بازدید 3773

نظر کالدرون درباره گلزنی تعویض طلایی اش در دربی

کد خبر: ۹۲۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 22 September 2019

کالدرون درباره به میدان فرستادن عبدی، پدیده جوان این تیم که با گل او پرسپولیس برنده دربی شد، گفت: مربی هر بازی را متفاوت می‌بیند. مربی باید بتواند بازی‌خوانی داشته باشد و فرصت اشتباه نداریم. من به تیمم تبریک می‌گویم. همه بازیکنان خوب بازی کردند و کسانی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند خوب بودند. من از هر سه تعویضم راضی هستم. این سه تعویض روند تیم را بهتر کرد و گل مان را هم یکی از این بازیکنان زد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که ترکیب تیمش را براساس اسامی بزرگ بازیکنان معین می‌کند، توضیح داد: اگر اینطور باشد عبدی نباید بازی می‌کرد. من فکر می‌کنم شما اشتباه فکر می‌کنید. در بازی اول روستایی بازی می‌کرد که بازیکن شناخته شده‌ای نیست. همچنین در بازی قبلی کاپیتان بازی می‌کرد. از شما می‌خواهم بهتر ببینید و به عنوان یک خبرنگار حرفه‌ای با بررسی سوال کنید نه این که بدون بررسی سوال کنید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است عبدی در بازی‌های آینده فیکس باشد، گفت: من روی تمام بازیکنان حساب باز می‌کنم و هرکس ممکن است جزو ۱۱ بازیکن اصلی در بازی بعدی باشد. وظیفه من این است که ۱۱ بازیکن خوب را به زمین بفرستم و برای برد به میدان برویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان