بازدید 4837

تمام دستگاه‌ها موضوع مبارزه با فساد را از شعار به عمل تبدیل کنند

کد خبر: ۹۴۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 08 December 2019

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد در تمام سطوح اشاره کرد: مراجع و تمام دستگاه‌ها باید مبارزه با فساد را از شعار به عمل تبدیل کنند.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس گفت: بهار امسال تگرگ بخش وسیعی از مناطق حوزه انتخابیه را در بر گرفت و میلیاردها تومان خسارت به کشاورزان ارومیه وارد کرد. این در حالی است که تاکنون خسارتی پرداخت نشده است. گوجه فرنگی بر دست کشاورزان ماند و خراب شد؛ اکنون زمان موضوع سیب درختی است؛ سیب درختی کشاورزان در سردخانه‌ها دپو شده است. دولت باید سریعا این موضوع را حل کند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر اقتصاد بیان کرد: علت کاهش رونق گمرک ارومیه چیست؟ درآمد اهالی و بازاریان آن منطقه وابسته به فعالیت‌های گمرکی است. وزیر کار به پرداخت مطالبات کارگران توجه کنید. به یک مربی خارجی برای مدت کوتاهی ۲۰ میلیارد تومان پول پرداخت کردید می‌توانستید این پول را به بازنشستگان کارگری کشور بدهید. این پول بیت المال پول خون کارگران است.

قاضی پور خطاب به وزیر علوم تصریح کرد: چرا می‌خواهید مانند دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه ارومیه را تعطیل کنید؟ مجوز رشته برای دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و آزاد ارومیه را نمی‌دهید. اساتید را تبدیل وضعیت نمی‌کنید و اعتبار لازم را هم اختصاص نمی‌دهید. از جان آذربایجان چه می‌خواهید؟ چرا به دانشجویان شهرستان‌های مرزی رحم نمی‌کنید؟ قول دادید تدریس زبان ترکی در دانشگاه‌های آذربایجان علمیاتی شود اما چه شد؟

نماینده مردم ارومیه خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مدارس کانکسی ارومیه را جمع آوری کنید. تراکمی که در ارومیه وجود دارد یکی از بالاترین تراکم‌های جمعیتی در کشور است. در یک کلاس درس ۳۰ دانش آموزش تحصیل می‌کنند. اجرای رتبه بندی معلمان جذب خرید خدماتی‌ها چه شد؟ چرا به قانون عمل نمی‌کنید؟ آموزش و پرورش زیرساخت نظام است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم اهتمام تمام نهادها و دستگاه‌ها در مبارزه با فساد اظهار کرد: مراجع در سطوح مختلف باید موضوع مبارزه با فساد را از شعار به عمل تبدیل کنند. فساد حتی اگر کوچک هم باشد باید با آن مبارزه کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان