بازدید 67119
کد خبر: ۹۳۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 19 November 2019

با تشکر، سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام و احترام
بنده در آبان ماه ۱۳۹۸ (هفته گذشته) یک دستگاه تلویزیون ال جی مدل ۵۵SK۷۹۰۰۰GI با ضمانت گلدیران خریداری کردم، تلویزیون صحیح و سالم از فروشنده تحویل گردید. متاسفانه نصاب شرکت موقع بازکردن فوم قرار گرفته روی پایه تلویزیون، با زور زیاد و فشار، توسط پیچ گوشتی چهارسو تلاش میکردن که چسب قرار گرفته روی فوم رو باز کنن (این رفتار ناشیانه از یک نصاب گلدیران عجیب نیست؟) بنده به ایشون گفتم پیچ گوشتی برای بازکردن این فوم جایز نیست، اگه تیغ یا ابزار دیگه‌ای لازم دارین خدمتتون بدم. خلاصه ایشون با فشار و زور زیاد به جون این پایه افتادن و به پایه صدمه فیزیکی وارد کردن خود نصاب کاملا قبول داره که به زور این کاررو انجام داده و از پیچ گوشتی چهارسو استفاده کرده! ولی شرکت گارانتی که تماس میگیرم و شکایتم رو از نصاب اعلام میکنم میگن ما تصاویر رو دیدیم (ضمنا اینم بگم که تصویر نزدیک از پایه اصلا گرفته نشده)، این مربوط به شما و فروشنده هست.
بار‌ها و بار‌ها خواهش کردم یک کارشناس بفرستین از نزدیک ببینن. هزینه ایاب ذهاب و کارشناسیشون رو هم میدن. ولی در نهایت باتوجه به اینکه اصلا هیچ شخصی برای کارشناسی ارسال نشده، با من تماس گرفتن و گفتم به ما مربوط نمیشه ازطریق تعزیرات پیگیری کنید.
بنده هم سعید حسینی راد هستم. بنده این کالا رو نمیخوام و این شرکت گارانتی باید جوابگوی خرابکاری کارمندشون باشن.

پاسخ:

باسلام واحترام

عطف به نامه شماره 508/113/ت مورخ 98/08/20 پیرو شکایت مخاطب تابناک در مورد خط و خش پایه یک دستگاه ال ای دی ال جی به استحضار می رساند، طی هماهنگی صورت پذیرفته با مشتری مقرر شد قطعه پایه دستگاه ایشان بصورت گارانتی و رایگان تعویض گردد.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نشکنه النگوهاشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تا زور و بی آبرویی بالا سرتان نباشه آدم نمی شوید !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
از گلدیران غیر از پاسخگویی صحیح انتظار نمیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
باید حتما زور بالا سرتون باشه؟ از اول با زبون خوش وظیفه تونک انجام میدادین.
ممنون از تابناک که باعث شد این شرکت ها رو بهتر بشناسیم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
یعنی چی آقا؟ چرا تا آبرو ریزی نشده گارانتی را اجرا نکردند؟ آیا همه مشتریان باید آنقدر زرنگ باشندکه تابناک را واسطه کنند ؟ چرا شرکت گلد ایران اشاره ای به عدم تکرار عدم تعهدشان نمیکند؟ یک روستایی کم سواد ، من در روستا زندگی میکنم ، چگونه بداند که حقش را از طریق تابناک بگیرد؟
این درست و قابل قبول نیست ، شرکت باید اعلام کند که هرگز این بی توجهی تکرار نخواهد شد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
بعد ازکلی نامه نگاری وپیگیری واقعا خیلی زحمت کشدن شرکت گلدایران !!!!!!!!!
M
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
با سلام
خواسته یا ناخواسته سفری داشتم به تایلند با یکی از کسانی که بیشتر به آنجا میرود جهت تجارت به سفارش ایشان یکعدد تلویزیو خریدم سیصد دلار ابتدا از ایشان پرسیدم منعی یه سختی برای بردن نیست فرمودند خیر البته گفتند که من اکثرا با هواپیمای عمان پرواز داشتم تا حالا مشکلی برای بار تا سی کیلو نداشتم ولی متاسفانه در نهایت تاسف و تاثر پرواز ما با هوپیمای ماهان بود وقتی تلویزیون را بردیم برای صدور کارت پروازو بارگیری با وحشتناکترین هزینه اعلامی در عمرم مواجهه شدم و نمایندگی ماهان در فرودگاه بانکوک درخواست نهصد دلار هزینه بار کرد که نه من تمام کسانی هم که اونجا بودند از تعجب سر تکان میدادند ناچارند به خاطر لطف بزرگی که این هواپیمایی به مردم سایر جهان میکند با این شیوه تیغ زدن کارتون تلویزیون را در فرودگاه رها کردیم و عطایش را به لغایش بخشیدیم و اینجانب از طرف شخصی که در فرودگاه تلویزیون مرا به خانه برد نهایت تشکر را از دست اندر کاران شرکت هواپیمایی ماهان به عمل می آورم و پیشنهاد میکنم برای اذیت و آزار هم وطنان منبعد بار بیش از سه کیلو را هزینه بر آن ببندید تا مردم سرلرسر جهان از مسافران شما فیض بیشتری ببرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
مگه مریضیدحتماًبایدآبروتون روببرندتا به عهدتون وفا کنید.
بابک شاهین پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
با سلام با توجه به اعتمادی که به وسایل ال جی داشتم ، تلویزیون 42 اینچ گلدیران را خریداری کردم پس از مدت 3 سال تصویر آن رفت و به نمایندگی بردم وگفتند تلویزیونهای جدید دارای بک لایت هست که عمرآن 3 سال می باشد وباید آنرا عوض کنید همین عوض کردن 750 هزارتومان برایمان آب خورد ووقتی تلویزیون را خانه بردم دیدم که پشت صفحه سایه های دایره مانندی دیده میشود که تصویررا مات میکند ازنمایندگی پیگیر شدم گفتند یه چیز طبیعی وواقعا تلویزیون را ازچشمم انداختند واعتماد مرا نسبت به گلدیران هیچ کردند .درحالیکه کل وسایل زندگی من مارک ال جی می باشد.
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
این یعنی باید چوب بالاسرتون باشه تا کاری انجام بدبد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
گلدیران شرکتی مسئولیت نشناس است واهمیتی به تعهداتش نمی دهد سال ۹۶ یکدستگاه ماکروفر و یکدستگاه لباسشویی با گارانتی این شرکت خریدم و دو عدد کارت هدیه به من تعلق گرفت بدلیل مفقود نمودن رمز این کارت ها بیش از یکسال است که از طرف بانک سامان و خدمات گلدیران سردوانده می شوم و هنوز موفق نشده ام البته تامین قطعات دهساله کالاهای فروخته شده هم که در تعهد شرکت بوده با سوختن شیر برقی لباسشویی و معطلی سه ماهه بی اعتبار از آب در آمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
اگه به روزنامه کشیده نمی شد عوض می کرد؟
اگه یکی بود که نمی تونست حق خودشو بگیره عوض می کری؟
نه هرگز.
شما که ملت رو سرکیسه کردین نشون دادین تا فشار رو سرتون نباشه کار درست رو انجام نمی دین
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
1- خوب این کار را از اول بکنید.
2- در ضمن چرا نصابتون اینقدر بی دقت بوده
3- جوابیه مندرج گلدیران جهت تعویض پس از رسانه ای شدن بوده و مجبور به انجام این کار شده
4- مرسی از خریدار که این مشکل رو به رسانه گفت و رسانه هم آنرا منتشر کرد.
5- این کار باعث شد در خرید محصولات گلدیران تجدیدنظر صورت بگیرد. زیرا مسئولیت پذیری خیلی مهم است.

6- "از همه مهمتر" خریدار نظر و رضایت خود را در این سایت مجددا اعلام کند و منتشر شود که آیا واقعا این کار توسط گلدیران جهت اخذ رضایت مشتری انجام شده یا نه؟

7- گلدیران باید فکری جدی به حال مامور نصب خود کند تا درس عبرتی برای دیگر کارکنانش باشد و این موضوع را هم اطلاع رسانی کند.



لطفا و حتما منتشر کنید ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
ایجاد یک مشکل ساده و جعلی هیاهو کردن برای اون و بعد حل مشکل یکی از ترفندهایی هست که برای گول زدن مردم استفاده ایران استفاده می کنن که بگن چقدر ما مشتری مدار هستیم. عوض کردن.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
کاش بدون فشار رسانه ای، همه شرکتها انجام وظیفه کنن.
بنده مشکلات مشابهی رو با معروفترین سایت فروش اینترنتی کالا در کشور داشتم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
چرا همون اول مثل بچه آدم حرف گوش نمی کنید حتماباید زور بالای سرتان باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
حتما بایستی به رسانه ها کشیده شود؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
شرکت گلد ایران حتما باید موضوع رسانه ای بشه تا اقدام کنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
بعد یکسال! خسته نباشید.
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی
آخرین اخبار