بازدید 3252

دستگیری فروشنده کالاهای بهداشتی و دارویی تقلبی

کد خبر: ۹۴۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 29 December 2019

مرد جوانی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی به کاربران خود کالاهای بهداشتی و دارویی قلابی عرضه می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش پرونده‌ای در خصوص عرضه کالاهای پزشکی و بهداشتی قلابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از سازمان غذا و دارو به پلیس فتا ارجاع شد. پرونده در این زمینه بود که فردی با تبلیغ از طریق تصاویر جعلی، قرص‌ها، پودرهای لاغری و چاقی قلابی به کاربران اینترنتی عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش‌های رسیده به پلیس این فرد ناشناس با تبلغیات گسترده‌ای که در فضای مجازی انجام داده بود توانسته بود تعداد فراوانی از کاربران فضای مجازی را عضو کانال خود کند. همچنین در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که با درخواست کالا از سوی کاربران اینترنی او بسته‌ها و داروهای قلابی را با پیک به آدرس‌های اعلام شده ارسال می‌کند.

با توجه به این گزارش‌ها تیمی از ماموران پلیس فتا بررسی موضوع و شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. در تحقیقات پلیسی ماموران مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان ولی عصر شناسایی کردند و طی تحقیقاتی که درباره مشخصات او نیز انجام دادند مشخص شد که متهم مردی ۳۲ ساله است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا پایتخت انتقال دادند که متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم خود مبنی بر عرضه قرص و داروهای لاغری و چاقی بدون اخذ مجوزهای لازم اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد در فضای مجازی عنوان کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر