بازدید 18823
۴

پایان طرح آبرسانی به غیزانیه تا کمتر از سه هفته

طرح آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز در کمتر از سه هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۸۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱ 28 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیر عامل شزکت آب و فاضلاب خوزستان شامگاه چهارشنبه در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: این طرح با تمام توان و با هدف آبرسانی پایدار به این بخش در حال اجراست.

محمد صادق حقیقی پور افزود: این طرح با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومان که توسط وزارت نفت فراهم شده است اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از مردم این منطقه به علت مشکل آبرسانی عذرخواهی می‌کنیم و این طرح تا کمتر از سه هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: الان ۲۰ تانکر آب مورد نیاز بخش غیزانیه را تامین می‌کند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان نیز در این برنامه گفت: بخش غیزانیه بزرگترین بخش کشور است و منطقه‌ای وسیع با پراکندگی زیاد است.

حرباوی افزود: به علت این پراکندگی طول شبکه زیر ساخت آب آن ۷۵۰ کیلومتر است که معادل ۷۵ درصد زیر ساخت شبکه آب و فاضلاب آبادان است.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان دارای مشکلات فراوان از جمله تجهیزات و اعتبارات است و نیاز به حمایت و مساعدت مسئولان است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان تاکید کرد: برخی مناطق روستایی استان نیز به مانند غیزانیه دچار مشکل آب شرب هستند از جمله رغیوه، بارانگرد باغملک که نیاز است برای حل مشکلات آن‌ها همه دستگاه‌های مربوطه شرکت آبفار را یاری کنند.

بخش غیزانیه در شرق اهواز دارای ۹۶ روستا است که به علت مشکلات زیر ساختی از جمله آب شرب این تعداد به حدود ۸۰ روستا با جمعیت حدود ۳۰ هزار نفر رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
پس اگر نیاز اعتبارات هستید ، اعتبارات مربوط به انتقال آب کارون به اصفهان از کجا میاد؟
روزانه 600 هزار بشکه نفت غیزانیه پولش کجا میره؟

که با معادل بشکه ای 30 دلار میشه 324,000,000,000 تومان روزی در حالی که کل هزینه طرح آب رسانی اعتباری حدود 30 میلیارد تومن نیاز داره که حدود 7 سال هست این 30 میلیارد تامین نشده
وقتی در سه هفته می توانسته است مشکل حل شود این مدیران بی لیاقت گذارده اند که موضوع بین المللی شوند و کار به توپ و تانک و تفنگ بکشد و آنگاه موضوع را در سه هفته حل کنند. قبل مشغول بازی و سرگرمی و خواب بوده اند؟ کسی از آنها نمی پرسد؟
کاش این کار را قبل از سر و صدای مردم میکردید الان دیگر روستاههای محروم هم ممکن است همین رویه را پیگیری کنند
بجاي ابرساني به سوريه و لبنان به مردم خودتان خدمات ميدادين
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل