بازدید 65273

تلاش همه جانبه هواپیمایی ماهان برای سودجویی با «ویروس کرونا»!

شرکت هواپیمایی ماهان به چینی‌ها اعلام کرده که به ادامه همکاری با ایشان، حتی در روز‌هایی که خود چینی‌ها چاره‌ای جز قرنطینه شهر‌هایی که ویروس جدید کرونا در آن‌ها شایع شده ندارند، تمایل دارد و احتمالا این تمایل، شامل توافقاتی در خصوص افزایش همکاری‌ها نیز هست تا جایی که ماهان می‌کوشد جور شرکت‌هایی که پرواز به چین را متوقف کرده اند، هم بکشد!
کد خبر: ۹۵۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 03 February 2020
تابناک اجتماعیسفیر چین در کشورمان که به مانند بسیاری از هموطنانش روز‌های پرمشغله‌ای را تجربه می‌کند، در توییتی به زبان فارسی، شایعات مطرح درباره هواپیمایی ماهان را تایید کرد!

به گزارش «تابناک»؛ پس از آنکه رسانه‌ها از امتناع شرکت‌های هواپیمایی مشهور از انجام پرواز‌های برنامه ریزی شده به مقصد چین و توقف فعالیت خطوط هواپیمایی در این مسیر، در پی شیوع سریع ویروس کرونا خبر دادند، شایعه‌ای در کشورمان شکل گرفت که حکایت از سودجویی برخی شرکت‌های کشورمان در این خصوص داشت.

از جمله این شایعات، فیلمی بود که روز گذشته منتشر شد و حکایت از معطی انبوه مسافران چینی در فرودگاه بین المللی استانبول در کشور ترکیه داشت؛ مسافرانی که در پی لغو پرواز‌های امثال خطوط هواپیمایی ترکیش ایرویز، قطر ایرویز، فلای امارات و... به مقصد چین، در مسیر بازگشت به میهنشان در فرودگاه سرگردانند و ظاهرا تنها یک شرکت ایرانی پذیرای ایشان است.
 
تلاش همه جانبه هواپیمایی ماهان برای سودجویی با «ویروس کرونا»!

آن گونه که در آن فیلم ادعا می‌شود، تنها شرکت هواپیمایی ماهان حاضر است این مسافران را بپذیرد؛ به این صورت که آن‌ها را از استانبول به تهران منتقل می‌کند و بعد با یک توقف در تهران، ایشان را به چین می‌برد؛ پروازی ترانزیتی که ظاهرا یک طرفه برنامه ریزی می‌شود و سود خوبی نصیب این شرکت ایرانی می‌کند، البته با این ملاحظه که به باور برخی، «سود» کلمه چندان مناسبی برای توصیف این اقدام نیست!

اگر از ادعا‌های مطرح درباره سود مالی این اقدام صرف نظر کرده و صرفا ماجرا را از منظر ریسک سلامتی و تبعات بزرگش برای ایرانیان مورد توجه قرار دهیم، با پدیده عجیبی مواجه خواهیم بود که جا دارد به سرعت مورد رسیدگی و کنترل قرار گیرد؛ پرواز‌هایی که می‌دانیم وزیر بهداشت طی نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور کشورمان، خواستار لغو آن‌ها شده و افزون بر آن، سازمان بهداشت جهانی هم با اعلام وضعیت فوق العاده بین المللی تاکید کرده که بسیار جدی و نگران کننده است.

ملاحظاتی که با کنار هم قراردادنشان، به نظر می‌رسید، ادعا‌های مطرح درباره سودجویی هواپیمایی ماهان صحت نداشته و شایعه باشد، در حالی که ساعاتی پیش «چانگ هوآ»، سفیر چین در کشورمان در توییتی به زبان فارسی بر ماجرا مهر تایید زد و نوشت: «در دیدار با جناب آقای عرب نژاد، مدیر عامل محترم شرکت هواپیمایی ماهان، ایشان اعلام کردند که تمایل دارند همکاری با چین را ادامه دهند.»

 

توییتی که به آن تصاویری از این دیدار هم سنجاق شده تا مشخص شود، ادعای مطرح در آن، کاملا واقعی است. اینکه شرکت هواپیمایی ماهان به چینی‌ها اعلام کرده که تمایل به همکاری با ایشان، حتی در روز‌هایی که خود چینی‌ها چاره‌ای جز قرنطینه شهر‌هایی که ویروس جدید کرونا در آن‌ها شایع شده ندارند، دارد و احتمالا این تمایل، شامل توافقاتی در خصوص افزایش همکاری‌ها نیز هست تا جایی که ماهان می‌کوشد، جور همه خطوط هواپیمایی جهان را که سفر به چین را متوقف کرده اند، هم بکشد!

موفقیتی بسیار بزرگ برای سفیر چین که روز‌های پرمشغله‌ای را تجربه می‌کند و دیروز به دیدار وزیر بهداشت کشورمان شتافته، امروز با هواپیمایی ماهان پیمان مودت بسته و احتمالا برای روز‌های آتی هم برنامه‌هایی ویژه دارد؛ درست برعکس مسئولان کشورمان که با تاخیر فراوان رای به توقف پروازها از مقصد چین دادند و ظاهرا برایشان اهمیتی ندارد، خطوط هواپیمایی ایرانی مانند ماهان، پروازهایشان به چین را افزایش هم داده اند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۵۸
چین در شرایط بسیار حساس و بحرانی که استکبار جهانی ما را هدف سخت ترین تحریم ها قرار داده ،به ما کمک نمود.حالا نوبت ماست که با از خودگذشتگی به آنها کمک نماییم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نابغه وقتی درمان براش نیست اگر وارد ایران بشه قتل عام راه میافته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جسارتا چه کمکی؟؟ یه نمونه میفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
غیر معقولانه ترین و حماقت بار ترین راه....اسمش میشه کمک؟؟؟مردم خودمون رو به کشتن بدیم و جهان رو بیشتر آلوده کنیم؟؟؟؟!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کمک یعنی واکسنش رو پیدا کردن.... نه خودمونو درگیر مرگ کردن داداش!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خدا شفا بده همه رو.....................!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
این خزعبلات چیه میگی بابا!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
الو تیمارستان!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ایشون هم اگه اگه اگه کمک کرده منافع خودش مطرح بوده.....
ناشناس
| Spain |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
گزارش جدید گمرک چین حاکی از نصف شدن خرید نفت این کشور از ایران طی سال گذشته دارد، اما نکته مهم اینکه، حجم خرید در ماه دسامبر به ۱۰۰ هزار بشکه، یعنی ۷ برابر کمتر از دوران قبل از تحریمها سقوط کرده است.
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
واقعا با وجود بیسوادهایی مثل شما چیزی نمیشه گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگه بدین واسطه یا بقول شما از خود گذشتگی خواهر و برادر و پدر و مادرت و اگر فرزند داری فرزند دلبندت در اثر این بیماری - خدای ناکرده- بمیرند هم باز هم حاضری از این ازخودگذشتگی ها بکنی یا داد انتقاد سر میدهی و
زمین و زمان را به هم میریزی.
اشکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بعضی وقتا آدم میمونه چی به امثال شما بگه ... کلا بدتر از ویروس کرونا تفکر امثال شماست که کار رو رسونده به جایی که جون و سلامت هموطنت می ارزه به گدایی از خارجی ... یک مورد هم اگه اشاره کنین که چین بی مزد و سود واسه ایران کاری کرده بسیار مارو شرمنده میفرمایین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
با مبتلا شدن اطرافیانت از خودگذشتگیت کامل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ما هم آرزو میکنیم خودتون و بستگان عزیزتون جزو اولین خود گذشتگان این جریان باشین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چرا خودتو زدی به خواب؟ کشورچین هیچکاری را برای ایران مجانی انجام نداد ویا به قیمت مرگ ومیر مردم خودش انجام نداد ، چین شریک تجاری ایران شد ودر ازاء دریافت نفت ارزان از ما جنسهای بنجلش را راهی بازار مصرف ایران کرد که به دنبال آن یکی یکی تولیدکنندگان ایرانی را ورشکست کرد
ناشناس
| Canada |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شاید بد نباشد بدانید که دلیل ۹۹٪ اتفاقات عجیب و غریب و پرحاشیه مملکت ما این نیس که قانونی برای آن نیس یا مسوولی نمیفهمد، بلکه همین استثناها است، وقتی عده ای بنا به مصالح فردی قانونی که بنفع همه است را اجرا نمیکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شما رسما حالت خوب نیست. حتما به دکتر مراحعه کن
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
در آن دوران مه استکبار جهانی مارا هدف قرار داده بود به ما کمک کرد یا به توسعه اقتصاد خودش؟؟؟ رایگان به ما کمک‌داد یا نفت مفت برد؟؟ یا ما را بدهکار اقتصادی کرد؟
کبک نباشیم سرتونو بیارید بیرون شایدم ذینفع هستید البته خدا داند
babi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
حالا نوبت ماست ویروس کرونارو بیاریم ایران بگیم ما با شماییم چین باعث شده تولید کننده ما ورشکست بشه تا خلال دندان از چین میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
از خودگذشتگی! به بهای به خطر انداختن سلامتی تک تک مردم1؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اصلا خودت می فهمی چی میگی . این ویروس اگه تو ایران شایع بشه میدونی چه بلائی سر ما در میاره،.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
دیوانه کمک کجا بود؟
اتفاقا تا اونجایی که تونست نهایت سود را از تحریم‌ها برد و جیب خودش را پر پول تر کرد. دقیقا مثل روسیه
نفت را ارزون می خرید. کالاهای تولید خودش را هم صادر می کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اینکه خرید نفتش را از یک میلیون بشکه به حدود 250 هزار بشکه آن هم با قیمت نازل اسمش کمک نیست، اسمش چاپیدن می باشد.
ضمناً بهتر است از تجار و صنعتگران بپرسید چین کمک کرد یا سنگ اندازی کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
این اوج و نهایت فلاکت و پستی است
که سلامتی و بهداشت و جان مردم کشور را بخاطر حفظ رابطه ای که هیچگاه بصورت منصفانه
از طرف چینی ها در مورد ما رعایت نشده گردد
فراموش نکنیم که اولین کشوری که با دستور ترامپ تمام مناقصه های نفت و گاز ما را ترک کرد و رفت ، همین چین بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اینکه بعضی ها توی ایران مثل شما فکر می کنند از خود ویروس ترسناک تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
امیدوارم این حرف امثال شما از روی نادانی محض باشه
عدل علوی جو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تابناک در گیر بازی سیاسی، چند بار پیام بگذارم و چاپ نمیکنی؟
منظور کشیدن شیره جان ما بوده ای فلان ؟
پس خوی علوی ما کجا رفته که وقتی میدید بر زن یهودی در بلاد اسلامی ظلم شد وا اسفا میگفت؟ مردم ایران در خطر کرونا و ما به فکر دولت کمونیسیتی مسلمان کش چین. ئای بر چنین مسلمانی ما
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
متاسفانه ويروس كرونا كه بياد فقط خودت و بچه هات نميگيرند ، ما مردم هم ممكنه بگيريم . پس لطفا ساکت شو !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شرکت ماهان به خاطر تحریم های آمریکا تحت فشار بوده و پروازهای اروپاییش لغو شده اند. به ناچار از چندی قبل بر روی پروازهای چین تمرکز کرده است. اگر پروازهای چین هم لغو شوند، دچار خسارات سنگین و غیر قابل جبران خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
هواپیمایی ماهان لزومی به فرمانبرداری از تصمیمات دولت ندارد!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کرونا بیاد اینجا هموطنات کشته بشن تا برا چین فداکاری کنین ؟ چی شده ؟ شما ها که میگین اونا کافرن خدا رو باور ندارن حالا چی شده چینیها به به شدن؟
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شما نظر ندی کسی نمیگه لالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جالب اینجاست که سهامدارش عمده اش حسین مرعشی از بستگان هاشمی رفسنجانی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
عزیز کیش را بمئت 50 سال مفت و مجانی بهش دادی بس نیست
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پس اون تحریمای سازمان ملل روو عمه من تصویب کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چین خودش از همه استکبار ها استکبارتره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ناشناس 9:7 حيف اكسيژن!!!
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چین به منافع خودش کمک کرد نه به ما
الان هم اسم کار ماهان کمک به چین نیست.بلکه خیانت به سلامت ایران است
ناشناس
| - |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
از کله حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم کمک؟؟؟ او به نفت ما نیاز داره. واقعا که!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
وای خدااااااا چه نظر شاذی
SINA
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ان شاالله اول خانواده گرامیتان با مبتلا شدن به کرونا دینشان را ادا کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کدوم کمک؟؟؟؟
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
حتما یه سفر برو چین که کمکشون کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
احتمالا به قیمت وارد شدن ویروس کرونا به کشور و مبتلا شدن جمع کثیری ار مردم . با توجه به اینکه بخوبی واقفیم که کشور ما امادگی مقابله با این ویروس را ندارد و در مواقع بحرانی کاملا ناکارامد جلوه میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اینو واقعا گفتی ؟ باور نمیکنم کسی اینقدر بیفکر باشه . حتما شوخی میکنی .
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
گربه برای رضای خدا موش نمی گیره عزیزم
مرجان
| United States of America |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
امید وارم خودت و خانو.اده ات به این ویروس گرفتار شوید تا بفمی دنیا چرا قطع رابطه با چین کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
عزيز برادر. شما واقعا فكر مي كني چين براي خاطر ما و يا در راه عدالت و ... كنار ما ايستاده؟ در دنيا امروز عوامل اقتصادي و سياسي تعيين كننده رفتار دولتهاست. كسي براي حق و حقيقت خودش را قرباني نمي كند. چين هم مصلحت كشورش ايجاب مي كرده در اين زمان از ما حمايت كند. الان هم مصلحت كشور ما ايجاب مي كند پروازها را متوقف كنيم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خداوندا چه زود فراموش کردیم که چین 22 میلیارد دلار مان را نگه داشت و بابت نگهداری آن هم پول گرفت و هم در انتها بنجل به ما داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
آره راست میگی یادمون نبود که چین تو سازمان ملل ار حق وتو برا ایران استفاده کرد و جلوی تحریم های سازمان ملل رو گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خوب لیوان آب یا غذایی که میدن حتی صندلی که روش می شینی ممکنه آلوده به ویروس باشه حتی مدتهای مدید میتونه زنده بمونه کارمندایی که برای این خط هوایی کار میکنن میتونن ویروس رو به هواپیمایی هایی که فقط داخل پرواز کردن منتقل کنن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مطمعن باش استکبار جهانی بهتر از کفر جهانی هست. استکبار جهانی دنبال نابودیه ایرانه ولی کفر جهانی دنبال نابودی کل اسلام. چینی ها هیچ قت برای رضای خداهاشون موش نمیگیرن. کمکی هم اگه بوده نفت مفت جاش گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بی عقلی؟؟؟؟؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پاشو برو چین از خودگذشتگی کن، بسم الله...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خیلی نااگاه..تشریف دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شما تشریف ببر چین یه تنه کرونا رو بخور شهید شو از خود گذشتگی کن
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خدارو شکر این مملکت هرچی منابع و ثروت طبیعی کم داره عوضش طنز کم نداره مث این نظر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ما تا شماها رو داريم ديگه کرونا ميخوايم چکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کمک چین این بود که نفت ایرانو زیر قیمت خرید..جای پول به ما جنسای چینی داد..برای جبرانش انتظار داری مردم جونشونو فدای چینیا کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ما نه مدیریت چینی ها را داریم نه توان چینی ها را اگر این ویروس وارد ایران بشه با این وزارتخانه های فشل کار همه تمامه
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تو برو از خود گذشتگی کن! اصلا برو براشون بمیر! ما نمیخواهیم بمیریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگه اون موج بیماری تو ایران هم راه بیوفته برای ما هم بیمارستان 10 روزه میسازن؟!!
کمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
آیا ما بزرگانی نداشتیم که به بیماران خاص مانند جذام سرکشی و رسیدگی می کردند اگر موارد بهداشتی رو رعایت کنند چه اشکالی داره؟ چه خدمتی بالاتر از این به خلق خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ای خااااااااااااااااااااااااک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بابا این بنده خدا نظر برعکس داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بعد از هر پرواز باید در کل هواپیما اسفند آتش کنند تا ویروسها از بین بروند و امن باشد . مسافران را هم با دود اسفند بخور دهند تا ویروس کرونا را از پا درآورد . طب سنتی برای همه چیز درمان و پیشگیری دارد. .
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
در این برحه تاریخی ما باید در کنار برادران مسلمان و انقلابی مومن کشور دوست و همسایه و هموطن برادران چینی باشیم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
همین که بدونید ماهان برای چه کسانی هست تا آخر قصه را می تونید بخونید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
تو ایراتی نیستی چینی هستی خودتو ایرانی جازدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
رو هوا حرف نزن . ماجرای کشتی ایرانی رو یادتون رفته .
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به ما که خیر، به شما کمک کرده
پول کثیف در جیب فرصت طلبان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
از فامیلیش معلومه ایرانی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
دانشجویان ایرانی گرفتار در ووهان هنوز به کشور برنگشته اند، تمام این پروازها به بهانه اینکه میروند تا دانشجویان را بیاورند انجام میشه ولی اون طفلکها در خونه هاشون قرنطینه بدون آب و غذا هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
هرکس هرکاری دلش خواست میکند هیچ کنترل ونظارتی درکارنیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
من یک مهندسم همسرم هم پزشکه پی آرکانادارو گرفتیم وبزودی میریم وپشت سرمان راهم نگاه نمیکنیم ترجیح میدیم توی کانادا ظرف بشوریم ولی اینجا نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بیچاره پرسنل ماهان و مسافران ایرانی ، که باید در کنار مسافران چینی که احتمالا بیماری کرونای خطرناکی دارند
در یک هواپیما نشسته و آن بیماری را به داخل کشور بیاورند
و با این مدیریت مشعشع !؟
چه فاجعه ای را شاهد باشیم !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بهترین کار اینه که شرکت ماهان توسط ایرانی ها تحریم بشه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
حالا خوبه برا اینکه حضور نظامیان در اقتصاد رو بررسی کنیم تمام سوابق مدیران ماهان رو دربیاریم خبرنگار تابناک خخ نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ولی سرعت تصمیم گیری و تلاش سفیرشون رو یاد بگیریم
جنایت در روز روشن .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بیشتر سیاست های که انجام‌میدهن یا شفاف نیست یا اینقدر شفاف هست که نبودش بهتر از بودنش هست . چون سیاست گداری و برنامه ها را دولت انجام نمیدهد . دولت در سایه این تصمیم را میگیرد . روشنفکران باید یک قانونی هم‌برای دولت در سایه بنویسند . دولت در سایه فراتر از ملت و دولت و قانون برنامه دارد . این تناقصات در سیاست ها در اینده بصورت خطرناک در جامعه فراگیر میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
حالا فهمیدید که همه خبرهایی که شبکه های معاند پخش می کنند، دروغ و شایعه نیست؟ کدام انسان با وجدانی حاضر میشود که در این شرائط، پرواز به چین برقرار کند و با دست خودش ویروس کرونا را برای هموطنانش بعنوان سوغاتی مرگبار بیاورد؟
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
.بنظر بنده که هیچ موردی نداره.چون مسافرگیری بسمت چین و از فرودگاه استانبول که موارد امنیتی رعایت میشه انجام میشه
فقط نیاید به شهرهای پر خطر و نزدیک به کانون بیماری پرواز کنن.
مدیران شرکت ماهان جسارت قابل تحسین داشتن.
همین انفلونزا امسال تو کشور خودمون ۳۰۰ کشته گرفت.
کرونا بازی ماشین تبلیغاتی غرب برای عقب راندن اقتصاد چین
اگر کلیه اقدامات پیشگیری و ایمنی را رعایت کنند چه اشکالی دارد. اتفاقا استفاده از فرصت ها است.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نابغه وقتی درمان براش نیست اگر وارد ایران بشه قتل عام راه میافته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
الو تیمارستان!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بحث پول نیست . بحث سر این هست که اگر چند میلیارد گیرت بیاد چندین تریلیون تومان باید برای پیشگیری یا درمان هزینه کنی . با این اوضاع آشفته بازار سلامت و گرانی اجناس و مردم بیکار . فکر کردی اگر یک خانواده درگیر این بیماری شوند کار و زندگی انها کلا تعطیل میشه . مدارس و دانشگاها و کارخانجات تعطیل میشن ......... . این سیاست های هزینه ساز چه فایده داره . به قطر کمک کنید ولی در گفتمان و سیاست ها با این کشور هیچ سنخیتی ندارید . فقط به دلایل مقطعی و زودگذر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
با کدام سیستم کنترلی؟ وزارت بهداشت میگه کیت آزمایش ویروس کرونا را نداریم ، هرمسافری که از چین میاد باید 14 روز قرنطینه بشه، کجا؟ با کدام هزینه؟ اینهمه مسافر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
در صورتی که ویروس کروا در ایران شایع بشه شرکت ماهان مسئول خواهد بود مسئول هر مرگی که اتفاق بیفته شرکت ماهان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شما هم بفرما با خانواده سوار اون هواپیما شو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تو خود بیل گیتسی پیشنهاد میکنم تو را به عنوان رییس ماکروسافت معرفی کنن...تو واقعن نابغه اقتصادی ولی خودت خبر نداری!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اینکه بعضی ها توی ایران مثل شما فکر می کنند از خود ویروس ترسناک تره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مثلا هر بار که هواپیما از چین در فرودگاه امام می نشیند با اشعه مخصوص نسبت به ضدعفونی و ویروس کشی اقدام کنند ؟ خلیان ها و مهماندارها هم در سالنی در فرودگاه قرنطینه شوند و ...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ادامه از قبلی : دلت خوشه ها !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کلیه اقدامات پیشگیری و ایمنی؟؟؟
هیچ کس تو دنیا عقل و شعورش نمیرسه و پروازاشونو کنسل کردن فقط ما بلدیم،نه؟؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگر رو بکاری شمبلیه درمیاد جاش. اگه امریکا سلیمانی رو شهید نمیکرد. اگه او شب سامانه هواپیا رو نمیزد. اگه عراق حمله نمیکرد. اگه. اگه. اگه.
این همه اگه هست. خود چین نمیتونه جلوی یکی از این اگه ها رو بگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بقيه کشورها بلد نيستن فقط شماها اين کارو بلدين؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
حسابدار ماهانی یا مدیر عاملش؟ هر چی هستی یه سر تیمارستان بزن. خخخخخخ.
بسلامتی
توفکر خودتون نیستین فکر مردم باشین
نمیترسین کادر پروازیتون بیماربشن و منتقل کنن به کشور
پاسخ ها
ظهوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تو فکر مردم که عمرا نیستن. باز اگر میگفتی به فکر خودتون باشید، بهتر بود
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نه از چی بترسن... خودشون که سوار اون هواپیماها نمیشن فقط پولشو میگیرن میذارن توو جیب مبارک. بدبخت مردم
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
فکر مردم باشن؟
یه چیزی میگی .کی به کیه مردم کیلو چندن؟
كشوري كه مدير نداشته باشه همين ميشه ....متاسفم كه جان ايراني ها براي خودمون ارزش نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ببخشید رای من مثبت بود. اشتباهی منفی رو کلیک کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کشور مدیر لایق نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مدير داره تصميمات جاي ديگري گرفته ميشه
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مدیر نداره؟
اینهمه مدیران دکتراشونو از کدوم دانشگاه ها گرفتن پس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
سلام شاید ماهان قصد کشتن ملت ایران را دارد!
هواپیمایی ماهان متعلق به چه ارگانی هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اسمشو نبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
همه میدونن چه ارگانی........
امین
| Turkey |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چو دانی و پرسی سوالت خطاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خدابیامرز هاشمی رفسنجانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
میتونی بری هیئت مدیره اش رو ببینی.مربوط به ارگانی که توی کرمان موتور و استان کرمان سرمایه گذاری سنگینی کردن.
زبل خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مال کیه مگه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بیشتر سهامش برای یک ارگان نظامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
متعلق به آقای مرعشی از بزرگان اصلاحات است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پسرعموی عفت مرعشی، همسر اکبر هاشمی رفسنجانی و عضو هیئت مؤسس خیریه مولی‌الموحدین علی ابن ابیطالب استان کرمان، سهام‌دار عمده هواپیمایی ماهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چه ربطی دارد که مال کی هست
مهم مجوزی است که سازمان هواپیمایی کشور می دهد که زیر نظر وزرات راه است و ظاهرا هماهنگ شده که فقط این شرکت پرواز داشته باشد
سلام با توجه به اینکه ایران نیازمند حمایت چین در مجامع بین المللی است، کاملا منطقی است که در یه همچین شرایطی که همه به فکر مردم خودشون هستند به فکر حفظ نظام در مجامع بین المللی باشه. مثل قبلا که حکومتهای ایرانی یکی طرف انگلیس میرفت یکی طرف روسیه یکی هم امریکا.
چیز تازه ای نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جون مردم هم که مهم نیست سر مسوولان سلامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
الووووو لطفا" دارلمجانین رو میخواستم....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کجا تا حالا چین از ایران حمایت کرده.چین و روسیه کاملا دو دوزه بازی میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بعدا به موقع اش چینی ها انگشت دست راست خود را به ما نشان خواهند داد !؟
اوکی !!!!!؟
جویای عدل علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
وای به مسلمانی ما که از دولت کمونیستی مسلمان کش چین حمایت میکنیم.
وای بر دنیا طلبی تو که عدل علی رو رد میکنی و به کافر دل بستی. جایگاهت همون با کفار خواهد بود.
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
وقتی جون خودت یا عزیزت فدا شد ببینم باز هم میتونی از این زرا بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
از جون مردم مایه نذارن
یاردانقلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نابغه اینجا مساله جان انسانها است
بدبختی اینجاست که من با تو شدیم 80 میلیون
شرکت هواپیمایی ماهان مسئول همه فجایع ویروس کرونا در ایران خواهد بود
پاسخ ها
عربلو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مثل همون سقوط هواپیمای اخیر که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خوب که چه !؟
فکر میکنید ، چه میشود !؟
هیچ ، مثل تمام فجایع قبلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
دوستان يادتون نره اين مملكت رو يك مشت اداره مي كنن
مگه همه ی پروازها به چین لغو نشده پس این بابا چطور قول همکاری داده .. هیچ کی نیست جوابگو باشه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
عزیزم! مگر نمیدونی یه عدهدر این کشور هرکار دلشون بخواد میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
متن را درست نخوانده. پرواز ها از چین به ایران وبالعکس لغو شده ولی بقیه کشور ها چی؟ ماهان می خواد پرواز بقیه کشور ها که لغو شده ولی خود سفر لغو نشده را به دست بگیره
بني ادم اعضاي يكديگرند كه در افرينش زيك گوهرند
چه عضوي بدرد اورد روزگار همه عضو ها را نباشد قرار
دقيقا اين عمل هواپيمايي هم اجر دنيوي دارد و هم اجر اخروي
حال كه موقعيتي پيش اماده كه عمق ايثار و فدا كاري در اين شرايط پيش بيايد چگونه راضي ميشود كه بنده هاي خدا نتوانند به كشورشان برگردند فقط مسايل بهداشتي در نظر گرفت شود و به دقت عمل شود نه اينكه باز تو طيه اي در كار باشد كه با اين عمل خير گرفتار شر شويم محلي از فرودگاه را قرنطينه كنند و هر چه مي توانيم به چين كمك كنيم چون حال كه امريكا واروپا درحق ملت ايران به بهانه مخالفت با دولت ايران نامردي مي كنند لاقل كساني كه بهتر از ديگران عمل كردند را در يابيم
تو نيكي مي كن ودر دجله انداز كه ايزد در بيابنت دهد باز
به اميد استقلال فكري
چرا ما بايد از ديگران تقليد كنيم واداي كشورهاي به اصطلاح متمدن را در بياوريم ماهمون هستيم كه بوديم ونيازي هم به دنباله روي در كار هاي شر از ديكگران نداريم اين كار خير است ونبايد منتظر استخاره ماند
متشكرم از منطقيون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
امان از بی خردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
یک مشت حرف مفت!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
حجتیه ای فکر کردن که هرچی فاجعه بیشتر شود به آخر زمان نزدیکتر می شویم و در هر حال ما بهشتی و دیگران جهنمی هستند در این نوشته دیده میشود.
با شیوع این ویروس در کشور و مدیریت ناتوان و امکانات کم همه در خطر هستند
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
یادش بخیر سال قبل چین بودیم. تحریمها
هم هنوز به شدت امروز نشده بودن. ولی بردران و رفقای چینی وقتی پاسپورت ایرانیمون رو میدیدن یوروهامون رو به یوان چنج نمیکردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
راست میگی نباید ادای کشورهای متمدن رو دربیاریم شما بفرما خودتو بنداز توچاه که ادای عاقلان رو درنیاری..
با توجه به اینکه تا الان هیچگونه ویروس کرونا در کشور توسط مسئولین اعلام نگردیده ، در صورت وجود و اعلام کرونا از این تاریخ مردم باید با طرح شکایت از شرکت ماهاه خسارات وارده را از دستگاههای ذیصلاح درخواست نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
صاحب ماهان هروقت خسارت جانباختگان هواپیمای اوکراینی را داد خسارت مبتلایان به کرونارو هم پرداخت میکنه.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تو شکایت کن. حتما پیگیری میشه
این ، یعنی پول همه چیز حتی به قیمت نابود کردن سلامت عده زیادی از هم وطنان . یعنی ، مدیریت از هم گسسته درکشور ما ، یعنی ، امنیت فقط امنیت مرزها نه امنیت در ابعاد دیگر .
بله دیروز به همین علت پروازمان با ماهان رو از استانبول به تهران کنسل کردیم ، پول پرواز رو هم عودت ندادند و خوردند این از همون هواپیماهایی بود که پرواز به چین هم داره،
وقتی وزیر میگه کنسل کنید اینها چه می کنند. ویروس وارد مملکت شد مدیر عامل ماهان می خواد جواب بده .
بدینوسیله مراتب تشکر خود از هواپیمایی ماهان بخاطر حمایت همه جانبه از خود را اعلام میدارم . انشاء الله در آینده شاهد همکاری های دیگری نیز در زمینه ویروس های جدید و ناشناحته با این هواپیمایی خواهیم داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
به جز ويروس چيز هاي ديگه اي هم جابجا مي كنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پیوند تان مبارک!
ماهان مي خواد سود كنه چرا از جيب و جان مردم و كشور مايه ميذاره. بره بيرون از ايران هر کارب دلش مي خواد بكنه. يعني چه مي خواد چيني ها رو به ايران منتقل بكنه بعد ببره چين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تحریم شده ، نمیتونه از راههای دیگه پول دربیاره.
به نظر من باید در این مسأله انسانی در کنار مردم چین باشیم.
این کار درستی است.
البته موارد ایمنی باید رعایت بشه.
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند

متاسفم درباره این دیدگاه نویسنده محترم
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بله کاملا موافقم، باید در کنارشون باشیم، همچنین درکنار مردم ستمدیده ی فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، عراق و کشورهای بدبخت بیچاره آمریکای جنوبی و آفریقا.. درکنار همه ی اینا باید باشیم بجز مردم ایران1111!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مثل این می ماند یک خودرویی در جنگل پر اتش برود و بیاید و انتظار آسیب نداشته باشد
نیما
| - |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بیا برو چین با زن وبچت کنارشون باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شکی نیست که تو خودت یکی از کسانی هستی که از این پروازها سودمیبری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
توی تونس نشستی جات خوبه برا ما حکم صادر می کنی و تعیین تکلیف می کنی که ملت بیمار بشن؟ یه ذره وجدان داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بذار ببینم وقتی کرونا وارو کشور شد چین تو این . وضعیت تحریم بهت ماسک و دارو میده یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
امیدوارم این حرف امثال شما از روی نادانی محض باشه
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
متاسف باش براي خودت!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
در زمینه کشتار مسلمانان بدست چینی ها هم پشتش هستین . فازتون چیه واقعا؟
ناشناس
| - |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگه با همین کار ماهان و انتقال ویروس به داخل ایران شما یا یکی از بستگانت این ویروسو بگیرن بازم میای این حرفو بزنی؟اینکه یک شرکت هواپیمایی برای منافع خودش با سلامت یک ملت بازی کنه میشه بنی ادم اعضای یک پیکرند؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بنی آدم فقط شرقی هان؟ غربی ها لو لو خورخوره اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
قضيه اصلا انساني نيست اين يك ويروس حيواني هست
چرا حکومت ها در کشورهایی مانند امریکا، روسیه، اسرائیل، کانادا، چین و اروپایی ها اینهمه به جان مردمان شان اهمیت می دهند اما حکام ما گویی از مردمان خودشان بیزارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چین؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مردم ایران برای اکثر مسولان ، پشیزی ارزش ندارند
چطور تا به حال نفهمیده اید !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چون ایقد فرصت های خوب رو از دست میدیم که مجبوریم تو این شرایط یه سودی به کشور رسانده شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
یا مسولان اکثرا بیسواد هستند
یا مسولان اکثرا ایرانی نیستند
یا مسولان پول پرست هستند
یا مسولان قصد اذیت دارند
یا هر ۴ گزینه بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چون انجا هم پرواز با چین برقرار است
متاسفانه ویروس کرونا عامل بیماری جدید یک ویروس دست ساز هست که دارای برخی از ویژگی های ویروس ایدز و سارس هست.

به نظر میرسه این بیماری توسط خود نظام کمونیستی چین و برای از بین بردن افراد مسن و میانسال به عنوان یک ابزار کنترل جمعیت ایجاد شده و مخصوص نژاد چینی هست و تا کنون همه افرادی که از این بیماری جان سپرده اند چینی بوده اند.

اما اینکه در این شرایط که اکثر کشورهای دنیا و حتی خود همسایگان چین مرزهای خود را با چین بسته اند شگفت آور است که در ایران روزانه 3 پرواز چینی ها و ایرانی های مقیم چین را که عمدتن افراد سودجویی بودند که در کار واردات محصولات آشغال چینی به ایران فعالیت داشته اند را از شهرهایی که در حالت قرنطینه هستند وارد ایران میکنه.

عزیزان من

تجربه و گذشته تاریخی ایران نشان داده که در ایران هرگز آینده روشنی برای مردم عادی وجود ندارد. البته مشکل ایران مثل همه کشورهای مسلمان دیگر در خاورمیانه بلکه مشکل خود مردم آن هستند.

اگر توان مالی دارید از طریق سرمایه گذاری به آمریکا شمالی مهاجرت کنید لاکن اگر توان مالی ندارد حداقل دست از زاد و ولد بردارید تا مشکلاتتان بیشتر از این نشود و پای انسان بیگناه دیگری را به این شرایط فلاکت بار باز نکنید.
مدیریت جهادی در خدمت برادران داس و چکشی
در ایران جان شهروندان ارزان ترین کالایی است که مبادله می شود و همه رفتارهای زمامداران بر اساس سودجویی است
تازه فهمیدن که تنها چیزی که در ایران ارزش نداره جون آدمهاس؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تازه فهمیدی عزیز شما چقدر ... هستی
دولت در سایه
مشخصه وابستگی این هواپیمایی به ارگانهای نظامی باعث شده توجهی به مصالح مردم نکند بهتر است مردم این هواپیمایی را حریم کنند تا دیگر از این رفتارهای خودخواهانه نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
عزیزم قبل از نوشتن ببین برای کی هست بعد اظهار فضل کن
همه جیز که پول نیست
کل اگر طبیبب بودی سر خود دوا نمودی - در شرایطی که وضع ناوگان هواپیمای مسافربری ما خوب نیست و حوادث اخیر صحت این ادعا را به اثبات میرساند شرکت ماهان میخواه به کمک چینی ها برود!
بد نبود که می گفتین که ماهان متعلق به کدام ارگان نظامی هم هست !!!
ورژن جدید ضربالمثل:
آنچه بدها همه دارند _ ما یکجا داریم
بگيد ماهان مال کدام ارگان نظامي است؟!
عزیز من منو بخون ، ترانزیت می کنه ! چینی ها رو که وارد کشور نمی کنه که !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بقيه بلد نيستن ترانزيت کنن؟
یه چفیه ام مینداخت کار جهادی میخوا د بکنه
عجله نکنید، زود هم قضاوت نکنید، پروازهای ماهان یک طرفه است. منشاء ویروس کرونا در استان هیووان چین است، چینی هایی که بیرون از این کشور هستند که مشکل سلامتی ندارند، اینها رو یه طرفه به پکن میبره و از اون طرف هم فقط دانشجوهای ایرانی رو برمیگردونه.
اتفاقا این یک تصمیم کاملا درست از منظر مدیریتی است.
دانشجوهای برگشتی هم قرنطینه میشن و بعد از تایید سلامتی وارد جامعه خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ساکت شو.
Pf
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شما ظاهرا هیچ اطلاعی از نحوه پخش ویروس ندارین، اگه ویروس اینجوری انتقال پیدا نمیکرد ، کشور دلسوز کم پیدا نمیشد ، ادم در مورد چیزی که اطلاع نداره انقدر خودشو صاحب نظر جلوه نمیده ، که قیافه حق به جانب منطقی بودنم بگیره
اینم مثل وارد کردن خون آلوده به ایدز هست. اگر ایران درگیر ویروس بشه چه باید مدیر عامل ماهان و مسئولینی که الفاظ مناسب شون رو اگه بگم فیلتر میشه رو آلوده به همین ویروس کرد.
تابناك خبر داري ماهان مربوط به كدام ارگانه ديگه .
تمام كشورها به جد در صدد جلوگيري از اين ويروس به كشورشان هستند حتي در خود چين در 10روز دارند بيمارستان 1000 تختخوابي درست ميكنند در گيتهاي ورودي همه كشورها كنترل شديد انجام ميدهند اقاي مدير عامل ماهان اين مورد را جدي بگيريد شوخي بردار نيست اين بيماري بشدت مسري است.
یعنی اقایون از صاحبان شرکتهای هوایی بین المللی هوایی این قدر حرفه ای تر هستند؟؟؟؟
احتمالا کشورهای دیگر ورود هواپیماهای الوده به کشورهایشان را ممنوع می کنند .
انتقال یک ویروس به همین سادگی است منتهی ما فکر می کنیم امریکا باید با پهباد و وسایل جاسوسی یک منطقه را الوده به ویروس خاص کند نه بابا با همین هواپیماها کشورها الوده میشوند.
متاسفانه برخی مدیران.بی لیاقت ما سرگرم باند بازی های خودشون هستند و جان هزاران ایرانی مظلوم و بی دفاع براشون اهمیتی نداشته و ندارد .
آقا مگه با زور کسی رو می برن و میارن؟
خوشش میاد کار کنه به شما چه
راستی فامیلی این آقا چی بود؟ عرب نژاد؟
البته خیلی هم تعجب نکردم.
متاسفانه اين شركت يكي از سودجوترين شركتهاي هوايي ايران است ، مثلا قيمتهاي بليط پروازهاي داخلي ماهان رو با شركتهاي ديگر مقايسه كنيد ، حال فرصتي خوب براي درآمدزايي به هرقيمت پيدا كرده اند، چرا كه نه؟
چینی ها رو ایران نمیاره که
میبره کشور خودشون. این کجاش برای کشور ما خطرناکه؟
نهایت جون خدمه پرواز در خطره که اونها هم با اختیار و علم دارن میرن به چین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بزرگوار اگر کرو پرواز از دستورات تخطی کنند که اخراج میشوند و اینها هموطنان ما هستند و در ایران زندگی میکنند و اگر خدا نکرده مبتلا شوند منتقل خواهد شد. چرا قدری فکر نمیکنید و مطلب مینویسید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
این پرسنل بیچاره همواپیماهای ماهان
بیمار شده و بیماری را به داخل خواهند آورد
اگر دوست نداری که بفهمی
نفهم
ولی جان مردم را به خطر نیندازید
دستور باید از راس کار دولت باشد وگرنه شرکت چه کاره هست که خودش تصمیم بگیره و مملکت را به .یروس مبتلا کنه!!!!!!!!!!! الکی انحرافی ننویس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جالبی ان اینجا است که تابناک تیتر می زند ماهان و عده ای ساده لوح هم می گویند مرگ بر ماهان ولی این را نمی گویند که وزارت راه پشت ان است و خنده دار تر ان این است که می گوینداین شرکت خودمختار پرواز می کند
و حتی می گویند مال نظامیان است
یعنی سطح سواد این مخاطبان در حد دبستان هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
سلام دولت تو کشور ما هیچکاره است
بیماری کرونا در داخل چین شایع شده است و اتباع چینی مقیم سایر کشورها مشکلی ندارند .ماهان هم داره چینی های ساکن اروپا را به داخل چین منتقل می کند بصورت یکطرفه .
چینی ها در تحریم های نفتی کاملا از امریکا دارند پیروی می کنند ان وقت این شرکت هوایی برای یک سود مقطعی این گونه کشور را در خطر این ویروس میگذارد؟؟؟،
چینی ها جز زحمت و بیکاری برای ایران چیزی نداشتند
مردم باید شرکت هواپیمایی ماهان را تحریم کنند،
چرا ما قدرت اعتراض نرم را نادیده می گیریم. مردم با درخواست های خود رفتار مدیران را تعیین می کنند.
حتما باید هنجار شکنی کرد برای اعتراض . بانک آتش زد !

خیر، مردم با تحریم ماهان تا عذر خواهی رسمی آن از مردم ایران باید پای کار بایستند.
جالب است اکثر کسانی که سوار هواپیما می شوند خود را قشر روشن فکر و فرهیخته می دانند ، لکن در این اقدام کوچک و موثر هم همکاری نمی کنند!
فقط به فکر خودشان و سودشان هستند، و این آزمونی برای اقشار مرفع جامعه است که با انتخاب خود اعتراضی کاملا مسالمت امیز و موثر را ثبت کنند.
برای ماهان و جناب آقای مرعشی ویروس کرونا اهمیتی ندارد چون خودشان ضد ویروس کرونا را ساختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مرعشی فقط زمانی که استاندار کرمان بود
ماهان را تاسیس کرد و توسعه داد
ولی الان در دستان دولت در سایه است
و کارهایی کردند که شامل تحریم شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
هر چند یک شرکت مقصر نیست برای پرواز به چین چون مجوز دارد
خطاب به13:48
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
سانسور چی چرا قسمت اولش را پاک کردی که نوشتم سهامدارش یک موسسه خیریه است و مال اقای...
دنیای امروز
دنیای فرصت هاست
فرصت کمک رسانی به کشوری که خطر تحریم رو به جون خرید ( به هر دلیل) و درکنارمان ماند غنیمت است
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک پیکرند
چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
آیا در این شعر سعدی علیه الرحمه اسمی از اسلام ومسلمان وایرانی هست؟ پس چرا شلوغش می کنید؟وانگهی اگر اقدامات بهداشتی رعایت شود وپروازها به استانهای قرنطینه چین نباشد چه اشکالی دارد که ماهان انجام دهد سود هم ببرد؟سوم این مرام جنایتکاران امریکایی است که وزیر خزانه داری آنها گفت کرونای چین به نفع اقتصاد امریکا است نه ما
چه اشکالی داره؟؟؟
با رعایت مسایل بهداشتی و ضدعفونی کردن هواپیما قبل و بعد از پروازها و استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست توسط مسافران خیلی هم خوبه
خدایا چرا ایران به دنیا اومدم؟
ما مردمی پرورش دادیم که به خاطر یک شربت نظری حاضرن ازین سر شهر برن اون سر شهر کلی ترافیک و دعوا راه بندازن ...... اونقت از شرکت هواپیمایی انتظار داریم از همچین سودی چشم پوشی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مرسي دمت گرم
پرواز یک طرفه اشکال نداره مسافر از چین نیاورده بلکه برده
مسئولین چرا جلو شرکت ماهان این فرصت طلب برا کسب منافع خود را نمی گیرد شرکت ماهان که پول پارو می کند به درد مردم که نمی خورد فقط بیماری منتقل می کند چرا هیچ ارگانی نیست که جلو این فاجعه را بگیرد این پول لعنتی چه ارزشی دارد که با جون انسان ها معامله می شود مرگ بر شرکت ماهان
قطعا ویروس کرونا کمال تشکر را از هواپیمایی ماهان خواهد داشت .
برای سازمان هواپیمایی کشور که انقدر جنم نداره جلوی پرواز هواپیمای ماهان رو بگیره متاسفم.
چیزی که تو مملکت ما بی اهمیته جان مردمه.
اگه کزونا وارد کشور بشه با این وزارت بهداشت ناکارآمدی که داریم نصف مردم تلف میشن.
وقتی برنامه و نظارتی درکار نباشه وهرکس یاهرموسسه هرکاری دلش خواست انجام میده میشه همین وضعیتی که همه شاهدش هستیم
بنام خدا
باسلام
دیروس سرماخوردگی مرتب تغییر شکل می دهد و هیچ نگرانی ندارد فقط باسد بهداشت رعایت و بدن قوی باشد.در عصر اطلاعات از حربه طاعون برای ویروس استفاده می شود.بهترین کار را ماهان می کند.عدو شود سبب خیر
تو این شرایط که همه شرکتهای ایرانی ورشکسته میشن با رعایت موازین بهداشتی از موقعیت باید استفاده کنه دیگه !!!
این معامله ی جون با پول ماهان را فراموش نمی کنم و تا آخر عمرم سوار هواپیماهای ماهان نمی شم.
وجای تاسف که نهادهای بالا دستی هم ...
امیدوارم کسانی که ازاین رفتارماهان حمایت میکنند اگرخانواده اونها هم مبتلا به کرونا شدند همچنان حمایت خودرادریغ نکنند
همه می دونیم که در این باره داره بزرگنمایی میشه، من به استراتژی ماهان کاری ندارم ولی لغو همه پروازها کار درستی نیست و یه جور پاک کردن صورت مساله هستش. الان حجم زیادی از بیزینس ما با چینه و نباید خودمون بهش لطمه بزنیم. باید هشدار بدیم و مراقب باشیم و خوب به طور طبیعی اگر کسی کار جدی نداشته باشه تردد نمیکنه بین ایران و چین.
باید بهرحال هوای تنها دوستان مان که کمونیست ها باشند را داشته باشیم ....!!
باید با مدیر ماهان یرخورد جدی شود حالا هر کس هر جور دوست داره برخورد کنه آتش به اختیار .....
انتقال بلای خانمانسوز ویروس کورونا توسط ی ش کت سودجو، بخاطر ی مشت پول کثیف، به قیمت آلوده سازی مردم در حال تحریم و بی دفاع ایران.
در بهترین روزهای دهه فجر بهترین سوغات برای مردم ایران در این جشن باشکو و یروس کرونا است که خیلی زود تر مردم را به مرگ نزدیک تر میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
احسنت
ما همیشه از نظر اقتصادی لات کوچه خلوتیم تو حالت عادی نه خطوط هواپیمایی و نه خودرو و نه هیچ چیز دیگه قابل رقابت با رقبا نیست تو شرایط غیر عادی دنبال کار اقتصادی و سیاسی هستیم
ظاهرا هواپیمایی ماهان هم برای خودش حکومت مستقل داره که اطلاعیه ریاست جمهوری رو نادیده میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مثل مشهدي ها
آفرین به شرکت ماهان که که گول تبلیغات آمریکایی ها رو نخورد. این ویروس بیشتر در اخبار پخش شده. خبر گذاری ها هم که یهودی هستند. مردم شک کنید به اخبار و شایعاتی که مثل بمب منفجر میشن. آمریکا وقتی با کشوری بد میشه از این طریق باهاش مقابله می‌کنه و از درون اون کشور مشکلات درست می‌کنه. شهدای پرواز خودمون هم از همون جنس مشکلات بودند. هواپیمای مسافربری بعد از بلند شدن یک دفعه از خودش سیگنال هایی ارسال کرد که مربوط به هواپیمای مسافر بری نبود . خواهش میکنم کمی فکر کنید و احساسی تصمیم نگیرید.
کدوم مردم عده اي فرصت طلب فقط سودجويي کنند.
برای انتخابات به مردم نیاز دارید نزارید این ویروس به جون مردم بیافته، اونوقت نمی تونند با تن مریض پای صندوق بیان...

ضرر می کنیدا.... :))
بهتر مردم خودشون دست به کار بشن و تمامی دفاتر فروش بلیط ماهان به آتش بکشن !!
چه تیتر احمقانه ای
باید یک قرارداد بلند مدت و سودمند بسته بشه تا چند وقت دیگه که اوضاع عادی شد نگن به پرواز شما نیاز نداریم.
باید مردم ایران هم پروازهای داخلی ماهان را تحریم کنند. کمپین تحریم ماهان در فضای مجازی باید راه بیوفته
مریضی عجیبی است نداشتن حافظه تاریخی ! در حالی که پروازهای ماهان به دلیل تحریمها دربسیاری از شهرهای جهان لغو شده و هواپیماها هم زمینگیر شده اند و هیچکس متوجه هم نشده است . حالا فرصتی پیش آمده تا از این پتانسیل استفاده شود . پس بهتر است که با رعایت اصول ایمنی از این فرصت استفاده کنیم .
مملکت صاحب ندارد
این کار دور از انصاف هست ولی همین شرکت های چینی به بهانه تحریم ایران خیلی از جنس ها رو با قیمت بالا میدن.پس زیاد نباید ناراحت باشند.
واقعا احسنت
بسیار کار مناسبی البته در شرایطی که جوانب ایمنی را رعایت کنند
لازم به ذکر است هواپیمایی ماهان فقط به مسیر چین مسافر می برد و خالی بر می گردد و خطری تهدید نمی کند این هواپیما را
ما کشور فانتزی نیستیم نباید مثل غربی ها سریع جو بدیم
جان مردم برای نهادها از جمله صاحبان ماهان ها و ... ارزشی ندارد. مردم کی میخواهن بفهمنذ؟؟
حالا یه شرکتی داره کارشو انجام می دهد اینقدر این مسئله را برزگ نکنید
چقدر باید پست بود که پول درآوردن را باید به قیمت تحت الشعاع قرار دادن جان هموطنان پرداخت.

جدا ما ایرانی ها به کجا میریم؟؟؟؟
اون برادر الان باید موشک میزد
من با این کار موافقم
تابناک مرموز اول لطف کن از دیگر کشورها بگو که به طور محدود پرواز به چین دارند و بعد بیا حرف بزن!
ومکرو والله خیرالماکرین. لطفا بحران درست نکنید چون بحران به بحرانی علیه امینت کشور تبدیل می شود. درها را روی چینی ها به طور محترامانه ببندید. ما تافته جدابافته نیستیم. ما هم باید مثل سایر کشورهای اروپایی و حتر روسیه عمل کنیم. مردم ایران چه بدهکاری به مقامات کشور دارند که باید قربانی گردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ملت آسوده بخوابید مسئولین بیدارند
آقایی که میگی باید کمک کرد چرا از خودت مایه نمیذاری
لازم است همه ی مقامات دست به دست هم دهند و جلوی این سو استفاده را بگیرند تا اینان با جان مردم بازی نکنند.و اعلام کنند حداقل دو ماه پروازی از ایران و چین صورت نگیرد. حفظ جان مردم ارزشش بیشتر از نفع مادی یک عد افراد خاص است.
وزارت بهداشت که گفت جلوی اینکار را می گیرد پس چه شد ؟
آقای عرب نژاد؟؟؟
نشان دهنده ملوک الطوایفی بودن مملکته که هیچ کسی از هیچ کسی حساب نمی بره و هر جناحی یک گوشه را گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
چون تو خبر نداری که با مجوز سازمان هوایی پرواز می کند یعنی دولت خواهان پرواز است
یه مدیربی لیاقت با جون 80میلیون بازی میکنه وبه کسی هم پاسخگونیست
همه کارشناسان سیاسی و اقتصادی مستقل بر این باور هستند با انتشار این ویروس اصل هدف امریکا ضربه اقتصادی و به زانو درآوردن چین است. در چنین شرایطی باید به دولت چین کمک کرد با رعایت همه اصول ایمنی .
توضیح اینکه "به خدا" قسم بنده هیچ صنمی با ماهان ندارم لطفابرای بعضی ها سوتفاهم نشود.
لطفا برین تحقیق کنین ببینین هواپیمایی ماهان مال کیه ؟
اینجا اگه کرونا بیاد تبدیل به فاجعه انسانی میشه . آمریکا هم نیازی به جنگ با ما نخواهد داشت . حالا ماهان جان برو پول دربیار . تو با آمریکا برای ما چه فرقی داری ؟
مرگ بر هوابیمایی ماهان
هواپیمایی ماهان مال سید حسین مرعشی پسرعموی عفت مرعشی، همسرِ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، است . وی در پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۸، در حالیکه به همراه خانواده در بوستان نهج البلاغه تهران بود بازداشت و برای اجرای حکم یکساله روانه زندان شد. حکم یک ساله او به دلیل اتهام توهین به نظام در یک مصاحبه اینترنتی بود، که وی در این مصاحبه به صراحت از روند برخوردهای پس از انتخابات با فعالان اصلاح طلب انتقاد کرده بود؛ و از تمام مردمی که با آنها در جریان انتخابات همراه بودند خواسته بود برای معرفی خود به زندان اوین مراجعه کنند تا از دوستان بی گناه خود حمایت کنند.
هرچی میکشیم از سرطان اصلاح طلبهاهست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
در تکمیل صحبت شما اضافه کنم هواپیمایی ماهان در حال تصرف پارک ملی خبر در استان کرمان به اسم تفرج و گردشگری است ظاهرا آقایان شکارگاه خانوادگی هم دارن.
سیاوش
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
این وسط چکار به اصلاح طلب داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
همه چی رو قاطی کنید تا نتیجه خودتونو بگیرید
خبر نداری ماه مال کی هست؟؟؟ اخوی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
من فقط ميدونم بعضي موقع ها صندلي هاشو بر ميدارن به جاي هواپيماي باري ازش استفاده مي كنت
.
.
وظیفه سازمان بازرسی کل کشور است و وزارت بهداشت که هرچه سریعتر و بصورت اورژانسی ر ورود کنند
پاسخ ها
ناشناسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
دلت خوشه دادا کدوم بازرسی؟!
خوشم میاد سایت های حامی اصلاحات(دولت) تمام قد دارندشرکت ماهان را میزنند.!!!
چه اشکالی داره با رعایت یکسری الزامات کمکشون کنیم به این میگن یک معامله دو سر سود. البته این اواخر هواپیمایی ایران خیلی متضرر شده
چه اشکالی داره با رعایت یکسری الزامات کمکشون کنیم به این میگن یک معامله دو سر سود. البته این اواخر هواپیمایی ایران خیلی متضرر شده
اگر در شرایط کاملا بهداشتی و کنترل شده این کار انجام بگیره مطمئنا تاثیر خوبی بر روابط ایران و چین میزاره ولی میترسم مسئولین نتونن شرایط بهداشتی و کنترل شده به وجود بیارن و ضرر زیادی به کشور بزنن
اگر در شرایط کاملا بهداشتی و کنترل شده این کار انجام بگیره مطمئنا تاثیر خوبی بر روابط ایران و چین میزاره ولی میترسم مسئولین نتونن شرایط بهداشتی و کنترل شده به وجود بیارن و ضرر زیادی به کشور بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بهداشتی کجا بود . مگر ان‌مسافر چینی توی هواپیما پذیرایی نمیشه . مگر انها دستشویی استفاده نمیکنتد . مگر انها دستمال کاغذی استفاده نمیکنند .
عزیزانی که نوشته اند در این شرایط باید با از خود گذشتگی به چین کمک کنیم، لطفاً بگویند آیا حاضرند خود و خانواده شان به کرونا مبتلا شوند؟ اگر غیر از این باشد، لطفاً «از خود گذشتگی» را برای دیگران تجویز نکنند.
متاسفانه مدیر عامل ماهان ید طولایی در سودجویی دارد. توسعه این ایرلاین نیز بر مبنای فعالیت‌های غیر مرتبط با هوانوردی و تضعيف سایر ایرلاینها انجام شده است.
بابا این همه به عربها کمک کردیم اینم روش، گیریم حالا یه چند نفری هم شهید شن...
چاره دیگری ندارد از 9 فروردین هم که کلا دیگر اجازه پرواز به اروپا را ندارد باید یه پولی اون دوره اش جمع کند الان میتواند از وضعیت پیش آمده حداکثر استفاده را بکند. البته استفاده چیینها از تهزان برای ترانزیت و پرواز ماهان هم چیز جدیدی نیست مسبوق به سابقه است. خیلی از چینیها برای رفتن به امارات از ماهان استفاده میکردند و خط سیر محبوبی برایشان بوده است با توجه به قیمت پرواز.
یه زمانی کمونیستها نجس بودن الان شدن دوست وبرادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
وقتی مریض شدند تمیز میشن
كارشون برعكسه
هموطنان ماهان رو باید تحریم کنیم تا ادب بشه
من نمیدونم چرا اینقدر با بدبینی نگاه میکنیم . فرض کنید ویروس کرونا تو ایران بود و شنا تو یه کشور غریب میخواستی برگردی ایران . حالا اگه کسی حاضر نبود شما رو برگردونه چکار میکردید . انصاف داشته باشید، اونهایی که دارن میرن چین کرونا ندارند که .
اگر چینی از جین وارد ایران شد اونوقت بگید
سوال مهم از مسئولین: آیا برای آمادگی برای مقابله با این ویروس سهمگین بیلبورد های اطلاع رسانی و یا بروشور آماده کرده اید؟ برای نصب صابون دست در ایستگاههای متروهای تهرآن چه کرده اید؟ آیا با وزیر بهداشت تیم مدیریت بحران تشکیل داده اید و نتایج جلسه چه بوده ؟ آیا ماسک به اندازه کافی برای توزیع در شهر دارید ؟ آیا از بخش های ویژه تنفسی قرنطینه بیمارستانها مطمئن هستید؟ سایت تابناک لطفا گزارشی از بیمارستان مسیح دانشوری بعنوان تنها بیمارستان فوق تخصصی بیماریهای تنفسی تهران و فرسودگی بیمارستان و اتاقهای ایزوله آن و امکان تکمیل ساختمانهای نیمه کاره اش تهیه بفرمائید.
هواپیمائی ماهان که کاره ای نیست
باید دید که سازمان هواپیمائی کشوری و در راس اون ، وزیر راه و ترابری از کجا دستور گرفتن که تونستن تا چنین مجوزی رو به ماهان بدن.
در اینجور موقعیت ها مرد رو از نامرد ؛ بشناسید
اصلا این کرونا چی چی هست شما اونو به من نشون بدین...
مدیران و تصمیم گیران ماهان ایر ,ایرانیند؟؟!!!!!
چقدر جنایتکارانه.
کرونا ترسناک نیست لطفا تحت تاثیر جنگ رسانه ای غرب قرار نگیرد
دروغ ها و شایعات درباره این ویروس را جدی نگیرد
گول آمریکای شیطان رو نخورید
در پی توییتی که سفیر چین به زبان فارسی گذشته است آقای عرب زاده چرا با جان مردم مظلوم ایران برای سو جویی خود استفاده می کنند وزیر راه و شهر سازی ایران شرکت قانون شکن را تعطیل کند
یک شرکت کاری جز سودجویی باید بکنه؟ ضرر جویی خوبه؟
با جان میلیونها ایرانی بازی کنید بعد برای این مدیریت رای گدایی کنید.اقای وزیر بهداشت لطفا از خواب بیدار شو قبل از انکه فاجعه در کشور اتفاق بیافتد.
نفرین بر این اقدام غیرانسانی و غیروطنی شرکت ماهان که وابسته به یک نهاد نظامی است؟؟ جای تاسف تاسف
به درک
حالا فهمیدید چرا آمریکا هواپیمایی ماهان را تحریم کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
مردم ایران هم اگر ماهان چنین کاری انجام دادباید به صورت خودجوش این شرکتو با نخریدن بلیط و عدم پرواز با این شرکت تحریم کنند و پاسخ قاطعی به این سودجویی بیرحمانه بدن.
ببین چه روزی افتادیم که به قیمت از دست دادن سلامتی مردم کشور یک ایرلاین کاسبی می کنه
از امروز همه پروازهاي ماهان به مقصد چين تا اظلاع ثانوي كنسله
بعضی وقتا آدم میمونه چی به امثال شما بگه ... کلا بدتر از ویروس کرونا تفکر امثال شماست که کار رو رسونده به جایی که جون و سلامت هموطنت می ارزه به درخواست از خارجی ... یک مورد هم اگه اشاره کنین که چین بی مزد و سود واسه ایران کاری کرده بسیار مارو شرمنده میفرمایین
اگر دردم یکی بودی چه بودی؟
سلام
در این شرایط نباید مردم چین را تنها گذاشت و باید همراهشان بود ولی این بدین معنا نیست که پشتیبانی سفرهای تجاری و توریستی چینی ها را ما بر عهده بگیریم بلکه باید حمایت های لجستیکی، فناورانه و پزشکی بهداشتی انجام دهیم. این کار خط هواپیمایی ماهان، نوعی شیرین بازی و ادای خوش خدمتی برای چین است و اگر خیلی سریع قطع نشود، مردم پاسخ ماهان را خواهند داد و ممکن است که به خسارت سنگینی برای این شرکت تمام شود. بهتر است که ماهان تجدید نظر کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
تا شماها هستید دیگر صحبت از استقلال وآزادی و جمهوری حرف مفت است .
خوب اشکالش چیه؟! هر شرکتی به منافع خودش فکر میکنه. اگر مسائل بهداشتی را رعایت کند و هواپیما را پس از سفر به چین ویروس زدایی کند چه اشکالی دارد؟
این چه تحلیلیه !؟ ویروس با هواپیما منتقل نمیشه . حالا که میتونیم با یک حرکت فعالیت اقتصادی هم داشته باشیم شما ناراحتی! میخوای از احساسات غالب شده و ترس مردم استفاده کنی و خود تحریمی کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
دانشمند با چینی های آلوده توی هواپیما منتقل میشه
مطمئن باشید ماهان خیلی گردن کلفت تر از خونواده رفسنجانی هست.. اگه مال خاندان رفسنجانی بود تا حالا کله پا شده بود..
باید درکنار مردم ستمدیده ی فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، عراق و کشورهای بدبخت بیچاره آمریکای جنوبی و آفریقا.. درکنار همه ی اینا باید باشیم !
خدا نکنه ماهان باعث انتقال ویروس باشه ،وگرنه از مدیر عامل آن گرفته تا خلبان وهواپیما همه تحویل شرکتهای اسقاط خواهند شد واز دست مردمی که خدای ناکرده عزیزی از دست داده در امان نخواهند بود
اگر به چینی ها بگید که طیاره های ماهان نزدیک به 30 سال عمر دارند و قطعات هواپیما در ایران تحریم شده، ترجیح میدن پیاده بروند به چین تا اینکه سوار این طیاره های قراضه بشن
اگر مسایل ایمنی رعات بشود چه اشکال دارد یک اده پرستار و دکتر در منطقه الود خدمت میکنند بدون اینکه مریض شود
دقت کنید. نوشته پروازها به مقصد چین انجام میشود. قرار نیست از مبدا آن کشور مسافر بیاورد تا شما نگران شوید.
فقط پول و فرصت طلبی چه سیاسی و چه اقتصادی! بیچاره دانشجویان ایرانی گرفتار در ووهان! بیچاره مردم ایران که گرفتار شدند!
ایشالله این مدیریت و خانواده اش بیمار شوند تا بفهمند همه چی پول نیست
ماهان کیلویی چند؟؟؟وقتی خود دولت و مسولین میخوان اینکار بشه میشه.بیچاره مردم ایران اسیرن
ایرانیا کرونا بگیرن تلف بشن مهم نیس.
مهم اینکه که این همه درامدرو میفرستم برا خانم بچه ها تو امریکا و کانادا تا بدونن چه پدر جنتلمنی دارن.
كاش ايراني نبودم
مسولان فقط پول و سود را می شناسند
خیلی جالبه که یک شرکت هواپیمایی اسقاطی میتونه در چنین مورد حادی راسا تصمیم بگیره
زندگي و سلامتي ملت فداي درآمد مالي و خوشايند دوستان !!!!!
بی جهت نیست که یه کشور میشه توسعه یافته و یکی دیگه میشه جهان سومی
شايد نوشته اي از يكي از كارمندان سفارت و يا يك شخص چيني وارد به زبان فارسي باشد.
براي اولين نظر بين خنديدن و گريستن ترديد دارم.
مسافر به چین میبره از چین که مسافر نمیاره
سلام اگر این ویروس وارد ایران نشده پس چرا هلال احمر و.... پیامک هشدار میده. چه کارکنید وچه نکنید تا مبتلا نشوید
مالک شرکت ماهان از هر بازرسی ، توضیح و .... معاف هست
مثلی است که گویند شبی دزدان قفل مغازه ای را میبریدند ،گزمه ها دیدن ،و‌سوال کردند چه میکنید ،دزدان پاسخ دادند داریم ساز میزنیم ،و‌گزمه ها سوال کردند پس کو صداش ،پاسخ شنیدند که صداش فردا می آید ؟
گویا ماهان میخواهد ازاین فرصت استفاده ومقداری ویروس وارد کنه هم سود مالی ببره هم بعلت فقر مالی مملکت حالا که خوراک نیست حداقل خدمت کاهش مردمه
به نظرم بهترین راه اینه که خود ما مردم هواپیمایی ماهان رو تحریم کنیم و هیچ کدوم از ماه با پروازهای ماهان مسافرت نکنیم مسؤولین که به فکر ما نیستند.
وطن فروشا
مملکتی که هیچی نداره نه اقتصاد نه بهداشت آنوقت میخواد روبروی همه کشورها بایستد
بیچاره مهماندار هاش و نفرات بعدی که از این هواپیما ها می خواهند استفاده کنند

به کجا روی به این شتابان هواپیمای ماهان
درد ما فقط ماهان نیست
فقط پول
فقط منفغت طلبی
فقط فرصت طلبی
اینقدر اسمون ریسمون بافتن نداره
هواپیمایی ماهان برای دار دسته اصلاح طلبان است
به نظرم مردم این بار باید رسما به دولت اعتراض کنند و جلو این کار بگیرن و این دوسما که میگه چین کمک کرده حرفی که میزنی عین حماقت هست هر چند چهل سال هست با افکار امسال شما کشور اداره میشه
احسنت به شرکت ماهان، زنده باد مدیریت این شرکت، ما بهمچین مدیرانی نیازمندیم، شجاع و کاردرست و فرصت طلب
آمار کرونا تو کشور بعد انتخابات مشخص میشه . فعلا نیاز بر این است که مردم در صحنه حضور داشته باشند نزدیک عید یه دفعه مشخص میشه صد ها نفر به کرونا مبتلا شدن
سودی که به قیمت سلامتی و جان عده ای از هموطنانمون تموم بشه سود نیست اتشی هست که خودشون وخانواده هاشونو با هم میسووزونه
یک ماهه دیگه انتخابات مجلسه. خوشم میاد دراین واپسین لحظات هم از نمایندگان کارب در نمباد
چون نگران عدم شرکت مردم در انتخابات هستند
بنی ادم اعضای
بهترین روش اینه که مردم ما هم با ماهان جایی نرن . یک هفته تحریم بشه سر جاش میشینه
شرکت های هواپیمایی ایرانی با در نظر گرفتن تمامی ملاحضات و پیشگیری ها می توانند نقش جالبی برای چینی ها ایفا کند.
ویروس تو ایران هست دیگه خبر ندارید
مملکت ما کی تصمیماش درست بوده که الان درست باشه
هواپیمایی ماهان دارد نقش سطل زباله هوایی را ایفا میکند
با این وضع نابسامان و هر کی به هرکی که توکشور هست خدا میداند چه بر سر مردم خواهد امد
سلام
به لطف خدا تعداد زیادی از مردم و مسولین وحتی بازیگران و کارگردانان کشور بوسیله عصاره درمان گننده کرونای بنده پیشگیری ودرمان شده اند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها