بازدید 16429

پاسخ زنگنه درباره احتمال افزایش قیمت CNG

وزیر نفت:در حال حاضر تصمیمی برای افزایش قیمت سی ان جی در نظر نگرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 10 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت در مراسم امضای تفاهم‌نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی شازند، گفت: تولید کک اسفنجی از کار‌هایی است که با همراهی ایمیدرو و همکاران ما در شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به سرعت به نتیجه رسیده است.

او ادامه داد: یکی از اهداف وزارت نفت این است که کیفیت فرآورده‌های نفتی را در پالایشگاه‌ها بالا ببرد؛ یکی از این محصولات نفت کوره است تا به محصولات با ارزش تبدیل شود.

وزیر نفت گفت: تاکید دارم این تفاهم‌نامه هر چه سریعتر به قرارداد برسد تا وارد مرحله اجرایی شود. مخصوصا کار در اراک زودتر می‌تواند شروع شود.

زنگنه تصریح کرد: همکاری بین بخشی در سال رونق تولید بسیار موثر می‌تواند باشد مخصوصا در بخش میان‌دستی و پایین‌دستی پتروشیمی. هم‌اکنون با وجود آن که ۵.۵ میلیارد خوراک به این بخش اختصاص پیدا می‌کند، اما زنجیره کامل نیست.

او بیان کرد: فرآیند ارزیابی و صدور مجوز برای پتروپالایشگاه‌ها طبق آیین مصوب آغاز شده است و تا اردیبهشت باید متقاضیان درخواست خود را ارسال کنند.
وزیر نفت بیان کرد: ایده خرید تضمینی محصولات صنعتی مورد نیاز صنعت نفت از سوی مجموعه نفت پرورانده شده و به فکر آن هستیم وارد فاز اجرایی شود.

او ادامه داد: صندوق پژوهش و نوآوری صنعت نفت با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بزودی راه‌اندازی می‌شود. امیدواریم هر چه زودتر خبر‌های امضای قرارداد‌های این طرح را بشنویم.

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه امضا تفاهم نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی (ره) شازند در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصاد و انرژی در خصوص قیمت سی ان جی گفت: در حال حاضر تصمیمی برای افزایش قیمت سی ان جی در نظر نگرفته شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۵
بله مثل قیمت بنزین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
باید متناسب با افزایش ماشین های گازسوز جایگاه گاز تولید شود و جایگاه ها گسترش پیدا کند
الان برای گاز زدن ماشین ها حدود 1 ساعت باید در صف بود !!!
cng هنوز یکسال نیس که گرون کردن و قرار شد تا چندسال دیگه گرون نشه
این بنده خدا فکر کنم فراموشی گرفته
در مورد بنزین همین رو می گفت
آقا باور کنید با مردم رو راست باشید بهتر جواب می ده
اینقدر به شعور دیگران توهین نکنید
اگر اظهار نظر وزیزهمانند بنزین باشه فردا شب گران میشه
این بازی تکراری است!
وقتی میگن تصمیمی گرفته نشده یعنی تصمیم گرفته شده و گرون شده و منتظریم یه وقتی که همه خواب باشن و تعطیلات باشه یواشکی اجراش کنیم.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
علاوه بر تعطیلات بارانی و برفی هم باشه تا چند روز بعدش ریس جمهور هم میاد باخنده میگه منم خبر نداشتم
زنگنه که خبر نداره cng میخواد گرون بشه مثل بنزین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از عالم بی خبره این به اصطلاح وزیر .
سی ان جی در خرداد ماه گران شده بود.
اگر چه اینان سیر شدنی نیستند
دیگه حنا شون رنگی نداره
والا موندم خدا رو شکر مسلمون هستیم اینقدر دروغ میگیم
کاکو به شما نمیشه اعتماد کرد...دیگه ملت گوشهاشون از دروغ های شما پرشده....مثل قیمت بنزین که بدون اطلاع ریس جمهور گرون شد، اصلا خبر نداشت...به قول خودش بلند شدیم صبح دیدیم بنزین گرون شده...یادمون هنوز نرفته تو برنامه صد روزه اش...می گفت: چنان رونق اقتصادی و درامد سرشار و....که ملت به 45 تومان یارانه احتیاجی نداشته باشند واقعا الان هم نیازی نیست چون 45 تومان پول یک دست غذا هم نمیشه....چقدر نفت سر سفره هامون اومد...
تابناک چاپ کن این کامنت رو هر چند میدونم بعیده
حرف هیچ کس را باور نمی کنیم.
و به هیچ چیز و هیچ کس اعتماد نداریم.
بس كنيد كشتيد مردم را
به نظرم هرکي گازسوزه (ماشينش البته) همين امشب بره يه باک پر بزنه. چون هم عيده هم زنگنه گفته گرون نميشه.پس حتما همين امشب ميشه. اقاي رئيس جمهورهم که خوب مشکلي نيست خودشون بعدن مي فهمند وقتي از خواب پا شدند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار