بازدید 21624

مدارس کدام شهرها شنبه ۳ اسفند تعطیل است؟

به رغم تاکید صبح امروز وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه «فردا تعطیلی عمومی مدارس نداریم»، حالا مدارس استان های مختلف برای فردا، سوم اسفندماه ۹۸ یکی بعد از دیگری تعطیل اعلام می شوند!
کد خبر: ۹۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ 21 February 2020
تابناک اجتماعیبه رغم تاکید ساعاتی پیش وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه «فردا تعطیلی عمومی مدارس نداریم»، حالا مدارس استان‌های مختلف برای فردا تعطیل اعلام می‌شوند. تصمیمی که می‌شد زودتر هم اتخاذ شود.

روز گذشته و در پی شیوع ویروس کرونا در قم، مسئولان این استان تصمیم به تعطیلی تمامی مدارس و مراکز دانشگاهی و حوزوی در سطح استان در روز شنبه گرفتند. تصمیمی که مسئولان آموزش و پرورش قم را بی نیاز از اتخاذ تدابیر ویژه بعد از انتخابات کرد.
به گزارش «تابناک»، صبح امروز پس از آنکه محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش روانه ستاد انتخابات کشور شد و از روند جاری ستاد بازدید به عمل آورد، در جمع خبرنگاران حضور یافت تا نکاتی بیان کند که در نوع خود عجیب بود. اینکه قرار نیست تعطیلی عمومی برای فردای مدارس اعمال شود و تنها مدارسی که در آن‌ها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی‌رسد با صلاح دید مناطق آموزش و پرورش می‌توانند فردا را تعطیل کنند.

تاکید وزیر بر تعطیلی مدارسی که حوزه‌های انتخابیه هستند و شمارش آرا در آن‌ها به پایان نخواهد رسید، به رغم آنکه طبیعی و اصولی به نظر می‌رسید، این سوال را به دنبال داشت که چرا تاکنون چنین تصمیمی در انتخابات در دستور کار قرار نگرفته است؟ سوالی اساسی که با گذشت چند ساعت از اعلام موضع وزیر آموزش و پرورش، پاسخش با اعلام تعطیلی عمومی مدارس در استان‌های مختلف در حال خودنمایی است!

تعطیلی کلیه مدارس استان تهران

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی کلیه مدارس شهر تهران در روز شنبه سوم اسفندماه ۹۸ خبر داد و گفت: باعنایت به حضور پر شور شهروندان شریف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مشارکت فرهنگیان عزیز به عنوان عوامل اجرایی در اجرای امر اخذ رأی و صندوق‌های انتخابات تهران، کلیه مدارس در تمامی مقاطع نوبت صبح و عصر روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل می‌باشند.

همچنین حمید صیدلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هم در این باره گفت: این تعطیلی برای مدارسی که شعب اخذ رأی هستند و مدارسی که شعبه اخذ رأی نیستند صادق است.
 
مدارس کردستان فردا تعطیل است
طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش کردستان فردا شنبه سوم بهمن مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است.
 
کلیه مدارس استان اردبیل فردا تعطیل است
براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، فردا، سوم اسفندماه ۹۸، کلیه مدارس استان اردبیل در سری صبح و عصر تعطیل است.

مدارس در البرز تعطیل شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد: روز شنبه سوم اسفند ماه کلیه مدارس مدارس در همه مقاطع در استان البرز تعطیل است.

تعطیلی تمامی مدارس شهر اصفهان
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مدارس شهر اصفهان فردا به دلیل شمارش آراء تعطیل است.
 
مدارس ایلام فردا تعطیل شد
رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تمامی مدارس مناطق مختلف این استان فردا شنبه سوم اسفندماه به علت انجام روند شمارش آرا تعطیل است.

اعلام تعطیلی مدارس اهواز در روز شنبه
بنا به اعلام فرماندار اهواز با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان اهواز در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.
 
مدارس مشهد روز شنبه تعطیل است
با توجه به اینکه روز شنبه شمارش آراء و اتمام کار شعب اخذ رای می‌باشد، تمامی مقاطع تحصیلی در مشهد تعطیل است.

مدارس بیرجند فردا تعطیل شد
با توجه به استفاده فضای مدارس برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان بیرجند در روز شنبه سوم اسفند ۹۸ تعطیل است.

مدارس همدان تعطیل شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارسی شعب اخذ رای در نوبت صبح و بعد اظهر روز شنبه سوم اسفند ماه تعطیل اعلام می‌گردد.

مدارس مرکز هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل است
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در حوزه‌های اصلی انتخابات فردا شنبه سوم اسفندماه در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی همه مدارس استان سمنان برای روز شنبه
محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس این استان خبر داد.

مدارس شهرستان کرمانشاه شنبه تعطیل است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس شهرستان کرمانشاه با توجه به درگیر بودن در فرآیند رای‌گیری و احتمال افزایش زمان شمارش آرا فردا (شنبه) تعطیل خواهند بود.

مدارس اراک شنبه تعطیل است
همه مدارس شهرستان اراک مقاطع تحصیلی در نوبت‌های در روز شنبه، سوم اسفند ماه تعطیل هستند.

مدارس استان قزوین فردا تعطیل است
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مدارس استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه تعطیل است.

مدارس خمین و ساوه شنبه تعطیلند
 
مدارس بندر ماهشهر در نوبت صبح تعطیل اعلام شد
 
تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در آبادان
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان