بازدید 8002

«ظریف» امروز به مسکو می‌رود

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز به روسیه سفر می‌کند.
کد خبر: ۹۶۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 03 March 2020

به گزارش تابناک به پایگاه خبری شبکه «المیادین» از سفر امروز «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به روسیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، رئیس دستگاه دیپلماسی ایران، عصر امروز وارد مسکو خواهد شد و فردا (چهارشنبه - 4 مارس) با همتای روس خود «سرگئی لاوروف» دیدار خواهد کرد.

وی آخرین بار، دی‌ماه سال جاری به روسیه سفر کرده بود.

«کاظم جلالی» سفیر ایران در مسکو، نیز گفت که «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران، خواستار برگزاری قریب‌الوقوع نشست سران سه‌کشور روند آستانه در تهران است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران روز گذشته در نشست خبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، درباره نشست سران سه کشور روند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) گفته بود: هنوز رایزنی‌ها ادامه دارد، قبل از تحولات اخیر در ادلب قرار بود این نشست در ایران برگزار شود و در حال هماهنگی جزییات و تاریخ آن بودند که با تحولات ادلب قدری توجهات به سمت‌های دیگر رفته است و در حال رایزنی هستیم که تاریخ نشست را با هماهنگی سه کشور قطعی و اعلام کنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی مهمترین راهکار برای حل بحران سوریه را راهکار سیاسی خواند و یادآور شد: تا الان چیزی مهمتر و اصلی‌تر از روند آستانه نداریم و لازم است همگان به این روند برگردیم و این روندی است که چند سالی کار کرده و کشورهایی در آن زحمت کشیدند و توافقات خوبی به دست آوردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست