بازدید 8132

تبلیغات انتخاباتی کلید ورود به مجلس

کد خبر: ۹۵۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 17 February 2020

تبلیغات انتخاباتی کلید ورود به مجلس

تا شروع انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی فقط چند روز باقی مانده است. این موضوع به این معنی است که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی فقط چند روز فرصت دارند تا با استفاده از روش های نوین تبلیغات انتخاباتی مجلس به بهترین و موثرترین شکل ممکن تبلیغ کنند و از این طریق پیام انتخاباتی خودشان را به گوش همه مردم برسانند.

بهترین و موثرترین شکل تبلیغات انتخاباتی، تبلیغاتی است که به‌طور هدفمند برنامه‌ریزی و انجام ‌شود.

تبلیغات انتخاباتی هدفمند این قدرت را دارند که کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را بدون صرف هزینه‌های آنچنانی به کرسی مجلس برساند.
اما چطور می‌توانیم هدفمند تبلیغ کنیم؟ در ادامه چند راهکار به شما ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید در انتخابات مجلس یازدهم پیروز میدان باشید.

به تبلیغات سنتی تکیه نکنید!

حتماً بارها و بارها این جمله را شنیده‌اید که عصر، عصر تکنولوژی است و ما باید خودمان را با تغییراتی که در دنیای پیرامون‌مان اتفاق می‌افتد هماهنگ کنیم و از دنیای سنتی گذشته فاصله بگیریم.
این موضوع در مورد تبلیغات هم صدق می‌کند. دیگر تبلیغات چاپی نمی‌توانند یک‌تنه شما را به کرسی مجلس برسانند؛ چرا که این روزها همه مردم مدام سرشان در گوشی‌هایشان است و آن‌قدری که نسبت به نوتیفیکیشن‌ها توجه نشان می‌دهند، به محیط اطراف‌شان توجه ندارند.

بنابراین بهترین راه جلب توجه مخاطب و رساندن شعار انتخابی‌تان به گوش پیر و جوان، برقراری ارتباط از طریق همین گوشی موبایل است.
تنها ویژگی که بین تمام گوشی‌ها، چه هوشمند و چه غیر هوشمند، مشترک است؛ قابلیت دریافت و ارسال اس‌ام‌اس می‌باشد؛ بنابراین یک تبلیغات پیامکی درست و اصولی می‌تواند با صرف کمترین هزینه، به بهترین شکل ممکن توجه تمام قشرهای جامعه را جلب کند. اما مواد لازم برای شروع یک تبلیغات پیامکی موفق چیست؟

تبلیغات انتخاباتی کلید ورود به مجلس

یک پنل پیامکی خوب بخرید

قبل از هر چیز یک پنل پیامکی خوب با پشتیبانی 24 ساعته خریداری کنید. پنل پیامکی خوب، پنلی است که ویژگی‌های مختلفی را برای جهت‌دهی و متمرکز کردن نحوه تبلیغات نمایندگان مجلس ارائه کند تا با رسیدن به یک بازدهی حداکثری از رقبایشان پیشی بگیرند.

ملی‌پیامک به عنوان قدیمی‌ترین سامانه ارسال اس‌ام‌اس کشور ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد. لازم است تا بگویم که شما به عنوان نامزد انتخاباتی مجلس دوره یازدهم می‌توانید پنل‌های تجاری این شرکت را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید. با بهره‌گیری از هر کدام از امکانات این پنل پیامکی می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی انتخابات مجلس را فقط با یک کلیک به گوش همه مردم برسانید.
در ادامه امکانات سامانه پیامکی ملی پیامک را کنار هم بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های پنل های پیامکی ملی پیامک

تبلیغات هدفمند که در بالا اشاره کردم، با ابزارهای خاصی انجام می‌شود که پنل پیامکی ملی‌ پیامک آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزارها عبارتند از:

  1. امکان ارسال پیامک به یک شهر خاص

با استفاده از این امکان خیلی راحت می‌توانید به تفکیک شهر یا شهرستان حوزه انتخابی، پیامک تبلیغاتی خودتان را برای مردم یک شهر یا شهرستان خاص ارسال کنید. به این شکل هدفمندی تبلیغات شما افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و می‌دانید که هزینه‌ها را برای چه جاهایی صرف کنید تا بازخورد بهتری بگیرید.

  1. امکان ارسال پیامک به یک پیش‌شماره خاص

سامانه پیامکی این امکان را به شما می‌دهد تا به یک سری از پیش‌شماره‌های خاص ارسال پیامک داشته باشید و متن شعار انتخاباتی خودتان را به صورت انحصاری به دست گروه خاصی از مردم برسانید.

  1. ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای

ممکن است که شما به عنوان نامزد این دوره از انتخابات مجلس، برنامه ویژه‌ای را برای یک منطقه خاصی تدارک دیده باشید. با استفاده از قابلیت ارسال منطقه‌ای سامانه ملی پیامک می‌توانید پیشنهادها و راهبردهای خودتان را به گوش همه اهالی منطقه برسانید.

تبلیغات انتخاباتی کلید ورود به مجلس

  1. ارسال پیامک به صاحبین مشاغل و اصناف

ممکن است بخشی از برنامه انتخاباتی شما محدود به یک گروه یا صنف خاصی از مردم باشد؛ مثلاً برای اصلاح وضعیت حقوق صنف خاصی پیشنهادهایی داشته باشید. با استفاده از این قابلیت در سامانه ملی پیامک می‌توانید صدایتان را به این گروه از مردم برسانید و نظرشان را جلب کنید.

  1. ارسال پیامک بر اساس سن و جنس

همانطور که می‌دانید همه افراد حاضر در جامعه واجد شرایط رای دادن نیستند. پس بهتر است تا با تکیه بر این قابلیت، متن تبلیغات انتخاباتی مجلس را فقط برای کسانی بفرستید که می‌توانند رای بدهند و به نوعی مخاطب هدف شما به حساب می‌آیند.

کلام آخر

در این مطلب کنار هم بررسی کردیم که چرا تبلیغات پیامکی می‌تواند مثل یک سکوی پرتاب برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی عمل کند و با هدف‌گیری درست و اصولی مخاطب، برگ برنده را در دست‌های شما قرار دهد.
برای اینکه این هدف به بهترین شکل ممکن تعبیر شود می‌توانید از امکانات جامع سامانه پیامکی ملی پیامک استفاده کنید؛ خصوصاً که پنل های تجاری آن، برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تخفیف 50 درصدی دارند.

اگر می‌خواهید از قیمت اس ام اس و تعرفه‌های سامانه پیامکی باخبر شوید یا برای کمپین تبلیغاتی خودتان نیاز به مشاوره دارید با شماره 02163404 داخلی 1، تماس بگیرید یا به سایت ملی پیامک به آدرسwww.melipayamak.com  مراجعه کنید.

 

 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی