بازدید 5421

مدارس و دانشگاه‌های ایلام شنبه تعطیل شدند

استاندار ایلام گفت: تمامی مقاطع تحصیلی، مهد‌های کودک، پیش دبستانی ها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا شنبه پنجم دی ماه در برخی نقاط سردسیر استان در نوبت صبح تعطیل است.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 24 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه جمعه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت: براساس اعلام نظر هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی توام با برودت هوا ستاد بحران اقدام به تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها در نوبت صبح کرد.

وی افزود: همچنین آغاز به کار ادارات و بانک‌ها نیز با یک ساعت تاخیر انجام می‌شود که این تاخیر شامل حال دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نیست و این دستگاه‌ها کماکان در حالت آماده باش کامل هستند.

کریمیان یادآور شد: تعطیلی مدارس و تاخیر در شروع بکار ادارات و بانک‌ها شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان و ملکشاهی، بخش کارزان شهرستان سیروان و دهستان آسمان آباد و شهر سرابله شهرستان چرداول است.

سامانه بارشی با هسته سرد از روز سه شنبه هفته گذشته در استان ایلام حکم فرما شده و افت دما، یخبندان و بارش برف موجب تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه و لغو پرواز‌های فرودگاه ایلام در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان