بازدید 4055
۲

فروش داروی کرونا در فضای مجازی

کد خبر: ۹۶۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 09 March 2020

به گفته سرهنگ کاظمی،فردی که در فضای مجازی، ادعای درمان کرونا کرده و دارو می فروخت، دستگیر شد.

به گزارش میزان،‌ سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: در هفته‌های اخیر با شیوع کرونا، بازار درمان این ویروس در فضای مجازی داغ است و ماموران ما در حال رصد اینگونه شایعه‌ها هستند.

وی افزود: اواخر هفته گذشته، ماموران پلیس حین رصد‌های خود، با سایتی مواجه شدند که ادعا می‌کرد می‌تواند با دارو‌های گیاهی، کرونا را درمان می‌کند.

سرهنگ کاظمی اظهار کرد: صاحب این سایت، خود را پزشک عمومی معرفی کرده و ادعا می‌کند با همین داروها، کرونای خود را درمان کرده است.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد بسته‌هایی به عنوان دارو و موادضدعفونی برای درمان و مقابله با ویروس کرونا به قیمت۲۵۰هزارتومان در این سایت به فروش می‌رسانده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این فرد "پرویز.ه" نام دارد؛ با دستور قضایی دستگیر شد و ادعای او درباره خواص درمانی دارو‌های گیاهی اش توسط سازمان غذاودارو در حال بررسی است.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا، هنوز هیچ درمان و دارویی ندارد و ادعای این فرد رد شده است و انبار کالا‌های او پلمب شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من نمیفهمم این پرویز-ه یعنی چی؟ مثلا میخوان حفظ آبروی طرف بکنند. کسی که سر عده ای که درگیر مرگ شده اند و به هر جایی دست میندازند تا زنده بمونند، سر اینهارو کلاه گذاشته، این شخص آبرویی هم داره؟؟؟؟
الان دیگه یک عده با کرونا مردم را به سخره گرفتن. مثلا یک پست تو اینستاگرام گذاشتن که فروش به قیمت دولتی، قیمت ماسک را 1000 تومن، ژل ضد عفونی را 3000 تومن و دستکش هم فکر کنم 2000 تومن و یک شماره ثابت و یک همراه هم گذاشتن. وقتی زنگ میزنیم میفهمیم که خواستن اونا رو هم اذیت کنند و شماره هاشونو الکی گذاشتن و وقتی ازشون میپرسیم چرا به پلیس فتا شکایت نمیکنین میگن، و سایت پلیس فتا هم اعلام کردیم ولی پلیس فتا هیچ کاری نمیکنه. آخه این واقعا درسته که ترس مردم را به سخره بگیرند؟
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی