بازدید 11659
۲

توضیحات موسوی درباره علت لغو سفر ظریف به داووس

سخنگوی وزارت خارجه ایران علت لغو سفر ظریف به داووس را به خاطر تغییرات یک طرفه در برنامه‌ریزی که از قبلا مورد توافق قرار گرفته بود، عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 20 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی با اشاره به عدم حضور محمدجواد ظریف در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس نوشت: «محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران کاملا آمادگی داشت که در نشست سال جاری مجمع جهانی اقتصاد در پی دعوت رسمی و شخصی صورت گرفته از سوی این مجمع، حضور یابد. متاسفانه به دلیل تغییرات یک طرفه از سوی مجمع جهانی اقتصاد در برنامه ریزی که قبلا مورد توافق دو طرف قرار گرفته بود، (شاید برای رسیدن به همین هدف) این امر محقق نشد و یک فرصت برای گفتگو از دست رفت.»

موسوی امروز نیز در نشست هفتگی با خبرنگاران با اعلام اینکه ظریف امسال به داووس نمی‌رود، عنوان کرد: قرار بود محمدجواد ظریف همین روزها برای شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس به سوئیس برود که به رغم دعوت رسمی و حضوری اولیه از ایشان، برنامه تنظیمی که برای ایشان داشتند و برنامه‌ای که توافق شده بود را به هم زدند و ترتیبات دیگری را در نظر گرفتند که این سفر متاسفانه انجام نمی‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
چظور شد همه کشورها توانستند ضمن این تغییرات در این مجمع حاضر باشند فقط آقا ظریفر ما نتوانست!!! شاید اصلا آنجا بودن ما موردی نداشته است. ما را چه به اقتصاد!!!
به قول جناب ظریف :ما ایرانی ها خودمان میخواهیم اینطوری زندگی کنیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر