بازدید 37803
اولین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان بعد از پایان رسیدگی به اعتراضات:
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به مشکلات نظام انتخاباتی کشور که موجب برخی نارضایتی ها در بین سیاسیون شده است، گفت: مشکل اصلی ما در انتخابات با این نظام انتخاباتی و قوانین حداقلی است که وضعیت فعلی را ایجاد می‌کند و هر دو طرف ممکن است ناراضی باشند؛ در حالی که ما هم راضی به این وضعیت نیستیم...
کد خبر: ۹۵۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 01 February 2020

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مشکل اصلی ما در انتخابات با این نظام انتخاباتی و قوانین حداقلی است که وضعیت فعلی را ایجاد می‌کند و هر دو طرف ممکن است ناراضی باشند.

به گزارش «تابناک»، «عباسعلی کدخدایی» پیش از ظهر امروز (شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مشکل اساسی ما در بحث انتخابات و قانون انتخابات وجود دارد که امیدواریم این رویه حل و برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به استقبال شورا از طرح دوفوریتی شفافیت و نظارت بر تامین فعالیت های مالی انتخابات افزود: عدم مغایرت این طرح با شرع و قانون اساسی اعلام و به مجلس ارائه شد.

شورای نگهبان هم مثل احزاب سیاسی از نظام انتخاباتی کشور راضی نیست

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: در روند بررسی صلاحیت‌ها وارد مرحله دوم شورای نگهبان شدیم و فرصت ده روزه برای رسیدگی به اعتراض‌ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک ۴۵۰۰ نفر را در روند صلاحیت‌ها مورد بررسی قرار دادیم و ۲۴ درصد افراد تنها رد صلاحیت شدند و در مرحله اول شورای نگهبان حدود ۲۰۰۰ نفر به روند تایید صلاحیت‌ها اضافه شدند و ما انتظار داریم دوستان و چهره‌های سیاسی نیز صبور باشند؛ چرا که امکان افزایش روند تایید صلاحیت‌ها وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: در بحث تحقیقات محلی مشکلاتی وجود داشت که با رفع ایرادات خوشبختانه روند صلاحیت بسیاری از چهره‌ها فراهم شد.

کدخدایی درباره وظیفه شورای نگهبان در برگزاری پرشکوه انتخابان گفت: در قوانین ما درباره مشارکت در انتخابات سهمی برای شورای نگهبان در نظر گرفته نشده و شورا یک نهاد قانونی و برای مشارکت مردم باید در نهادهای دیگر به دنبال این موضوع باشیم ولی ما باز دغدغه این موضوع را داریم.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان از اجرای قانون کوتاه نمی‌آید درباره اینکه آیا شورا به دلیل اظهارات رئیس‌جمهور به قوه قضائیه شکایت کرده افزود: رابطه ما را بیش از این با دولت شکرآب نکنید ما اهل شکایت نیستیم ولی از دوستان و مقامات گلایه داریم که در جریان کارهای ما هستند ولی باز گلایه می‌کنند ولی اگر افترایی به شورا شود اگر لازم باشد برما این حق وجود دارد که این روند را پیگیری کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه برخی اصولگرایان در دقیقه ۹۰ تایید صلاحیت می‌شوند تصریح کرد: چنین مسئله ای وجود ندارد و ما امیدواریم در این مسئله دقت شود.

کدخدایی درباره رد صلاحیت ۹۰ نماینده مجلس از سوی شورای نگهبان و انتقادات وارده به شورا خاطرنشان کرد: ما دغدغه ای برای پیگیری قضایی نداریم ولی انتظار داریم دوستان در بیان اظهارات خودشان دقت کنند و ما نباید اخباری منتشر شود مبنی بر اینکه یک نماینده به خاطر حمایت از دولت رد صلاحیت شده است از این رو اظهارنظر برخی از مقامات جفای بزرگی در حق شورای نگهبان بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شهردار پیشین تهران به دلیل باز بودن پرونده‌های اقتصادی اطرافیانش و خودش رد صلاحیت نشده است? تاکید کرد: اگر مستنداتی وجود دارد برای ما ارسال شود تا رسیدگی شود. 

سخنگوی شورای نگهبان افزود: اینکه در فضای مجازی مطالبی مطرح شود برای ما سند و مدرک نیست و باید مدارک و ادله کافی وجود داشته باشد ما بررسی خواهیم کرد و هیچ جناح‌بندی در شورای نگهبان وجود ندارد.

کدخدایی درباره اینکه چه کاری باید کرد تا از تخریب شورای نگهبان جلوگیری شود تصریح کرد: هر نهادی در کشور وظایف خود را به درستی انجام دهد جلب نظر مردم به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد و انتظار داریم نهادهای دیگر نیز به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دادند.

وی درباره اینکه چند نماینده مجلس در لیست تایید صلاحیت قرار دارند خاطرنشان کرد: حدود ۷ الی ۸ نفر تایید صلاحیت شدند و برخی افراد نیز به دلیل کسب مدارک جدید علی رغم تایید صلاحیت در دور اول در مقطع فعلی رد صلاحیت شدند اما این تعداد اندک است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره تبلیغات زودهنگام برخی از نامزدها تاکید کرد: وضعیت تبلیغات متاسفانه خیلی روشن نیست از این رو اگر عرف تعبیر به تبلیغات داشته باشد باید با آن برخورد شود.

کدخدایی درباره رد صلاحیت برخی از نمایندگان به دلیل مخالفت با نظر مجمع پیرامون FATF گفت: این موضوع کذب محض است و ما می‌توانیم این روند را پیگیری کنیم و ما در روند بررسی صلاحیت‌ها با عینک قانون وارد عمل می‌شویم و نگاه سیاسی نداریم.

وی در ادامه درباره اظهارات «محمود صادقی» درباره شورای نگهبان و اینکه وی تبرئه شده است اظهار کرد: اگر افترا و اتهامی باشد ما هم تعقیب قانونی خواهیم کرد و از دوستان درخواست داریم اگر مدارکی دارند ارائه دهند اما آقای محمود صادقی از شورای نگهبان عذرخواهی کرده است.

سخنگوی شورای نگهبان درباره رد برخی از افراد به دلیل عدم التزام به اسلام افزود: افرادی که در هیئت مرکزی هستند روند بررسی صلاحیت را مورد بررسی قرار می‌دهند و اگر ایرادی باشد مورد بررسی دقیق می‌گیرد.

کدخدایی درباره حمایت دولت از یک جناح سیاسی تصریح کرد: قانون انتخابات قانونی حداقلی است و باید اصلاح شود، اما شورای نگهبان و دستگاه‌های اجرایی در روند برگزاری انتخابات باید بیطرف باشند از این رو اگر قرار باشد به شورای نگهبان افترایی وارد شود اولا باید فکری به حال مسئولان ما شود.

وی با اشاره به اینکه عدم التزام به اسلام به معنی این نیست که فرد مسلمان نیست خاطرنشان کرد: عدم التزام یعنی فرد یکی از احکام اسلامی یا برخی را رعایت نکرده و به معنای این نیست که فرد مسلمان نیست.

سخنگوی شورای نگهبان چرا درباره روند تایید صلاحیت‌ها تمام هزینه‌ها را برعهده می‌گیرد تاکید کرد: اینکه ما برخی از مباحث رد صلاحیت‌ها را مطرح کردیم بازهم مورد هجمه قرار گرفتیم از این رو ما طبق قانون در این حیطه وارد عمل شدیم.

وی با اشاره به اینکه درب شورای نگهبان برای همه جریانات سیاسی و چهره‌های آنها باز است گفت: از دوستان اصلاح‌طلب، مستقل و اصولگرا و دلسوز نظام که خواهان گفت و گو با ما هستند استقبال می‌کنیم اما از آنها انتظار داریم اظهارات ما رو هم منعکس کنند.

کدخدایی درباره اینکه نامه ای از سوی رئیس‌جمهور درباره تایید صلاحیت دامادش به شورای نگهبان ارسال نشده است اظهار کرد: ما از دوستان انتظار داریم طبق قانون وارد عمل شوند و ما در شورا بر این اساس اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و ما با هیچ کس رودربایستی نداریم.

وی در پاسخ به سوال تابناک درباره تایید صلاحیت برخی از نمایندگان که در دوره اول بررسی صلاحیت‌ها به دلیل مسائل اقتصادی رد صلاحیت شدند تاکید کرد: مدارک و ادله موجود در فضای مجازی برای ما سند نیست و ما برطبق بررسی های صورت گرفته درباره روند بررسی صلاحیت‌ها تصمیم گرفتیم.

این خبر تکمیل می شود...

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۳۳
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ولله به خدا ما هم راضی نیستیم
پاسخ ها
رستمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چرا تایید شدن؟ ایا باز شاهد مجلس دولتی ضعیفی خواهیم بود؟
نعمت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
والللله اگر این فیفا را تصفیب کنید من کفن میپوشم و با خوردن قرص برنج خودم را از بالای برج میلاد حلق آوزیر پرت میکنم زیر قطار مترو
ناشناس
| United States |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نظر مردمو نپرسیدن خودشونو میگن با مردم کاری ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
قبلا رسم بود که اگر کسی میخواست از راه خلاف قانون قدرت سیاسی کسب کنه از اموال خودش رشوه میداد ولی جدیدا باب شده بره تو یه نهاد مثل شهرداری تهران و از کیسه مردم برای مطامع سیاسی ریخت و پاش کنه مثلا زمین های بیت المال رو مفت فروشی کنه.شورای نگهبان هم که فقط سوزن ته انبار کاه رو میبینه.آقای کدخدایی واقعا ما رو چی فرض کردین؟
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
دوست عزیز سمت برج میلاد ایستگاه مترو نداره فقط خواستم در جریان باشید نرید اونجا معطل بشید
درست اون طرف اتوبان ایستگاه میدان صنعت هست ولی از برج میلاد هر طوری حساب کنی به اونجا نمیرسی عجیجم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
قطعا از این انتخابات فقط اقلیتی که در چند دوره قبل نتوانستند ، تا از مردم رای بگیرند
با در پیش گرفتن روش های عجیب و غریب تنها راضیان و خوشحالان ، این دوره خواهند بود
ولی مشکلات مردم و کشور بشدت اضافه خواهند شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
۲-۱۰۴
۸-۱۳۰
۱۳-۱۸۵
و
........
تعداد مثبت و منفی ها نشون میده زیر ده درصد رای میخوان بدن اگه خوشه از
جامعه آماری اریب نباشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سال 88 همین شورای نگهبان 4 نفر را تایید صلاحیت کرد و به عنوان صالح به مردم معرفی کرد از اون 4 نفر الان 3 نفرشون رد صلاحیت هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
داداش منم کمی نقد دارم به شورا نگهبان ولی خداییش ملاک وضع الان افراده نه 4سال قبلشون
امیر
| Turkey |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
من فکر کنم بدترین تیکه قرن رو افغانستان به مسوولین گفت که ما رقیب انتخاباتیمون شد شریک دولت و شما رقیب انتخاباتیتون در حبس خانگی
فرامرز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
!!!داداش سال 88 كه انتخابات مجلس نبود
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
میزان حال فعلی افراد است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بنده از زحمات شورای نگهبان تشکر میکنم و اعلام مینمایم هیچ قصدی برای شرکت در انتخابات و رای دادن ندارم

تشکر بنده بخاطر رد صلاحیت مطهری و سلفی بگیران بود .

من رای نمی دم
پاسخ ها
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
من هم با ایشان موافقم ولی هیچ تشکری نمی کنم و می گم وظیفه تون بود . من هم اون روز دو اسفند می رم دور همی . رای هم حتمن نمی دم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
من هم تشکر می کنم و البته رای میدم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
من که تو کامنت دادن هم شرکت نمیکنم ،رای که دیگه جای خود داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شرط می بندم از جناح محافظه کارهایی هستی که می خوای مردم رو دلسرد کنن تا با عدم حضور مردم تندروها بیان سرکار!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خدا رو شکر که شما رای نمی دید. یک کشور رو بدبخت کردید با همون یک بار رای دادنتان:
آژانس ایمنی پرواز اروپا پروازهای ایرباس ۳۲۰ ایران ایر را که در دوران پسابرجام وارد ناوگان شده بود به بهانه نداشتن سیستم navigation ممنوع کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
همه ملت از شورای نگهبان رضایت کامل دارند. کاش میشد تمامی کاندیداها را رد صلاحیت می کرد تا مجلس برای همیشه تعطیل و خیال مردم هم راحت شود. همگی دعا کنید
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بنده هم از تشکر شما تشکر میکنم. ارادتمند شاکر تشکری
احمد
|
Switzerland
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
انتخابات دست خودشونه بعد شاکی هم هستن از کیفیت انتخابات!!!!!
سالهاست که میخاستید اصلاحش کنید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
انتخابات قانونش دست مجلسه برگزاریش دست وزرات کشور. کدوم خط کار می کنی؟ از این که نوشتی دست خودشونه فهمیدم که راننده تاکسی هستی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بنده خداها ناراضی اند باید بهشون بگویند خودتان هر کی را خواستید انتخاب کنید 290نفر را بفرستید مجلس اگر هم یکیشون دست کرد تو دماغش پس گردنی بهش بزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما کارتون رو انجام بدین اخوی! ما هم این بار با عدم حضور در پای صندوق شما را به امثال خودتان واگذار می کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خیلی جواب محکمی بود
آفرین
من هم در عدم حضور با شما موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
2 اسفند پای صندوق رای می بینمت. رای میدی با دست خودت با فونت درشت. میگی نه بشین نگاه کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما نرو ولی خیلی ها می روند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اشتباه می کنیدکه شرکت نمی کنید. آینده نتیجه این اشتباه راهبردی را به شما نشان خواهد داد!. عدم حضور در انتخابات جناح تندرو را در مجلس و ریاست جمهوری بر سرکار میاره. اگه ترامپ پیروز بشه که جناح تندرو مطمئنا بسیار تندتر از این عمل خواهد کرد و ترامپ هم که دیگر ربشش گرو نتخابات دور بعد نیست ماهیت واقعی خود را نشان می ده و جنگ راه می افته.
یا ترامپ پیروز نمی شه که در آن صورت با روی کار آمدن تندروها در اینجا همان کورسویی هم که برای مذاکره هست از بین خواهد رفت.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
این شکل از جمهوریت و دمکراسی یا همان‌مردم سالاری اشکال دارد . هر چه زودتر رفع شود بهتر هست . مردم سالاری یعنی مردم سالار در سرنوشت خود هستند . آیا در این روند و شکل از دمکراسی اجازه تعیین سرنوشت بمردم داده میشود یا تشریفاتی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
تشریفاتی هست
و ما با عدم حضور به این نوع تحمیق مردم اعتراض می کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اول دموکراسی رو معنی و توضیح بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
از افغانستان هم در دموکراسی واقعی و انتخابات عقب ماندیم
واقعا شرم آور است !؟
hosein
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چطور برای بقیه کاندیداهای رد صلاحیت شده شورای نکهبان وارد می شود و از محل زندگی تا محل کار سابق و در حال حاضر طرف پرس و جو تحقیقات می کنند. ولی نوبت آقای قالیاف می شود می گویند اگر کسی مدرکی دارد بفرستد. مگر قبلا خبرنگار محبوس و برخی رسانه ها موارد واگذاری املاک نجومی را اعلام نکردند.
لطفا نگوئید که خبر ندارید و تاکنون هیچ چیزی نشنیده اید امروزه نمی شود خبر ها را پنهان کرد .
پاسخ ها
احسان
| Netherlands |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
این آقا فکر کردن ما هالوییم! نه داداش، دیگه کسی حرف های مسئولینو باور نمیکنه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ایشان حق ندارد جواب بده به خبرنگاران ایشان جوابگو مافوقش که منصوبش کرد باشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما چیز تازه ای در این نشست خبری دیدید؟
پاسخ ها
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مدل موی جناب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
این بازی ها دیگه جواب نمیده اگر همه را هم تاپید بکنید ما تصمیم گرفتیم شرکت نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما یه عده قلیلی هستید که یکبار با 0.5 درصد و یکبار با 2 درصد رای بیشتر روحانی رو رئیس جمهور کردید و مردم رو بدبخت و بیچاره کردید. خدا کنه شماها رای ندید. بهترین اتفاق همینه. مشارکت کم هم بشه بهتر از اینه که شماها با این رای هاتون رای بدید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ما عده قلیل اگر رای بدیم ۲۲ میلیون رای جابجا میشه حداد رای نمیاره اگر رای ندیم اقای رسایی با ۲۳ رای هم میشه نماینده مجلس. رای دادن ما و رای ندادن ما فرقش در حذف لیست ۳۰ نفره شماست از همین الان نمایندگان مورد نظرت مبارک باشه
Bet
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
روز انتخابات نشون میده قلیل هستیم یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ما صبوریم
همشون هم رد صلاحیت کردید برامون مهم نیست
خودتون نماینده هارو انتخاب کنید ما اصراری به حضور در انتخابات نداریم
پاسخ ها
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
من با شما مخالفم . ما کاملا به شرکت نکردن اصرار داریم . حتی اگر معین خواننده هم تایید بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
فقط اومدم بگم که ما رای میدیم. بعدا نگید تقلب شده. همه تو تابناک گفته بودند رای نمیدیم چطوری این همه رای دادن و از این جور حرفا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مهران جان، من با نظر تو کاملا موافقم ولی اگه معین کاتدید بشه، من بهش رای میدم ! شاید بتونه در مجلس ترانه ای بخونه و دل مسئولین رو نرم بکنه تا به داد این ملت برسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نماینده توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت میشه قانون مجلس از سوی نگهبان باید تایید بشه خوبه این چی کاری خود شورای نگهبان قانون تصویب کنه و تایید کنه چرا این همه مزاحمت ایجاد میکنید برای خودتون و مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شورا اینقدر قدرت داره که وقتی قانونی که با رد شورای نگهبان به مصلحت میرسد و سپس در مصلحت تصویب نشد ..........چه لزومی دارد که کلا مجلس شورای ملی داشته باشیم . خود شورای نگهبلن لوایح را بنویسد و مصلحت تصویب کحد و وقت مردم‌گرفته نشود
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
به نظر چه کسی باید صلاحیت ها رو بررسی کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
هیچکس از هیچی راضی نیست
هیچکس از وضعیت فعلی راضی نیست
من از همتون عذر میخوام
شماره و ایپی و همچیمونم که دارید
واقعا شرمنده ام که کشورو به اینجا رسوندم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
جناب کدخدایی واقعا به کجا چنین شتابان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
همچین میگه " اگر مستنداتی راجع به فساد و اختلاس شهردار پیشین وجود دارد، برای ما ارسال شود" که انگار روحش از ماجرا خبر نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
برای بقیه گزارش های مردمی! کافی است تا انواع اتهامات به فرد زده شود ولی برای قالیباف مدرک و سند محضری مه خواهند
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مستندش یاشار سلطانی است که به جرم افشای مفاسد شهرداری تهران به زندان محکوم شد
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما جناب شورای سالخوردگان مقیم مرکز .. کافیست یه نفس عمیق تو این شهر بکشی .. یا دم در خونه تون که حتما نیاوران و زعفرانیه هست یه نگاه به وضع کوی و برزن بندازی !! گناه از این بزرگتر که شهردار مشهدی سابق تهران این زیباترین شهر خاورمیانه رو به یک زباله دان بی در و پیکر تبدبل کرد .. همین برای اعدامش کافیه جه برسه به رد صلاحیت ... معماری ایرانی اسلامی را نابود کرد .. با تراکم هوا فروخت و الان اکسیژن نداریم .. تو خیابان 6 متری مهدیه/فرشته روبروی سفارت روسیه مجوز ساخت هتل 50 طبقه داده ... مگه میشه مگه داریم .. چه پولهایی این وسط جا به جا شده ؟؟ مغز سوت میکشه .. البته ایشون حساب بانکیشون 2 میلیونه گفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
کی جرات داره با این وابستگان به قدرت درگیر بشه ؟؟
ارسال هم بشود طرف به جرم تشویش اذهان عمومی زندانی می شه
اون خبر نگار بد بخت که ماجرای زمینهای نجومی را لو داد یادتون هست ؟؟؟
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شهردار پیشین تهران بدلیل فامیلی با بزرگان هیچ وقت برای ایشان پرونده ای وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سهام داره کشوره دیگه
پرونده داره طرف ,ریاست جمهوری که اصلا حسابش نکردن حالا با دهن کجی داره میشه رئیس مجلس
قشنگ نیست ؟ خیلی کم مورد داره دارن طرفو قانون گذار هم میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
در ایران کسی پرونده مالی داشته باشد رد صلاحیت نمی شود !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نه !
چرا بشه ؟؟
نه بی حجابی کرده نه توی پارک آب بازی کرده و توی عروسی رقصیده نه نیشش الکی باز بوده
!
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نه شلوار جین پوشیده
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
جمع کنید این مسخره بازی هارو
پاسخ ها
H.RAHIMI
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
....................والله..................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چراشو ازما میپرسی ،مرد مومن، از اونایی که رد صلاحیت میکنند بگو مردم چکاره اند ازاوناییکه همیشه در پشت صحنه اند بپرس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بازی تکراری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اینکه قالیباف چرا تایید صلاحیت شده خودش حرف و حدیث زیاد داره.بلاخره جواب اینهمه تخلفات که در شهرداری تهران بخصوص در بخش واگذاری املاک نجومی صورت گرفته چه کسی باید بده؟چه کسی مسئول این مسائل هست؟اینکه برای تقویت کردن قدرت سیاسی خودت اموال بیت المال رو بذل و بخشش کنی تخلف نیست؟
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
وی با اشاره به اینکه عدم التزام به اسلام به معنی این نیست که فرد مسلمان نیست خاطرنشان کرد: عدم التزام یعنی فرد یکی از احکام اسلامی یا برخی را رعایت نکرده و به معنای این نیست که فرد مسلمان نیست.
....
یعنی اونهایی که تایید شده اند حتی یک مورد احکام اسلامی هم وجود ندارد که رعایت نکرده باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مثلا بذل و بخشش نجومی از بیت المال در شهرداری تهران لابد از اصول اساسی!!!!! یا گرین کارت کشوری مثل آمریکا را داشتن از اصول اساسی اسلامه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
یجای کار اشکال داره چون بالای ۸۰درصداز تائیدشدگان شورای نگهبان دردوره های بعدی ردصلاحیت شده اند ضمنا به جناب کدخدایی بگید اینقدرزحمت نکشن چون کی میخوادرای بده؟
غیر قابل نشر
|
United States
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ما که میدونیم نه اصول طلب و نه اصلاح گرا بفکر ما مردم نیستند و فقط سنگ خودشونا به سینه میزنند اما شما اصول طلبها هم بی انصافی نکنید یه سهمی هم به اصلاحگرا ها بدید غایله را ختم کنید مثل همیشه اصلاح طلبها هم برا سهم خودشون سنگ مردم را به سینه میزنند وگرنه کمتر ازشما گوش بفرمان نیستند
کیوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
تمامی نماینده ها باید رد صلاحیت میشد
H.RAHIMI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شماها هر که را دوست دارید تایید کنید.
ماکه رای نمیدیم...............................
خلاص............................................
پاسخ ها
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چی چی رو خلاص؟ تازه شروع ماجراست
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
چرا قالیباف رد صلاحیت نشد، پسر خاله من و شما هم یک کاره مملکت بود رد صلاحیت نمیشدیم.
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
جناب سخنگو همیشه طلبکارند نشده یکبار هم از اشتباهات دردناک بگویند .
رضا صدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
با این نشست های خبری فقط مردم را عصبانی تر می کنید. هر که رو دوست دارید نماینده کنید دیگر این قدر به لفاظی نیاز نیست. عدم التزام به اسلام یعنی نامسلمان. بعضی احکام را اجرا نمی کنند چه صیغه ای است؟ مگر شما و سایر اعضا همه احکام اسلام رو اجرا می کنید؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
هرکس رای بده یعنی شرایط موجود را تایید کرده و حق اعتراض را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شرایط موجود نتیجه رای قبلی به لیست امیده. این بار برای جبران خراب کاری گذشته خودم حتما رای میدم. انشاااله که اینبار درست تصمیم بگیرم. دفعه قبل تحت تاثیر جو قرار گرفتم.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نا شناس 14:27
تمام این شرایط رقت انگیز و اسفبار را روحانی بوجود نیاورده
روحانی بد عمل کرد ولی خیلی جاها مقصر نبود
مثلا اینکه فردای امضای برجام ما اعلام کردیم امریکایی ها را راه نمی دهیم مقصرش چه کسی بود ؟
اینکه موشک هوا کردیم و روش اسرائیل را تهدید کردیم کی مقصر بود ؟؟
از دیوار سفارت عربستان رفتیم بالا کی مقصر بود ؟؟؟
ما تا تعقل و رفتار بر مبنای منافع ملی حاکم نشه رای نخواهیم داد چون رای دادن یعنی با تمام این کارها یی که انجام شده موافقیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
دکتر روحانی گفت تمام تحریم ها بالمره لغو میشه. کلی خسارت زد و وقت هدر داد بعد که نشد با چند تا جمله که بعد از برجام موشک زدند و ... امثال شما رو فریب داد. تعجب می کنم که هنوز هم عده ای با این حرف ها به این راحتی فریب می خورند و البته خود رو روشنفکر و عقل کل هم می دانند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خودشون کاندیداها رو انتخاب می‌کنند، خودشون انتخابات رو برگزار می‌کنند، خودشون رأی‌ها رو شمارش می‌کنند، خودشون نتایج رو اعلام می‌کنند، خودشون به شکایات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند، خودشون از خودشون برای برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی می‌کنند و خودشون در رسانه‌ها، تریبون‌ها و بلندگو‌های خودشون تبلیغات راه می‌اندازند که انتخابات خودشون سالم و آزاد است و چقدر خودشون خوب هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
و خودشون قانونی که توسط 290 نماینده بررسی و تصویب شده حداقل در 90 درصد مغایر قانون و شرع رد میکنند. یعنی قانون هم خودشان تصویب میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نظارت بر اجرای انتخابات و اعلام نتایج آن باید الکترونیکی شود که هر لحطه قابل رویت باشد . یعنی یک ارگان بی طرف انتخابات را برگزار کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
وااای چقدر خوب نوشتین... همشون قدیسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما انتخاب کنید ما رای میدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
بعد به ریشمون بخندید
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
برای گرم کردن تنور انتصابات مجلس ، اول در دم همه را رد می کنند بعد قطره چکانی تایید می کنند تا مثلا شور و هیجان درست کنند.من به شعور خودم احترام می گذارم و اجازه نمی دهم ۱۲ نفر به جای من انتخاب کنند و چنین مجلسی مشروعیت نخواهد داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
از املاک نجومی قالی باف خواجه حافظ شیرازی هم خبر داره ولی جناب کدخدایی بی خبره !
وقتی رای ندادیم یاد می گیرید مردم را نااگاه فرض نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
دقیقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
از املاک نجومی قالی باف خواجه حافظ شیرازی هم خبر داره ولی جناب کدخدایی بی خبره !
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
صدها پرونده آقای قالیباف و کسانی که با او در شهرداری تهران همراه بوده اند در قوه قضاییه وجو دارد که ملاک شورای نگهبان برای رد صلاحیت نیست!!!!! گرین کارت آقا تهرانی هم دلیلی برای رد صلاحیتش نیست !!!!!
آقای کدخدایی واقعا فکر می کنند مخاطبان شما نمی فهمند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
به شعور سیاسی مردم خیلی بی احترامی میکنه . چنین مشکلی در کمتر کشوری پیدا میکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
حالا برای شما که رای نمیدی چه فرقی داره که داری خودت رو به زمین و آسمان می کوبی؟! وقتی رای نمیدی یعنی برات مهم نیست. پس بیخودی اعصاب خودت رو خورد نکن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما که ناراضی مردم هم ناراضی پس اشکال کار کجاست
هموطن
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما در ایران ازادید از بین نیمرو - آب پز ، همزده - عسلی یکی رو انتخاب کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سخنگو میگوید صبور باشید تعداد بیشتر میشود ، اگر اعتراض مسئولان کشور ، احزاب ، و مردم نبود شما کارخوذتان را انجام می دادید و همان روز اول پرونده ها را می بستید. پس قبول کنید در بررسی تان دقیق نبوده اید.
جواد
|
United States
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اینکه در فضای مجازی مطالبی مطرح شود برای ما سند و مدرک نیست و باید مدارک و ادله کافی وجود داشته باشد ما بررسی خواهیم کرد و هیچ جناح‌بندی در شورای نگهبان وجود ندارد.
این سخنان با گفته های دفعه قبلشون مغایرت دارد اگر نماینده ای در دوره قبلی مدیریتش مشکل داشته چرا در مرحله قبل تایید شده بعضی از رد صلاحیاها واقعا سیاسی است
جواد
|
United States
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اینکه در فضای مجازی مطالبی مطرح شود برای ما سند و مدرک نیست و باید مدارک و ادله کافی وجود داشته باشد ما بررسی خواهیم کرد و هیچ جناح‌بندی در شورای نگهبان وجود ندارد.
این سخنان با گفته های دفعه قبلشون مغایرت دارد اگر نماینده ای در دوره قبلی مدیریتش مشکل داشته چرا در مرحله قبل تایید شده بعضی از رد صلاحیاها واقعا سیاسی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نماینده مجلس بر اساس کدام قانون برخی افراد را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ببانک معرفی مینمایند ؟؟؟ آیا این نابرابری در انتخابات نیست ؟ چون سایر نامزمدها چنین شرایط وموهبتی را ندارند آیا این تبلیغ از بیت المال محسوب نمیگردد ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
تمام حرفهای مسئولین محترم برای کشاندن مردم به پای صندوق های رای است.به هیچ وجه نمیشود بهشان اعتماد کرد.آخرین انتخاباتی که شرکت کردم سال 96 بود .دیگر گول نخواهم خورد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نماینده های خوزستان که در روند انتصابات جاری ادارات در حد آبدارچی هم دخالت کردند باید تایید شوند خدایی انتظار دارین ما باز رای بدهیم. پرونده قالیباف چی شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
آقای کدخدایی قانون بازنشستگی شامل حال شما نشد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
ایشان دارند تمرین می کنند با حذف ریاست جمهوری مقام نخست وزیری را به دست بیاورند!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مگه شامل جناب جنتی شد ؟؟؟
بعضی ها مادام العمر خدوم هستند
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
قالی باف را تایید کردید تا مصونیت نماینده گی بگیرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Czech Republic |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
مصونیت؟ البته مصونیت برای خودشون. ولا انروز سلحشوری رو دادگاه خواسته و احتمال بازداشتشم هست
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اینا که مصونیت کامل دارند چرا پروانه سلحشوری مصونیت ندارد؟ چون او مدافع مردم است و مال مردم خور نبوده است
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
من رای دادنو خیانت به خودم همه اونهایی که کشته و زندانی و فقیر و ... شدند میدانم. مگه میشه هر روز تو خیابونا کودک ۷_۸ ساله که تو آشغالا پرسه میزنه رو دید و تازه برای استمرار این وضعیت رای داد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
برای پاسخگو کردن دولت به جناح مقابل رای میدم تا شاید لبخند از لبان مسبب تمام مواردی که شما به درستی گفتی محو بشه و کمی کار کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
همه این حرف ها درست ولی مراقب ویروس کرونا باشید دفعه قبل که هواپیما سقوط کرد تا سه روز آقای روحانی می گفت کار آمریکا بوده ویروس این چیزها حالیش نیست با مردم صادق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
داستان انتخابات در ایران به قول فردوسی یکی داستانیست پر آب چشم از اولش دعوا تا آخر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
این دوره مردم در انتخابات شرکت نمی کنند با این همه گرانی و فشار اقتصادی و حوادث آبان و پیمان شکنی روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اتفاقا مردم باید به شکل گسترده و 90 درصدی در انتخابات شرکت کنند ولی یک حرف واحد بزنند باید نارضایتی خود را از اوضاع اقتصادی نشان بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شما حتما ساندیس فروش هستید
شهرام رودپیمای رشت آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
اینجانب حدود 40 سال است رای نداده ام و گذشت زمان مشخص کرد که حقیقت با اینجانب بوده است .


همیشه به مردم دورغ گفته شده است . و همیشه یک گروه و یا یک جریان بر سر قدرت قرار گرفتند و از ملت در جهت

اهداف خودشان بهره برداری کردند ...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی
شهرام رودپیمای رشت آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
البته یک مسئله ی بسیار مهم را ما مردم باید در نظر داشته باشیم > جناب آقای قالیباف بودند که در تلویزیون در مناظرات


ریلست جمهوری بحث 96 درصد و 4 درصد را پول در دست این 4 دصد است را مطرح کردند و چقدر هم عالی بود .

شجاعت ایشان در بیان حقیقت حیرت انگیز بود و در عین حال ایشان مرد عمل است و انسانی مبارز و دین محور به

تمام معنی و آن خاطر ه ای را که از جنگ عراق با ایران بیان کردذند و حقیقتا" اینجانب هم اشک ریختم ..........
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خودش از چهار در صدی هاست ولی روش سنگ پای قزوینه ! در کل خودشونن با پایگاه مردمی چهار در صدیشون که با اتوبوس جابجا میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
با هر ترفندی میخوان که ساندیس خورها برن رای بدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
آب و صابون بیارم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خودمونیم خدایی. چرا این فضای مجازی برا بیچاره فقیرا مستنده ولی برا آدمای شناخته شده حرفاش مستند نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
در مورد شورای نگهبان هم مراجعه به آرای عمومی باید صورت بگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شورای نگهبان هم مثل احزاب از نظام انتخاباتی کشور راضی نیست!
اولاً کدوم احزاب؟ مگه حزبی هم باقی گذاشته‌اید؟ اصلاً شما که به تحزب اعتقادی ندارید؛ پس چی میگی؟
دوماً چطور ممکنه از نظام انتخاباتی کشور راضی نباشید؟ همه کاره این انتخابات که خودتان هستید.مگر می‌شود چاقو دسته خودش را ببرد؟ خودتان می‌برید و می‌دوزید.مردم هم هیچ‌کاره هستند.پس ناراضی بودن از انتخابات دیگر چه صیغه‌ای است؟
این حرفتان هم مثل همه حرف‌ها و وعده‌های این چهل سال گذشته، دروغ و الکی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
انشاا... که نمایندگی مجلسی که از این طریق! بدست میاد مبارکشون باشه!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
شورای نگهبان واهمه چیو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی مصوبات مجلس باید از فیلتر شورای نگهبان بگذره دیگه ترس و واهمه چیو دارید؟؟؟
90 نفر نماینده ای رو که رد صلاحیت کردید آیا در محاکم قضایی محکوم به فساد مالی یا چیز دیگه ای شدن یا رد صلاحیتشون بر اساس مچ گیری و پرس و جوی شفاهی و شایعات بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
در ثانی وقتی یکی نماینده میشه چرا نتونه از نفوذش تو شهر استفاده کنه؟؟ اگه نمیتونه بر اساس کدام قانون میگید؟؟؟
نظارت بر حسن اجرای انتخابات کجا و این داستان ها کجا؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
آنهایی که کلان می خورند
کلان می خورانند باید تایید بشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
يكي فقط به من بگه قاليباف با اين همه پرونده در شهرداري تهران چطوري تاييد شد!!!!!!!اگه از تمام كاركنان شهرداري سوال كنيد يه نفر پيدا نميشه كه تاييدش كنه به خاطر حيف و ميل هاي تمام بخشهايي كه شهرداري جهت رفاه پرسنل لحاظ كرده بود مثل صندوق ذخيره ،سهام بانك شهر،نوسازي شهريار و.....وضعيت كاركنان بعضي زيرمجموعه هاي شهرداري جوري اسفناك شده بود كه پول پرداخت بيمه تامين اجتماعي هم نداشتن !!!!!!!!!!حالا مسايل واگذاري املاك شهرداري به اشخاص خاص و پيشخور كردن هزينه هاي سه سال شهر به كنار!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
قانون بازنشستگی نصیب هر کسی نمیشه؟؟!!!
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
لطفا به شعور مردم ایران توهین نکنید.
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
سلام من تو تمام رای گیری ها تاکنون هم تبلیغ کردم و هم رای دادم ولی بخدا سوگند دیگه هرگز رای نمیدهیم. چون تهیه پول دارو و درمان ومایحتاج ضروری زندگی را ندارم. هر روز با دیدن قیمت طلا و سکه و مسکن دیوانه میشم و مریض وافسردگی گرفتم. شما را بخدا ما را زجر کش نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
تابناک چرا نظرات را سانسور میکنی؟ نکته خدای نکرده مثل سایت فارس بشی
ناشناس
|
Latvia
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
تابناک چی بگم که بتونی منتشر کنی؟چیییییییییییییی؟؟؟؟
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه پنجمین سالگرد پلاسکو
آخرین اخبار