بازدید 3651

صدورسند بیش از ۵۲هزار خودرو از ابتدای شهریور تاکنون

کد خبر: ۹۳۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 21 October 2019

شركت ايران خودرو تحویل خودروی مشتریان را مطابق با تعداد خودروهای تولید شده در روز انجام می دهد.

پايگاه اطلاع رساني گروه صنعتي ايران خودرو، دراطلاعيه اي عنوان كرده است: تمامی خودروهائی كه از ابتدای سال تولید شده اند به نام مشتریان فاكتور شده است و هیچ دلیلی برای دپو كردن خودروهای تولید شده در پاركینگ وجود ندارد از طرفی سند خودروهاي توليدي مطابق ضوابط موجود و طبق توليد روزانه درحال صادر شدن است و افزايش قيمت برخي محصولات ايران خودرو در بازار بنا به دلايلی به غير از فاكتور صورت گرفته است.

در این اطلاعیه ضمن رد شایعات مبنی بر عدم صدور فاکتور برخی از خودرو‌ها با هدف بالا رفتن قیمت بازار، تاکید شده است، قیمت برخی از خودرو‌های تولیدی خودروسازان در بازار در روز‌های اخیر افزایش جزئی را تجربه کرده است که بررسی میدانی کارشناسان نشان می‌دهد جو روانی ایجاد شده توسط سودجویان و واسطه گران سبب افزایش ۲ تا ۲.۵ درصدی قیمت محصولات خودروسازان در بازار شده است و هدف سودجویان از اشاعه شایعات اینچنینی بالا بردن قیمت خودرو‌ها در بازار و کسب سود بیشتر است.

البته شركت ایران خودرو برای مقابله با پدیده گرانی خودرو در بازار برنامه هایی را از قبیل افزایش میزان تولید، تداوم فروش تنظیم بازار و ... در دست اقدام دارد كه با مهیا شدن شرایط اجرا و بكار بستن برنامه های مذكور قطعا از التهاب قیمت ها در بازار كاسته خواهد شد.

برمبنای این گزارش، شرکت ایران خودرو از ابتدای شهریور تا ۲۸ مهر ماه جاری سند بیش از ۵۲ هزار دستگاه خودرو را صادر نموده و این خودرو‌ها را تحویل مشتریان داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار