بازدید 9656
۶
بازتاب

واکنش جنجالی مطهری به مرگ دخترآبی و واکنش قوه‌قضاییه

می‌پذیریم که حکم دادگاه صادر نشده بود، ولی این خبر قطعی است که در مراجعه سحر به دادگاه، شخص غیرمسئولی به او گفته به ۶ ماه حبس محکوم شده‌ای.
کد خبر: ۹۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 12 September 2019

واکنش ها همچنان به مرگ سحر خدایاری معروف به دختر آبی ادامه دارد و این بار نماینده سرشناس مجلس در توییتی دیگر نظر خود را نوشت و برخلاف توییت نخست، ضمن اعلام اینکه هنوز حکمی برای این دختر علاقمند به تماشای بازی تیمش از نزدیک، صادر نشده بود، نسبت به تشکیل پرونده دادگاهی برای چنین مورد کوچکی انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی مطهری در حساب توئیتری‌اش نوشت: «در موضوع خانم سحر خدایاری می‌پذیریم که حکم دادگاه صادر نشده بود، ولی این خبر قطعی است که در مراجعه سحر به دادگاه، شخص غیرمسئولی به او گفته به ۶ ماه حبس محکوم شده‌ای. اساسا چرا موضوعی به این کوچکی که با چند کلمه نصیحت قابل ختم بوده دادگاهی شده است. البته ما خودکشی را گناهی بزرگ می‌دانیم.»

این توییت جنجالی، واکنش های وسیعی را در پی داشته است و یکی از مهمترین واکنش های مقامات رسمی به ماجرای مرگ دختر فوتبال دوست است.

علی مطهری در حساب توئیتری‌اش: در موضوع خانم سحر خدایاری می‌پذیریم که جکم دادگاه صادر نشده بود، ولی این خبر قطعی است که در مراجعه سحر به دادگاه، شخص غیرمسئولی به او گفته به ۶ ماه حبس محکوم شده‌ای. اساسا چرا موضوعی به این کوچکی که با چند کلمه نصیحت قابل ختم بوده دادگاهی شده است. البته ما خودکشی را گناهی بزرگ می‌دانیم.

در واکنش به توییت دوم علی مطهری، سردبیر خبرگزاری قوه قضاییه در واکنش به اظهارات این نماینده مجلس نوشت: «آقای مطهری برای جبران خلافگویی قبلی دوباره دروغ گفتید. فرد غیرمسوول هم به سحرخدایاری نگفته به شش ماه حبس محکوم شدی. وی در پاسخ به این سوال که حکم قانونی‌ام در صورت محکومیت چیست گفته: اگر دادگاه برگزار و جرمی برای شما احراز شود حداکثر مجازات قانونی آن ٦ ماه حبس است»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این سردبیر خبرگزاری اول توضیح دهد مطابق کدام قانون ورود زنان ممنوع شده و اصلا بازداشت غیرقانونی چرا انجام شده
مسئولان باید سعه صدر و عطوفت و گذشت داشته باشند
در این مورد فقط مطهری حقیقت را می گوید
کاش برای دروغ مجازات اعدام وضع میشد.
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد! جناب مطهری غیر عزیز!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی