بازدید 18191
۷
در نشست فوق‌العاده امشب شورای عالی هلال احمر؛

دو گزینه پیشنهادی برای ریاست جمعیت هلال احمر انتخاب شدند

پس از آنکه انتخاب‌های قبلی شورای عالی هلال برای جانشین پیوندی در راس هرم مدیریتی جمعیت هلال احمر کشورمان وتو شدند و ساختمان صلح برای مدت های طولانی بی سکاندار ماند، حالا دو گزینه که به نوعی نزدیک به هم هستند برای سپردن این ماموریت برگزیده شدند.
کد خبر: ۹۶۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 11 March 2020
تابناک اجتماعیدر جلسه فوق‌العاده امشب شورای عالی هلال احمر، دو گزینه این شورا برای تصدی ریاست جمعیت هلال احمر انتخاب شدند تا به رئیس جمهور معرفی شوند.

به گزارش «تابناک»؛ اسماعیل رمضانی، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: جلسه فوق العاده شورای عالی هلال احمر ساعت ۱۹ سه شنبه بیستم اسفندماه برگزار و گزینه‌های پیشنهادی جهت ریاست جمعیت هلال احمر به رییس جمهور انتخاب شدند.

رمضانی افزود: پیرو برگزاری این جلسه آقایان دکتر کریم همتی و دکتر پیرحسین کولیوند به ترتیب با ۱۱و ۸ رای ماخوذه به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به رییس جمهور انتخاب و معرفی شدند.
 
دو گزینه پیشنهادی برای ریاست جمعیت هلال احمر انتخاب شدند

گزینه‌هایی که به جهاتی بسیار نزدیک به یکدیگر هستند، چون همتی، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر بهداشت و  کولیوند، رئیس اورژانس کشور است. دو مدیر در زیرمجموعه وزیر بهداشت که از قضا یک مشابهت دیگر هم در کارنامه شان به چشم می‌خورد؛ اینکه هر دو متخصص بیهوشی هستند.
 
گفتنی است، در پی بازداشت پیوندی، مدیرعامل قبلی جمعیت هلال احمر کشورمان به دلیل برخی تخلفات، وی طی نامه‌ای به رئیس جمهور از سمت خود استعفا و پس از آن، شورای عالی هلال احمر تشکیل جلسه داد و با پذیرش استعفا، دو گزینه برای جانشینی وی انتخاب و به روحانی معرفی نمود تا یکی از آنها را برگزیند.
 
رویدادی که با موافقت رئیس جمهور همراه نشد و باب اظهارنظرهای فراوان را در این خصوص باز کرد و در نهایت به اینجا رسید که جمعیت هلال احمر کشورمان برای دوره طولانی بی رئیس و حتی سرپرست ماند! دورانی عجیب که نشانه آشکارش، عدم حضور هلال احمر در سنگر مبارزه با کروناست و رفع این نقص بزرگ موجب شد که بار دیگر شورا تشکیل جلسه داده و بی آنکه توضیحی بدهد چه بر سر مصوبات قبلی اش آمده، دو گزینه جدید برگزیند!
 
اتفاقی جالب توجه که اگر بدانیم کولیوند، فردی که پیشتر ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان را عهده‌دار بوده و با زیر و بم هلال احمر کشورمان آشناست؛ اما این روزها با کووید19 دست به گریبان است و در بیمارستان بستری است، عجیب به نظر می رسد!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
چه گزینه هایی !!!! آدم کیف میکنه فقط از دیدنشون !
چه وضع مطلب نوشته
اول متن نوشتید امشب
بعد نوشتی سه شنبه ۲۰ اسفند
؟؟؟
به به، شما هنوز دارید رئیس تعیین می کنید؟؟
کولیوند دکتر پزشک است ؟
دکتر کولیوند اصلا پزشک نیست که متخصص بیهوشی باشه.
جالبه معاون پارلمانی وزیر با مدرک بیهوشی ؟؟؟
از پیوندی چه خبر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار