بازدید 6990
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران:

توطئه‌های دشمن هرروز نظام را برسر دوراهی قرار می‌دهد

کد خبر: ۹۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۷ 11 December 2019
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: توطئه‌های دشمن به گونه‌ای طراحی می‌شود که هر روز نظام را بر سر دوراهی و دغدغه‌ها قرار می‌دهد، اما با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب، این توطئه‌ها خنثی شده و نتیجه آن همراهی گسترده مردم است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار علی اکبر احمدیان شامگاه سه شنبه در یادواره ۷۷ شهید شهرستان کنگان و هفت شهید خوشنام‌وگمنام اظهار داشت: نگاه ما به خانواده شهدا نگاه محروم به دارا است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا و شهیدان نیاز به برگزاری یادواره ندارند، افزود: برگزاری یادواره این است که چراغی که شهیدان و خانواده معظم شهدا برای ما و برای خروج از ظلمات روشن کرده اند، فروزان نگه داریم.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جامعه است که به برگزاری یادواره شهدا نیازمند است نه شهیدان که مقرب درگاه خداوند هستند.

احمدیان با اعلام این که اگر بتوانیم در این یادواره ها، این ارزش‌ها را زنده نگه داریم آن زمان شهدا از ما راضی خواهند شد، ادامه داد: اگر یادواره شهدا برگزار می‌شود برای پاسداشت آرمان‌هایی است که شهدا برای آن قد علم کرده و جانشان را فدا کردند.

وی تاکید کرد: این ارزش‌ها همان آرمان‌هایی است که امام امت در سال ۱۳۴۲ اعلام کروه و با وجود همه مشکلات آن را تا پیروزی انقلاب و حیات طیبه شان پس از پیروزی انقلاب استوار نگاه داشته و مقام معظم رهبری نیز در طی سی سال گذشته در مقابله با استکبار جهانی آن را ادامه داده است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فشار‌های مختلف داخلی و خارجی بر مقام معظم رهبری طی این سی سال، بیان کرد: این توطئه‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شود که هر روز نظام را بر سر دوراهی و دغدغه‌ها قرار می‌دهد، اما با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب نه تنها این توطئه‌ها خنثی شده بلکه منویات معظم له سبب همراهی گسترده و بیشتر مردم شده است.

احمدیان با اشاره به ارزش‌ها و آرمان‌های امام امت و مقام معظم رهبری گفت: غبارزدایی از چهره مخدوش اسلام طی چندین قرن، ارائه مفاهیم اسلام ناب محمدی به مردم و توجه به مردم ارزش‌هایی است که امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته و دارند.

وی با اشاره به متفاوت بودن نوع نگاه به شهدای انقلاب اسلامی ایران با کشته شدگان جنگ در سطح دنیا، بیان کرد: کشته شدگان جنگ در سایر کشور‌های دنیا از مواهب اخروی محروم هستند و تاثیرگذاری بر نظام حاکم و مردمانشان ندارند در حالی که شهدای انقلاب اسلامی دارای زندگی ابدی بوده و برکات خون آن‌ها جامعه ما را متنعم ساخته است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: از دیگر برکات خون پاک شهدا، می‌توان به تاثیرپذیری جنبش‌های آزادی بخش از یوغ استعمار اشاره کرد که نشان داده چگونه انقلاب ما با خون این شهیدان در گستره منطقه‌ای و جهانی سبب بیداری اسلامی و همه آزادی خواهان جهان شده است.

علی اکبر احمدیان ادامه داد: اگر دشمن در سند ۲۰۲۰ به دنبال حذف کلمه شهادت است بر این اساس بوده تا استراتژی رهبر انقلاب مبنی بر ملتی که شهادت دارد هرگز اسارت ندارد را حذف و دفاع از آرمان‌های انقلاب را از ما بگیرد.

وی یکی از پیام‌ها و ارزش‌های شهدا را ایجاد استقلال و آزادی دانست و گفت: اگر چهل سال امریکایی‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند، اما موفق نمی‌شوند به دلیل برکت خون شهداست که فرهنگ ایثار و شهادت را در این کشور نهادینه و هر قشر و گروهی را مدافع انقلاب کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان