بازدید 7950
۵

اعزام نخستین هواپیمای تجهیزات پزشکی از چین به آمریکا

"سی سی تی وی" تلویزیون دولتی چین گزارش کرد نخستین هواپیمای حامل تجهیزات پزشکی چین به آمریکا، شب گذشته از شانگهای عازم نیویورک شد.
کد خبر: ۹۶۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 30 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تلویزیون دولتی چین، این پرواز تنها بخشی از برنامه ایالات متحده آمریکا است که قصد دارد وسایل پزشکی اورژانسی را از آسیا به اکثر ایالات های آمریکا ارسال کند.

ارسال این محموله پزشکی از چین به آمریکا در حالی است که پیشتر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام کرده بود کشورش برای مبارزه با کرونا آمادگی کامل دارد و تمام امکانات به اندازه کافی وجود دارد اما او بعدا مجبور شد از خیلی از کشورها و حتی کارخانه های داخلی درخواست ارسال و ساخت تجهیزات پزشکی کند.

سفارت چین در ایالات متحده آمریکا در توئیتی اعلام کرد این محموله شامل ۱۲ میلیون دستکش، ۱۳۰ هزار ماسک N-۹۵، یک میلیون و ۷۰۰ هزار ماسک جراحی، ۵۰ هزار دست لباس، ۱۳۰ هزار ژل ضد عفونی و ۳۶ هزار دستگاه تب سنج است.

بر اساس آخرین آماری که توسط دانشگاه جان هاپکینز منتشر شده است در مجموع ۱۴۲ هزار و ۱۰۶ تا کنون در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند تاکنون ۲ هزار و ۴۷۹ نفر هم در اثر ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند در حالی که دو هزار و ۶۸۶ تن هم بهبود یافته اند.

ارسال این تجهیزات پزشکی از چین به آمریکا در حالی است که برآوردهای انجام شده از داده های «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری» آمریکا (CDC)، از هر ۵۰ آمریکایی مبتلا به این ویروس که دچار وضعیت وخیمی شده باشند فقط یک نفر امکان دسترسی به تجهیزات پزشکی را داشته و دیگران با خطر از دست دادن جان خود مواجه اند.

آمریکا در زمانی که ویروس کرونا در چین در اوج شیوع بود چندین بار از ارسال کمک های پزشکی به این کشور حرف زد اما مقامات چین اعلام کردند واشنگتن حتی یک ماسک هم به چین هدیه نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ترامپ حرفهای بی پایه اساس زیاد میزنه
این ولخرجی های چین هم جالبه ها!!!!جالب تر اینه که نذاشت تو شهرهای دیگه اش شیوع پیدا کنه الان هم که داره نفت مفتی میبره.
مدافعان غرب و امریکا ببینن که دنیای مادی چقدر پوشالی و ضعیف است...
عیبی نداره روی ترامپ سیاه..
چه کاسبی چین راه انداخته . همین امروز ایرفرانس یک محموله عظیم ماسک و دیگر لوازم از چین وارد کرد. و کلی هم سفارش داده که تحویل بگیرد .
فکر کنم بزودی دارو و واکسن ساخت چین هم به بازار بیاید . و کلی برای چینی ها سود داشته باشد .
اگر بخواهیم با دید تئوری توطئه به موضوع نگاه کنیم که خیلی بد میشود !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر