بازدید 16537
۱

اینترنت استان به استان وصل می‌شود

کد خبر: ۹۳۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 19 November 2019
سخنگوی دولت گفت: در استان‌هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی‌گیرد استان به استان اینترنت آن‌ها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی گردد.

به گزارش فارس، امروز علی ربیعی در حاشیه مراسم افتتاحیه «دوره آموزش بین‌المللی مدیریت پروژه‌های اشتغال روستایی و کاهش فقر» که با حضو ۱۵ کشور عضو سیرداپ (مرکز توسعه روستایی یکپارچه آسیا و اقیانوسیه) در هتل انقلاب برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مشکلاتی که قطع اینترنت برای برخی مشاغل از جمله تاکسی‌های اینترنتی ایجاد کرده است، گفت: مشکلات برخی مشاغل اینترنتی و بانک‌ها را حل کردیم، اما هنوز مشکل برخی کار‌های دانشجویی و مشاغل دیگر باقی مانده است.

سخنگوی دولت گفت:، اما باید همه بپذیریم در شرایطی که برخی به دنبال سوء استفاده هستند چنین تصمیمی از سوی دولت طبیعی است مثلا من خودم شاهد بودم که برخی در یکساعت در اصفهان و شیراز قصد حمله به دونقطه‌ای را داشتند که می‌توانست بخش اعظمی از موبایل‌های کشور را از کار بیندازد.

وی با بیان اینکه شورای امنیت ملی تصمیم قطع اینترنت را گرفته است، گفت: من اطلاع دارم که در استان‌هایی که از اینترنت سوء استفاده صورت نمی‌گیرد استان به استان اینترنت آن‌ها وصل خواهد شد و به حالت طبیعی برمی گردد.

ربیعی تاکید کرد: می‌پذیرم که با قطع اینترنت خیلی‌ها دچار سختی شده ا. ند و این محدود به تاکسی‌های اینترنتی نیست، اما نگرانی بزرگتر امنیت ملی کشور است که باید به آن توجه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۲
انتشار یافته: ۱
سال رونق تولید .... سال حمایت از کسب و کارها .... !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر