بازدید 27950
۴

پلمپ یک کافه رستوران متخلف در جنوب تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمپ یکی دیگر از کافه رستوران های متخلف در پایتخت،خبر داد و گفت: این واحد صنفی متخلف نیز صبح روز گذشته با دستور مقام قضایی به علت انجام برخی تحرکات هنجارشکن پلمب شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 15 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ"نادر مرادی"با اعلام این خبر اظهار داشت:غروب روز پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ماه، مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با دریافت خبری مبنی بر،انجام برخی تحرکات هنجارشکن توسط تعدادی خانم و آقا در رستورانی در حوالی محله نازی آباد خیابان رجایی،سریعا برای بررسی خبر و بازدید صنفی به این رستوران مراجعه کردند.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته مشخص شد خبر اعلامی صحت داشته و متصدیان این واحد صنفی بدون توجه به مقررات صنفی،کافه رستوران خود را در اختیار تعدادی خانم و آقا قرار داده و این افراد نیز با انجام برخی تحرکات هنجارشکن سبب جریحه دار شدن عفت عمومی و توهین به هنجارها و ارزش های اسلامی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:با شناسایی کافه رستوران مذکور و با هماهنگی و اخذ دستور قضائی، محل مذکور پلمب شد و متصدی متخلف این واحد صنفی پلمب شده نیز دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه،تا کنون چندین مرحله به متصدیان صنوف هنجارشکن، در طول اجرای طرح های نظارتی گذشته،تذکراتی در خصوص رعایت ضوابط و مقررات صنفی داده شده است، خاطر نشان کرد:متأسفانه هنوز عده ی قلیلی هستند که نسبت به اجرای قوانین صنفی در محل کسب خود،بی تفاوت بوده،لذا به متصدیان اینگونه واحدهای صنفی متخلف مجدد تذکر می دهیم که پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان تهرانی خواست ،تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
میشه کلیپ این رفتار هنجار شکن آنها را نمایش بدهید تا خدای نکرده ما هم دچار این رفتار هنجار شکن نشویم
یک سری هم به رستورانهای شهرری بزنید
خوب شد جمع شدند ، مردم میرفتند اونجاها شادی میکردند !
کاش واسه سلامتی مردم هم یکم ارزش میزاشتید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان