بازدید 16760

آمار نگران کننده کرونا در تهران

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: مصوباتی که صورت می‌گیرد ممکن است به اشتباه این پیام را به مردم مخابره کند که بیماری کنترل شده است؛ در حالیکه وضعیت در تهران و برخی نقاط دیگر کشور، حاکی از عدم کنترل اپیدمی است.
کد خبر: ۹۷۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸ 23 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ دکتر علیرضا زالی در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد: امروز در تهران مجموع مراجعات به بخش‌های بهداشتی و درمانی بالغ بر ۶ هزار و ۳۹۰ نفر بوده است که از این جمع ۳۱۲ نفر نیاز به بستری در بخش‌های عادی بیمارستانی پیدا کردند و ۸۱ نفر به دلیل بدحال بودن مستقیماً در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی با بیان اینکه این آمار‌ها نگران کننده است، افزود: این آمار در روز‌های گذشته با شیب ملایمی رو به افزایش بوده است و طبیعی است که با حضور متراکم در شهر و تردد‌های پرتراکم، این سناریو نگران کننده‌تر خواهد شد.

زالی با بیان اینکه مهمترین مسئله، تردد‌های غیرضروری است، خاطرنشان کرد: مصوباتی که صورت می‌گیرد ممکن است به اشتباه این پیام را به مردم مخابره کند که بیماری کنترل شده است؛ در حالیکه وضعیت در تهران و برخی نقاط دیگر کشور، حاکی از عدم کنترل اپیدمی است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی، هرگونه بازگشت شتاب زده و عجولانه در حضور اجتماعی مردم و تردد‌های درون شهری می‌تواند باعث تشدید مراجعات بیمارستانی و افزایش موارد مرگ و میر شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
آقای روحانی با باز شدن پاساژ و بازار تهران و......این کار رو انجام داد،،علی برکت الله
ولش کنید شما برید حالشو ببرید و ماسک و الکلو و لیموتونو بفروشید . تریلاردر بشید
به مردم نباید مخابره کنن‌..بلکه باید به رییس دولتشون گوشزد کنن! مردم کاره ای نیستن...خودشون ادارات و پاساژها رو باز کردن.نه مردم بی گناه!
خودت گویی خودت خندی عجب مرد هنرمندی خود دولت ممنوعیت هارا یکی پس از دیگری لغو می کند وبه مردم چراغ سبز نشان می دهد وبعد یکی از اعضای مدیریت همین دولت ازاین اقدامات انتقاد وابراز نگرانی می کند.واقعا که.
مردم جدی نمی گیرند عادی شده است و این بسیار بسیار برای بیماری که داروی ندارد خطرناک و هولناک است
مگه کاری هم برای کنترل کرونا انجام داده شد؟؟؟ تعطیلات عید بود که مردم هم مسافرت نرفتند مقامات هم که خودشان را قرنطینه کرده اند نه مشکل مسکن و اجاره خانه و اجاره مغازه دارند نه مشکل خورد و خوراک پول مفت بی حساب هم که دارند قایم شدن تا کرونا خودش بره .
در تهران باید برای فایق آمدن به ابتلا به کرونا ویروس بایستی به تنها یک نفر از هر خانواده ای کارت ، تردد آنهم برای کارهای ضروری میدادند تا آخر ،خرداد ماه ،و همهٔ تجمعات را ممنوع میکردند، برای این مدت هم ممنوعیت ورود به داخل شهر تهران ،و کرج را به اجرا میگذاشتند ؟،
چرا ایشون برکنار نمیشه. مدام دارند آرامش روانی جامعه رو برهم می زنند و جو ناامیدی ایجاد می کنند در حالیکه آمارهای رسمی کاهشی شده و انشالله بزودی پایان کرونا رو اعلام خواهیم کرد
فاجعه در راه است
اقتصاد مهمتر است تا سلامت. حسن
بروید مراکز معاینه فنی را بازدید کنید روزی حداقل چند هزار نفر را آلوده میکنند به عنوان مثال مرکز بیهقی یکیش
اگر فقط در تهران 6000 نفر مراجعه به مراکز درمانی بوده چرا آمار کلی 1194 نفر اعلام شده؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر