بازدید 5376

دستگیری 21 کارگر آذرآب

کد خبر: ۹۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 21 October 2019
دادستان اراک گفت: 21 نفر از کارگران آذرآب در جریان حوادث روز گذشته بازداشت شدند.

عباس قاسمی در گفت‌وگو با فارس در اراک اظهار کرد: در جریان اعتراضات کارگری روز گذشته کارگران آذرآب که به درگیری بین نیروهای پلیس و کارگران منجر شد، 21 نفر از کارگران بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: بستن ریل و ایجاد وقفه در حرکت قطار کار ناشایستی است که متاسفانه کارگران روز گذشته اقدام به این کار کردند.

دادستان اراک بیان داشت: کارگران آذرآب حق دارند و مطالبات آنان نیز مطالبات به حقی است، اما باید از مسیر قانونی خود پیگیری شود، اینکه بخواهند برای رسیدن به حق خود، حقوق دیگران را ضایع کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، به هیچ عنوان منطقی نیست.

قاسمی بیان داشت: مسوولان استان در حال پیگیری مسائل مربوط به شرکت آذرآب و هپکو هستند، باید این پیگیری‌ها زودتر به سرانجام برسد، انتظار داریم کارگران سعه صدر داشته باشند و مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مسیر را اشتباه رفتن نتیجه‌ای نخواهد داشت، چاره کار بستن ریل قطار نیست، مشکلات کارگری باید با تعامل و اتخاذ تدابیر درست برطرف شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۹
آقای دادستان محترم :تا حالا شرمنده زن و بچت شدی؟ تا حالا شده شش ماه حقوق نگیری؟ تا حالا شده بخاطر بی پولی بچه هات در تحصیل دچار مشکل بشوند؟ تا حالا بچه هات بخاطر بی پولی حضرتعالی و نداشتن پوشاک مناسب جلوی رفیقها و همکلاسیهاشون شرمنده و خجل شدن؟؟ تا حالا شده....... نشده،، به خدا نشده،،، واسه همین با هر حرکت کارگری، درد اونا رو درک نمی کنید و اشد مجازات رو در نظر می گیرید،،،،،برادر عزیز: مطمئن باش این شرکت‌ها و کارگرهاشون بارها و بار با مسولین مربوطشون حرف زدن و بی نتیجه مانده،،، برای همین دست به حرکات اینچنینی میزنن،، شما باید بجای برخورد شدید،، مشکلاتشون رو حل کنید، اره عزیز برادر
اخلال در نظم عمومی و تضییع حقوق دیگران !!!!!!!!!!!!. بهتر نیست بجای بکار بردن این کلمات و سخن های قلنبه سلمبه به قول و قرار هاتون جامه عمل می پوشنادید.
اختلاس کردن یا زمینخوار بودن یا جاسوس ؟
عملیات پیچیده بوده ...؟
آخه وقتی دنبال حقشون هستند هیچکس محل نمیگذاره ولی اگه یکنفرشون آشغال بندازه تو خیابون ... واویلا
دادستان بعنوان نماینده مردم ورود و حق مردم رو از انها میگیره.
شرمنده در قانون نداریم که وقتی به یک کارگر چند ماه حقوق نمیدن باید چکار کرد . شما درست میگید باید شکایت کرد ولی از کی ؟ بعد از همه این داستانها شما میتونید حقشون رو بگیرید ؟ بعید میدونم
عجب ! ديروز تابناك يك مطلب داشت در مورد بدرفتارى جمهوري اذربايجان با معترضين .
اختللس و دزدی بیت المال و بانگها و فساد در دستگاه هم کار اوناست اعدامشون کنید!
چرا با اختلاسگران اینطور برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟
تعامل وتدبیر!!!!!مسیر قانونی!!!!سعه صدر !!!!!حرف رایگان زدن آسان است
کارگر و بازداشت .خجالت ـآور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا اگه همين كار رو فرانسه ميكرد يا آمريكا توي بوق ميكردند كه برخورد خشن با دمكراسي و كارگران بيچاره!!!!
اگر مسؤلین هم مشکلات مردم رو درک می‌کردند این اتفاقات نمی افتاد
کارگری که به نان شب محتاجه، چگونه باید سعه صدر داشته باشه؟! بهتر نیست مسوولین قضایی کمی سعه صدر از خود نشان دهند؟
حتما از مسیر قانونی به نتیجه نرسیده اند که مجبور به چنین کاری شدن این مسیرهای قانونی گاهی بسیار طولانی میشن
نتیجه گرفتن بعد از نابود شدن زندگی ها فایده ش چیه؟!!
وقتی که هیج راهی باقی نمونده باشه و متاسفانه مسئولین هم توجه نکنن نتیجه همین میشه
اقاي قاسمي اين كارگران بي گنا يك شبه تصمصيم به اين كار نگرفتن سالهاست دارن با اين وضع سر ميكنن سعه صدر دارن .پس مسئولين تا به حال كجا بودن كه كار به اينجا كشيده نشه تو رو به امام حسين اگر اعتقاد داريد ،انگ خراب كاري به اين بندگان خدا نزنيد منم يه كارگرم اگر تا به حال يك كدام از مسولين حقوقشون عقب افتاده بود و يا وسط ماه كه ميشه كاسه چه كنم چه كنم دست گرفته بودن اين نميشد.اين 21 نفر هم وطن ما كه هستن نيستن توي اين مملكت زندگي ميكنن و با همين تورم و گراني دارن دستو پنجه نرم ميكنن بريد شناسنامه هاشونو نگاه كنيد همين ادما به شما ها راي دادن پس يه كم واسه اخرت توشه جمع كنيد.يا علي
بدبخت کارگر حقوقسو نمی تونن بگیره اعتراض هم کنه دستگیر میشه یعنی هیچ خجالت نمی کشید بجای گرفتن حق کارگر خودشو می برید زندان
اصلا مرگ بر کارگر
چه معنی داره اعتراض کنند
دوستان مثکه متوجه عمق فاجعه نیستن!
مطالبات کارگرا اگر پرداخت نشه بستن ریل که سهله اعتصاب و آشوب خواهند کرد!
به این دادستان باید گفت موقعی که اینان چندین ماه حقوق نگرفتند و جلوی خانوادیشان سرافکنده شدند ، کجا بودید !!!! که حالا حکم بازداشت و حتما هم قاضی حکم شلاق و زندان به اینان میدهد ( مثل قبل) میفرمایند از راههای قانونی !!! دادستان اگر راه قانونی جواب میداد که اینان چنین نمی کردند !!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل