بازدید 24319
۷

ترامپ به شکست در برابر ایران اعتراف کند

عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا از ترامپ خواست اعتراف کند سیاستش برای بازدارندگی در برابر ایران شکست خورده است.
کد خبر: ۹۶۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 14 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور رابرت منندز، عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور خواست اعتراف کند سیاستش برای ایجاد بازدارندگی در برابر ایران شکست خورده است.

رابرت منندز با اشاره به اینکه دولت ترامپ حمله به پایگاه التاجی را به گروه‌های هم‌پیمان ایران در عراق نسبت داده در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دولت ترامپ با نسبت دادن حملات چهارشنبه به گروه‌های شبه‌نظامی تحت حمایت ایران بایستی اعتراف کند تلاش‌هایش برای بازداری اقدامات سیتزه‌جویانه ایران به شکست انجامیده و نظامیان آمریکایی جانشان را به همین دلیل فدا می‌کنند.»

این در حالی است که پیش از این نیز کریس مورفی، سناتور آمریکایی، اذعان کرد سیاست‌های دولت واشنگتن در قبال ایران شکست خورده و در پیامی توییتری نوشت: «حمله هوایی به سردار قاسم سلیمانی قرار بود، بازدارندگی علیه ایران را احیاء کند، اما این کار را نکرد. سیاست ترامپ علیه ایران فقط آمریکا را ضعیف‌تر کرده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷
دیگه ازاین خبرهانده خوشم نمیاد فقط ازدوستی ومحبت بگو وازمرگ براین وآن تبری بجوئید تاشرکرونا ازاین آب وخاک دورشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
ایران چی آیا دربرابر ترامپ پیروز شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
اگه عامل ایجاد کرونا همین این و آن باشه چی؟
خخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!
چشم .سالاد هم می خوای؟
جالبه ما کارمون از خسارت مالی که اقتصادمون را ویران کرد رسیده به خسارت جانی که خود آمریکاییها هم دلشون به حال ما میسوزه تحریمها هم که نقش به سزایی در آن دارد حالا انتظار داریم آمریکا که ککش هم نمیگزه دستش را بالا ببرد و تسلیم ما بشه لطفا خیال پردازی نکنید .یه راه دیگه هم داره یه مرگ بر آمریکا بگید مشکلات حل بشه
کارهای ما بیشتر از اونی که به امثال استکبار آسیب بزنه اول خودمونو نابود کرد. کاش بلد بودیم جوری زندگی کنیم که اول از پس خودمون بربیایم بعد دیگران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار