بازدید 9625

روحانی:باید به تبعات اقتصادی پسا کرونا توجه شود

رئیس جمهور گفت: اینکه به مردم بگوییم در خانه بمانند باید بتوانیم نیازمندی‌های آنها را تامین کنیم و در فضای مجازی به آنها اطلاع دهیم و نیازمندی های آنها را تامین کنیم.
کد خبر: ۹۷۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 27 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هم اندیشی با مدیران پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان گفت: ما الان باید به مسئله تبعات اقتصادی کرونا توجه کنیم و شرکت‌های دانش‌بنیان باید به میدان بیایند تا مردم را یاری کنند.

وی ادامه داد: اینکه به مردم بگوییم در خانه بمانند باید بتوانیم نیازمندی‌های آنها را تامین کنیم و در فضای مجازی به آنها اطلاع دهیم و نیازمندی های آنها را تامین کنیم.

رییس جمهور تصریح کرد: کرونا مشکلاتی را ایجاد کرده و ما نمی‌دانیم که چه زمانی این وضعیت به پایان خواهد رسید، ما باید به تبعات اقتصاد پساکرونا توجه کنیم که در همین زمینه باید پارک های علم و فناوری اقداماتی را انجام دهند.

روحانی عنوان کرد: دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سامانه هایی را برای بحث روابط اجتماعی تولید کردند که کارهای مفیدی بوده است و باید ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا واحدهای تولیدی و پارکهای علم و فناوری خوب عمل کردند اظهار داشت: بخشهای تولیدی با توجه به پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید کردند و آمار مبتلایان به کرونا در واحدهای تولیدی عددش پایین است.

رئیس جمهور با اشاره به دورقمی شدن آمار افراد فوت شده مبتلا به کرونا گفت: در چند روز گذشته از عدد سه رقمی فوت شده به دو رقمی رسیدیم که این آمار خوبی است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

روحانی با اشاره به تصمیم جدید ستاد مقابله با کرونا برای تفکیک شهرها به وضعیت سفید، زرد و قرمز عنوان کرد: با این تقسیم بندی این شرایط ایجاد شده که مناطق سفید بتوانند فعالیت اجتماعی را راحت تر و با رعایت پروتکل ها انجام دهند و مساجد و محافل دینی با توجه به پروتکل ها در این مناطق فعالیت داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان