بازدید 18492
با صدور پیام‌های جداگانه صورت گرفت؛

مراجع عظام تقلید از خدمات علی لاریجانی تجلیل کردند

مراجع عظام تقلید، حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم‌شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی، مظاهری، علوی گرگانی و جمع کثیری از فضلا و اساتید حوزه های علمیه در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات شایسته وی در این جایگاه تجلیل و قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۸۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 25 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس، همزمان با پایان سه دوره ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی، مراجع عظام تقلید و اساتید حوزه های علمیه خطاب به لاریجانی در پیام های صادره ضمن تجلیل و قدردان، سه دوره ریاست مجلس و خدمات وی در حوزه قانونگذاری و نظارت را ارزنده و ماندگار و در مسیر اعتلای اسلام، انقلاب و حل مشکلات مردم توصیف و بر استفاده بیشتر از ظرفیت ایشان در آینده و در نظام اسلامی تاکید کردند.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، رییس قوه مقننه از مدیریت شایسته و خدمات فراوان وی برای اعتلا و عزت کشور طی سه دوره متوالی ریاست مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی و با تاکید بر تجارب ارزنده شان، اظهار امیدواری کردند او در آینده منشأ خدمات بیشتر باشند.
وی در پیام خود تصریح کرد: اکنون بعد از سه دوره متوالی که ریاست مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتید و با مدیریت شایسته خدمات فراوانی را نموده‌اید، لازم دیدم از جنابعالی تقدیر و تشکر نمایم. بدیهی است آنچه که انسان در طول حیات خود برای رفاه مردم و اعتلای و عزت کشور انجام می‌دهد عندالله تعالی محفوظ است و مآجور می‌باشد. امیدوارم با تجارب مفید و ارزنده‌ای که کسب نموده‌اید، بتوانید در آینده منشأ خدمات بیشتر باشید.

۱۲ سال مدیریت راهگشای لاریجانی در مجلس، منشا خدمات فراوان بود

آیت الله العظمی مکارم شیرازی از دیگر مراجع عظام تقلید نیز با صدور پیامی خطاب به دکتر علی لاریجانی، رییس قوه مقننه از مدیریت راهگشا و خدمات فراوان ایشان طی سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تجلیل و اظهار امیدواری کرد تا از وجود ایشان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.
در متن پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است:
ویی در این پیام گفت: جنابعالی در مدیریت دوزاده ساله مجلس، خدمات فراونی به قوه مقننه داشته اید و نظرات شما در بسیاری از مسائل سیاسی کشور راهگشا بود. اینجانب به نوبه خود از زحمات شما تشکر کرده و امیدوارم از وجودتان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.

از مزیت‌های شما در دیگر حوزه‌ها استفاده شود

همچنین آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی، رییس قوه مقننه از خدمات فراوان وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، تکریم و قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا ایشان در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوص و مزیت تربیت یافتگی در بیت فقه و فقاهت برای جامعه و نظام اسلامی منشا خدمات باشد.

خدمت به مردم توفیق بزرگی از جانب پروردگار متعال محسوب می‌شود


آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی هم خطاب به علی لاریجانی نوشت: جنابعالی الحمدلله از جمله شخصیت هایی می باشید که خداوند متعال این توفیق را به شما عنایت کرده است و ٣ دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده اید و از آنجا که تربیت شده بیت فقه و فقاهت می باشید و این خود یک مزیت مهمی است امیدوارم در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوصی که دارید برای جامعه و نظام اسلامی منشا خدمات باشید.

همه بر موفقیت افتخارآفرین لاریجانی در مجلس گواهی می دهند


آیت الله العظمی جعفر سبحانی از دیگر مراجع عظام تقلید در پیامی از اقدامات علی لاریجانی در دوران ریاست مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد و موفقیت وی در سه دوره ریاست مجلس را افتخارآفرین و مورد اذعان همگان توصیف کرد.
وی افزود: موفقیت جنابعالی در مجلس شورای اسلامی در این سه دوره، افتخار آفرین است و این مطلبی است که همگی بر آن گواهی می‌دهند. در حساس ترین مراحل مجلس شورای اسلامی وظیفه دینی و اخلاقی و سیاسی خود را به نحو احسن عمل نموده اید و اعمال نیک جنابعالی در دفتر حسنات ثبت خواهد شد، ولی خدمت به جمهوری اسلامی در همه احوال امکان پذیر است. انشاالله در آینده هم در هر مقامی باشید بسان گذشته افتخارآفرین خواهید بود.

از خدمات لاریجانی درخت آزادی، خدمت و اخلاص رویید


آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پیامی با تجلیل از خدمات دکتر لاریجانی طی سه دوره ریاست مجلس، آن را به منزله درخت آزادی و خدمت دانست که حاصلی به گوارایی اخلاص دارد.

وی در پیام خود به لاریجانی تاکید کرد: آنچه جنابعالی در طی سالیان متمادی در خدمت نظام اسلامی به ویژه به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی سپری کردید درختی غرس نمودید که حاصل آن میوه آزادی و خدمت بود. اکنون باید کوشید محصول آن حاصل را که شربت اخلاص و سپاس به درگاه خداوند سرمدی است فراهم و نوشید که چنین نوشیدنی گواراست.

۳ دوره ریاست دکتر لاریجانی در مجلس مشحون از افتخار و مایه تحسین و مباهات است


آیت‌الله العظمی حسین مظاهری در پیامی خطاب به علی لاریجانی حضور سه دوره وی در جایگاه ریاست مجلس را مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملت دانست و تاکید کرد: مدیریت موفق آن جناب در مجلس شورای اسلامی همراه با تعهد مومنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی مایه تحسین و مباهات است.


در پیام آیت‌الله مظاهری آمده است: بر حسب حق شناسی لازم می‌دانم در پایان سه دوره متوالی مسئولیت خطیر ریاست مجلس شورای اسلامی، از جنابعالی که بحمدالله و منه کارنامه‌ای مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران را دارا می باشید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.


وی افزود: مدیریت موفق شما در مجلس شورای اسلامی، که همراه با تعهد مومنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی و صداقت و صراحت اخلاقی و عقلانیت نظری و عملی و توجه به مصالح کشور و ملت و رعایت اعتدال و انصاف و ادب در صحنه سیاسی و مردم گرایی فروتنانه و خیرخواهانه و تلاش برای اعتلای اسلام و ایران و صبر و استقامت در برابر بی مهری ها و عبور کریمانه و مدبرانه از ناملایمات بود، حقا و انصافاً مایه تحسین و مباهات است و امید است مورد قبول و رضای الهی و لطف و عنایت حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه بوده باشد.

در پایان این پیام تصریح شده است: از خداوند متعال سلامت و سعادت و حسن عاقبت و نیز مزید تایید و تسدید و توفیق جنابعالی را در خدمت بی منت به دین و آیین و فرهنگ و ملت بزرگوار ایران مسالت می‌کنم.

لاریجانی توانست باری از دوش مردم و نظام کم کند


آیت الله العظمی علوی گرگانی با صدور پیامی از خدمات رییس مجلس دهم در سه دوره مدیریت مجلس قدردانی و تاکید کرد: هر زمان که مجلس با هدایت های رییس مجلس در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و حل دغدغه‌های مردم گام برداشته، توانسته باری از دوش نظام و ملت کم کند.


در پیام آیت الله العظمی علوی گرگانی آمده است: شکی نیست هر زمان که مجلس شورای اسلامی با هدایت های جنابعالی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و حل دغدغه‌های مردم شریف ایران گام برداشته، توانسته است باری را از دوش نظام و ملت کم کند و خدمت صادقانه ای را انجام دهد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، همچنین جمعی از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم طی نامه‌ای به علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی از حضور دوازده‌ساله ایشان در جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی و نمایندگی قم، قدردانی و سه دوره ریاست وی بر قوه مقننه را الگوی تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل دانستند.

منبع: ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر