بازدید 5924
۲

انتقاد به شرایط نامناسب تردد شهروندان در منطقه12

شهرداری منطقه باید نسبت به پاکسازی معابر موصوف از مشاغل سیار و انتقال آنها به مکانی مناسب و رفع مزاحمت به سرعت اقدام کرده وگزارش لازم را به شورای اسلامی شهر منعکس کند.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 08 December 2019

به گزارش تابناک : زهرا صدراعظم نوری با اشاره به توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و ایجاد شرایط نامناسب تردد شهروندان در خیابان پانزده خرداد و چهارراه گلوبند،گفت:در بازدید دوره‌ای از خیابان پانزده خرداد به سمت خیابان خیام در محدوده شهرداری منطقه 12 شاهد شرایط نامناسب تردد شهروندان از این خیابان «مسیر شرق به غرب» و پیادهرو بودیم متاسفانه به دلیل توقف چند ساله پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و باقی ماندن کارگاه عمرانی آن، نیمی از عرض پیادهرو مســـدود شده وافراد پیاده به سختی این مسیر را طی میکنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که وجود دست فروشان و سد معبرهایی که از سوی اینها و همچنین برخی مغازهداران، توامان در این پیادهرو ایجاد شده، تردد را بیش از پیش مشکل ساخته است.

نوری با بیان اینکه به دلیل تجاوز کارگاه عمرانی به بخشی از این خیابان و کم عرض کردن آن نیز، در مسیر انتهایی خیابان پانزده خرداد به سمت چهار راه گلوبندک ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود،تاکید کرد: این در حالی است که محل توقف اتوبوسهای شهری نیز دقیقاً در همان نقطه است و وضعیت عبور و مرور را بسیار سخت و در عین حال خارج از چارچوب و نظم میکند.

او اضافه کرد: از این رو از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه 12 میخواهم؛ نسبت به بررسی وضعیت پروژه زیرگذر گلوبندک که ظاهراً پیشرفت آن 60 درصد است اقدام و برنامه تکمیل و بهرهبرداری از آن را اعلام کنند. همچنین نسبت به سامان دهی وضعیت عبور و مرور عابرین و خودروها و در راســــتای جمعآوری و یا سامان دهی تجهیزات کارگاههای ساختمانی محدوده موصوف اقدام کند.

وی در پایان گفت:همچنین شهرداری منطقه باید نسبت به پاکسازی معابر موصوف از مشاغل سیار و انتقال آنها به مکانی مناسب و رفع مزاحمت به سرعت اقدام کرده وگزارش لازم را به شورای اسلامی شهر منعکس کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا در گلوبندک ؛ یک زیر گذر ساده و کم هزینه مانند زیر گذر میدان امام خمینی(ره) نساختند تا انبوه عابران پیاده به راحتی تردد کنند؟
کلا شهردار منطقه دوازده هیچ کاری رو درست انجام نمیده تمام شهر زیباسازی و نورپردازی و المان های شهری مناسبی داره جز منطقه دوازده منطقه دوازده فقط جاهایی که توریستی هست رسیدگی میشه الان خیابان پانزده خرداد حدفاصل چهار راه ابوسعید تا گلوبندک رو چند ساله که یک طرفه کردن به سمت گلوبندک مشکلی که ساختن اینه که شما فقط میتونی از سمت ولیعصر و کارگر و حافظ که سه شریان اصلی شهر هست به سمت بازار برید و تمام این ورودی ها به خیابان پانزده خرداد ختم میشه و اونم به خیابان خیام ختم میشه که باعث قفل شدن ترافیک در اون محدوده میشه در صورتی که وقتی که قدیم ها خیابان پانزده خرداد دوطرفه بود هیچ ترافیکی نبود چون علاوه بر خیابان خیام مقداری از ترافیک از طرف پانزده خرداد به سمت ابوسعید خارج میشد و برای این مسیر مستقیم مردم و تاکسی ها مجبور نبودن یک دور اضافه از پشت پارک شهر برن تا برگردن به ابوسعید و منیریه و لشکر . آدم وقتی این موضوع رو میبینه پی میبره که هیچ تفکری پشت یک طرفه یا دوطرفه کردن خیابان ها وجود نداره همون طور که پل ابوسعید که قرار بود یک پل پنج ساله باشه الان ده ساله که اونجاست و هنوز زیرگذر نشده . اینا از الطاف جناب قالیبافه که همه چیزو نصفه کاره رها کردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل