بازدید 5984

گفته‌های خلاف واقع وزیر ارشاد: همه فیلم‌ها در جشنواره فجر!

عباس صالحی اما با واقعیت همخوانی ندارد و برخلاف اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شماری از فیلم‌های سینمایی اساساً فرم جشنواره را پر نکرده‌اند و شماری دیگر نیز از حضور در جشنواره انصراف داده‌اند و آن گونه که تابناک اطلاع دارد، شماری دیگری از فیلم‌ها نیز انصراف خواهند داد. به نظر می‌رسد اطلاعات غلطی به وزیر فرهنگ و ارشاد داده شده است.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 27 November 2019

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اظهارات خلاف واقع مدعی شد تمامی فیلم‌های در حال تولید فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده‌اند و این در حالی است که تعداد قابل توجهی از فیلم‌های سینمایی یا فرم جشنواره را پر نکرده‌اند یا صراحتاً اعلام کرده‌اند در جشنواره حضور ندارند.

به گزارش «تابناک»؛ سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه امروز هیأت وزیران در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های این وزارتخانه در بودجه سال آینده اظهار کرد: «در جلسه امروز بیشتر درباره موضوعات کلان بودجه مباحثی مطرح شد و صحبتی درباره مسائل تفسیری نشد؛ امروز عمدتاً بحث درباره درآمدها و مصارف بود و طبعاً تا این موضوعات مشخص نشود، چشم انداز موضوعات مختلف از جمله مباحث فرهنگی مشخص نخواهد شد.»

گفته‌های خلاف واقع وزیر ارشاد: همه فیلم‌ها در جشنواره فجر!

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: «همه فیلم‌هایی که در مرحله تولید هستند برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار اینکه جشنواره فجر جشنواره‌ای ملی در حوزه سینما باشد، در دست تحقق است.»

گفته‌های عباس صالحی اما با واقعیت همخوانی ندارد و برخلاف اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شماری از فیلم‌های سینمایی اساساً فرم جشنواره را پر نکرده‌اند و شماری دیگر نیز از حضور در جشنواره انصراف داده‌اند و آن گونه که تابناک اطلاع دارد، شماری دیگری از فیلم‌ها نیز انصراف خواهند داد. به نظر می‌رسد اطلاعات غلطی به وزیر فرهنگ و ارشاد داده شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر