید 12290

آتش سوزی ارتفاعات شیراز مهار شد

رییس سازمان آتش نشانی شیراز از مهار آتش سوزی در ارتفاعات و مراتع کوهستانی منطقه کیان آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹ 29 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدهادی قانع با اشاره به جزییات آتش سوزی بعداز ظهر امروز در کیان آباد اظهار داشت: علی رغم صعب‌العبور بودن منطقه با تلاش ۳۰ نفر از آتش نشانان شیراز به همراه ۱۵ نفر آتش نشان داوطلب و با همکاری مردم، حریق، مهار شد.

وی با اشاره به این آتش سوزی که راس ساعت ۱۳:۴۱ دقیقه ظهر امروز رخ داد، گفت:پس از اطلاع از آتش سوزی، بلافاصله نیرو‌های امدادی برای مهار آتش به منطقه اعزام شدند.

قانع با اشاره به شعله ور شدن آتش سوزی در هشت نقطه از ارتفاعات کوهستانی این منطقه، گفت: آتش مهار شده است، اما با توجه به وجود کنده‌های سوخته و وزش باد احتمال شعله ور شدن آتش وجود دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه در آتش سوزی یاد شده به کسی آسیبی وارد نشده است، بیان داشت: وسعت و علت آتش سوزی پس از مهار کامل آتش اعلام خواهد شد.

قانع، بیشترین عوامل آتش سوزی‌در عرصه‌های کوهستانی و مراتع را ناشی از بی دقتی و سهل انگاری و عوامل طبیعی دانست و افزود: دستگاه‌های مسئول به صورت شبانه‌روزی با پایش مناطق و اقدام به‌موقع در زمان وقوع حادثه در حالت آماده باش قرار دارند.

گفتنی است با تشکیل تیم مدیریت بحران فرمانداری شهرستان شیراز و با اعزام به موقع اکیپ‌های مختلف امدادی از جمله آتش نشانی، نیرو‌های بسیج، سپاه، ارتش و منابع طبیعی و نیز نیرو‌های مردمی و بومی منطقه در کمترین زمان ممکن مهار شده است.

گزارش‌های مقدماتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز و بخشدار مرکزی حاضر در صحنه، حکایت از کنترل بخش‌های عمده‌ای از این حریق را داشته و اطفاء حریق‌های پراکنده باقیمانده همچنان توسط نیرو‌های حاضر در منطقه ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی