کرونا به در، در سیزده به در
رفتن به دامن طبیعت در روز سیزدهم فروردین یک سنت قدیمی در ایران است اما امسال مردم به دلیل شیوع کرونا روز طبیعت را در خانه سپری میکنند تا از این ویروس همهگیر در امان باشند./بهنام یوسفی
کد خبر: ۹۶۹۵۰۱
| | 11316 بازدید
گزارش خطا



