بازدید 10191

آمار مصدومان فرار از زلزله در اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از مراجعه ۲۷ نفر به خاطر هراس و استرس ناشی از زلزله به بیمارستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 16 February 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فرهاد عبدالعلی‌پور از اردبیل اظهار داشت: پس از وقوع زلزله بامداد یکشنبه ۲۷ نفر در اردبیل به خاطر هراس و استرس ناشی از زلزله به بیمارستان مراجعه کرده و تحت معاینه و مراقبت قرار گرفتند و خوشبختانه مصدومیت ۲۶ نفرشان سنگین نبود و تنها یک نفر در مراکز درمانی بستری شده است.

وی افزود: در ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر سرعین در استان اردبیل را در عمق شش کیلومتری از سطح زمین لرزاند که درپی آن اورژانس نیز به حالت آماده باش درآمد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: ماموران هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و مدیریت بحران در همان لحظه وقوع زلزله در حالت آماده‌باش بوده و تیم ارزیابی به برخی مناطق روستایی اعزام شد و به گزارش تیم‌های ارزیاب بجز ترکیدگی داخلی برخی از ساختمان‌ها هیچ خسارتی در پی این زلزله تاکنون بوجود نیامده است.

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: موسسه ژئوفیزیک وابسته به دانشگاه تهران کانون این زلزله را هفت کیلومتری شهر سرعین و ۱۲ کیلومتری اردبیل و در عمق ۶ کیلومتری زمین اعلام کرد که این زلزله در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و نیر موجب وحشت مردم شده و برخی از شهروندان منازل خود را ترک کرده و به بیرون آمدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی