بازدید 19029

وضعیت قرمز در خراسان رضوی درپی شیوع کرونا

جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 04 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که با حضور آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان‌قدس رضوی و دیگر اعضا در محل دفتر استاندار برگزار شد، گفت: استان خراسان رضوی در حوزه ویروس کرونا وضعیت قرمز پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه امشب چهاردهمین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با حضور مسئولان مربوطه و اعضای شورای تأمین استان برگزار شد، افزود: براساس نظر کارشناسان، متخصصان و پزشکان، پیشگیری مقدمه جلوگیری از بروز هرگونه بیماری است، لذا در استان براساس سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغیه‌هایی که صادر شده، تمامی اجتماعات، همایش‌ها، برگزاری مراسم نماز در ادارات، لغو و تمام مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ما در برابر حفظ جان مردم مسئول هستیم و وظیفه ماست که تمهیدات لازم را فراهم کنیم تا مردم کمتر آسیب ببینند، خاطرنشان کرد: جلسه امشب حول محور مساجد، حسینیه‌ها و مراسم‌های مذهبی برگزار شد، در این راستا همه ائمه جماعات باید در این قضیه پیشگام باشند و سعی شود تا جایی که امکان دارد مراسم‌ها کمتر برگزار شود.

رزم‌حسینی هشدار داد: مردم شریف خراسان رضوی برای مقابله با این ویروس حتماً همراهی لازم را داشته باشند، به علاوه اینکه واقعاً وجود این ویروس در سطح جامعه را جدی بگیرند و در مراسم‌ها و تجمع‌ها شرکت نکنند.

وی تاکید کرد: طی چند روز گذشته شیوع این ویروس در مشهد سرعت گرفته است، لذا از مردم تقاضا داریم تا جایی که برایشان مقدور است در منزل بمانند و ضمن رعایت بهداشت پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: وزیر محترم بهداشت و درمان اعلام کرد که این هفته و هفته پیش رو روزهای پرخطری است، بنابراین امیدواریم انشاالله با کمک مردم و رعایت تمام موازین بهداشتی در جامعه و به صورت فردی از این وضعیت عبور کنیم و به وضعیت عادی برگردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۶
در این تصویر شما چند تا پزشک میبینید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
احسنت
مثل اینکه نیازی به پزشک احساس نشده دیگه
وای به حال ما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
اقاي علم الهدي به تنهايي جاي ميليون ها پزشك كارايي داره
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
پزشک برای چه مخواهید وقتی متخصص کل علوم در صدر مجلس حظور دارد
جلسه ستاد ویژه است یا جلسه استماع بیانات آقای اعلم الهدی ؟
صحبت با علم الهدی بی فایده است
هنوز به پنهان کاری ادامه می دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
علت اعلام نشدن امار هاي استانى
خود این آقا که تو این جلسه نشسته اون جمعه ی قبلی اعتراض کرد و اعلام کرد هر جور که هست خطبه می خونم و خطبه را می نویسم و چخش میکنم چرا باید نماز جمعه اش تعطیل بشه خوب وقتی خود حاضر در این جلسه اهمیت برای دستورات بهداشتی قایل نیست به عنوان امام جمعه یک شهر مقدس دیگه بقیه مردم چه انتظاری هست؟؟؟
چه سالن چوبی قشنگی
واقعا آدم نمی فهمه کی چیکاره هست
چه سالن لوکس و قشنگی
لطفا دفاتر ازدواج که از مردم پذیرایی میکنن و پول میگیرن و محل اجتماع است لطفا تعطیل کنید
فقط ازدواج ثبت کنن نه پذیرایی و پول اضافه بگیرن


فوری فوری ...................................... لطفا
فاصله ایمن را مراعات ننموده اند
تا چند روز قبل کرونا که شوخی و توطئه دشمنان بود!
چی شد حالا وضعیت قرمز شد؟
چقدر متخصص امر در این جلسه حضور دارند
باید بخشنامه دستوری بدهند که به صورت قانون باشد که هیات مذهبی و مساجد تا پایان دوره کرونا تعطیل شود و تخطی از آن جرم باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل