بازدید 17328
سوژه

قلعه‌نویی و اتهام اجیرشدن با تراول و ناهار به پسرش!؟

آیا قلعه‌نویی پاسخی برای حضور غیرقانونی فرزندش و یک شخص دیگر در نشست خبری دارد که حالا افراد دیگری را به حضور غیرمرتبط در نشست خبری متهم می‌کند؟ آیا پسر او هم در نشست خبری دنبال ناهار و تراول بوده است؟
کد خبر: ۹۴۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 14 December 2019

امیر قلعه‌نویی پس از نشست خبری جنجالی در مشهد که البته نوع پاسخ‌های خود او سؤالات خبرنگاران را حاشیه‌ای‌تر کرد، با سخنانی طلبکارانه در اصفهان پاسخ سؤالات خبرنگاران در مشهد را داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرحاشیه و جنجالی سپاهان با اشاره به اینکه برخی افراد که گویا از تیم شهرخودرو بوده‌اند و نه خبرنگار ، در سالن نشست خبری حاضر شده‌اند، آن‌ها را اجیر شده از سوی برخی خواند! قلعه‌نویی حتی اشاره کرد «باید حواس‌مان به کنفرانس‌ها هم باشد که شاید ناهاری در آنجا داده شود یا تراولی بدهند!» و این اشاره او به حضور افراد غیرمرتبط در نشست خبری و سؤالاتی است که از او پرسیده می‌شود.

به دنبال این صحبت قلعه‌نویی، شاید لازم باشد که تأکید کنیم حضور افراد غیرمرتبط در تمامی بخش‌های فوتبال از جمله نشست خبری، ممنوع است. شاید بتوان به‌عنوان نمونه به برخورد‌های قانونی با این اتفاق در فضای بین‌المللی اشاره‌ای کرد. جایی که علی پروین به‌عنوان پیشکسوت فوتبال ایران در رختکن سایپا هنگام برگزاری دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و این باشگاه به دلیل حضور افراد غیرمرتبط در رختکن جریمه شد. مسلماً بازی‌های لیگ و جام حذفی هم دیدار‌هایی رسمی محسوب می‌شوند که حضور افراد غیرمرتبط در هر بخشی، ممنوع است.

Related image

حالا با توضیح این موضوع، باید از امیر قلعه‌نویی پرسیده شود که پسر او و یک فرد همراه که حضورشان در هر بخشی از ورزشگاه به جز سکوی تماشاگران ممنوع است، در نشست خبری پس از بازی چه می‌کردند؟ چه دلیلی داشته فرزند سرمربی سپاهان و یک فرد همراه بدون داشتن آی‌دی کارت خبرنگاری در نشست خبری حاضر شوند و آنجا جنجال‌آفرین شوند؟ آیا قلعه‌نویی پاسخی برای حضور فرزندش و یک شخص دیگر در نشست خبری دارد که حالا افراد دیگری را به حضور غیرمرتبط در نشست خبری متهم می‌کند؟ آیا سرمربی سپاهان که دم از قانون و قانون‌مداری می‌زند، قانون را رعایت می‌کند؟ باید این سؤال را از قلعه‌نویی پرسید که آیا پسر او هم در نشست خبری دنبال ناهار و تراول بوده است؟

شاید رفتار‌های امروز قلعه‌نویی و اتهامات دوباره او به هرکسی که دلش می‌خواهد، نتیجه عدم برخورد فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی این فدراسیون با این مربی است. سرمربی سپاهان چندی پیش و پس از دیدار با سایپا از بدترین الفاظ در نشست خبری استفاده کرد و فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ برخوردی با او نداشته است و همین عدم برخورد، باعث شده او مجدداً اتهامات جدیدی به افراد دیگری بزند.

یک ماه و نیم از احضار قلعه‌نویی به کمیته اخلاق گذشته و هنوز منتظر رأی این کمیته درباره سرمربی سپاهان هستیم، آنهم جایی که قلعه‌نویی با اشاره به شعار‌هایی که علیه‌اش داده شد، گفته بود: «این‌ها لقمه و نطفه‌شان ایراد دارد و این برمی‌گردد به خانواده‌ای که ندارند. امیدوارم این افراد پدرشان را پیدا کنند». سرمربی سپاهان پس از احضارش به کمیته اخلاق بابت گفتن این الفاظ اعلام کرد با اسناد و مدارک به کمیته اخلاق خواهد رفت و مشخص نیست اسناد او برای اثبات الفاظ زشتی که به کار برد، چه بوده است!

منبع : تسنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
آقای تئوری توطئه و توهم
پاسخ ها
پلنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آقای کل یوم و علی!!!
خان محمدعلی اقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بجرئت میتونم بگم کیفی که هوتن قلعه نویی در زندگیش کرده شاهزاده ها هم نکردن
این بچه که دکترای ادبیات نداره ؛ شاید کل یوم سالهایی که مدرسه رفته به تعداد انگشتای یک دست هم نرسه ولی بقول معروف توی شهر کورها ؛ یک چشمی پادشاهه!
از مربی بیسواد بیشتر از این نباید انتظار داشت
متاسفانه اینگونه مربیان هرچه از عمرشان می گذرد به جای اینکه مروج ادب و متانت باشند بی ادبی و تهمت را سرلوحه کار خودشان قرار میدهند ، ماشاالله آنقدر در پول غلط می زنند که ککشان هم نمی گزد که با آنها برخورد شود یا خیر ، ای کاش از لیگ برتری کمی از مربیان خارجی یاد می گرفتن و حرمت زبان را نگه میداشتند ، گویا اول حرف میزنند و بعد فکر میکنند.
کاشکی خبرگزاری محترم شما این جسارت انتقاد را از همه داشت و نه فقط از اشخاصی که به هر دلیلی ازش خوشتون نمیاد
تو لیگی که دروازه بان حریف جور مهاجمان گل نزن رو میکشه این انتقاد ها از قلعه نوعی لوث شده! خبرنگارهای معلوم الحال در مشهد هم بهتر بود شخصیتی مستقل از بلندگوی سرخابیهای پایتخت داشتند تا بلکه دهه های آتی تیمی با شخصیت در اون نقطه از کشور هم داشته باشیم
زمانیکه ایشان سرمربی تراکتور بودند , در یک برنامه تلوزیونی راهنمایی و رانندگی با حضور فرماندهان راهور از لزوم رعایت قانون صحبت میکردند و جوانهایی که بدون گواهینامه پشت فرمان ماشین باباهاشون می نشستند را مورد انتقاد قرار داده و نصحیت میکردند و ....
در حالیکه همون شب خدا شاهده پسر ایشون تو خیابونهای ولی عصر تبریز داشت با ماشین لاکچری باباش,ویراژ میداد در حالیکه سنش هنوز به هجده نرسیده بود .
فوتبال کثیف ایران
همه چیزمون شده دلالی و مافیا
دیدن عکسش برای آدم چندش آوره من که از ایشون بهیچ وجه خوشم نمیاد/
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی