بازدید 10017

دستور واعظی به دستگاه‌ها برای کمک به لرستان

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص کمک سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به لرستان دستور اکید صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ 27 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر واعظی امروز طی تماس تلفنی با دکتر خادمی استاندار لرستان، وضعیت استان طی بارش‌های چند روز اخیر را در قالب گزارشی جویا شد.

در ابتدای این گزارش استاندار لرستان تشکیل ستاد‌های بحران در استان در اولین فرصت، استقرار ۴۰۰ اکیپ در قالب نیرو‌های امدادی در نقاط خطرپذیر، تهیه مایحتاج مردم، ایجاد کمپ‌های اسکان و جابجایی مردم از نقاط حادثه‌خیز را از جمله اقدامات پیشگیرانه در استان مطرح کرد.

دکتر خادمی همچنین در این گزارش افزود: خساراتی ناشی از بارش‌های دو روز اخیر بر زیرساخت‌های لرستان وارد شده که منجر به تخریب راه‌های ارتباطی، پل‌ها و منازل مسکونی در برخی از شهرستان‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از عملیات زیرساختی در استان که پس از سیل فروردین‌ماه جاری انجام گرفته بود به دلیل ناتمام ماندن برخی پروژه‌ها و بارش‌های این چند روز دچار آسیب‌های جدی شده است که گزارش جامع و کامل از میزان خسارات، طی ارزیابی نهایی تهیه و ارائه خواهد شد.

در پایان این گفتگو دکتر واعظی مطرح کرد: به‌منظور کمک‌رسانی و امداد به نقاط حادثه دیده از بارش‌های این چند روز، حضور دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در لرستان و بسیج امکانات برای رفع مشکلات مردم لرستان در اسرع وقت انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل