بازدید 46221

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 26 دی 98/ نوسان دلار در میانه کانال 13

بازار ارز در حالی آخرین روز هفته را پشت سر می گذارد که نرخ های اعلام شده توسط صرافی های بانکی نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است اما در بازار آزاد، با رشد نسبی شاخص ارز در محدوده 13500 تومان مواجه هستیم. 
کد خبر: ۹۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 16 January 2020

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 26 دی 98/ نوسان دلار در میانه کانال 13

بازار ارز در حالی آخرین روز هفته را پشت سر می گذارد که نرخ های اعلام شده توسط صرافی های بانکی نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است اما در بازار آزاد، با رشد نسبی شاخص ارز در محدوده 13500 تومان مواجه هستیم. 

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز پنج شنبه بیست و ششم دی ماه 98 بازار ارز، شاهد ثبات نرخ گذاری توسط بازارساز هستیم. اما روند معاملات در بازار آزاد با کمی نوسان رو به افزایش همراه است.

بر این اساس، در حال حاضر در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 13000 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13100 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها به نرخ 14600 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 14700 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، بدون تغییر می باشد.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز مانند یورو و پوند افزایش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه ۲۶ دی ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۸۴ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۸۰۷ ریال و هر یورو نیز با ۸۴ ریال رشد نسبت به روز گذشته  ۴۶ هزار و ۸۴۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۵۴۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۴۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۴۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۶۹ ریال، روپیه هند ۵۹۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۰۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۳۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۰۸ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۰۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار ۲۰۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۵۸ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۲۱ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۱۴۵ ریال، روبل روسیه ۶۸۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۱۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۰۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۵ ریال، کیات میانمار ۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۹۰۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۷۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۴۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۰۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۶۵۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۲۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۲۲۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۸۹ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۶۱۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۷۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزارو ۸۳۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۸۵۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶  ریال ارزش‌گذاری شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی