بازدید 4399

هدف عجیب راموس پس از رسیدن به رکورد کاسیاس

رکورددار تعداد بازی‌های ملی در اروپا جیان لوئیجی بوفون با ۱۷۴ بازی است، اما رکوردار بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان احمد حسن مصری با ۱۸۴ بازی ملی است و به نظر می‌رسد که راموس به راحتی می‌تواند هر دو رکورد را پشت سر گذارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶ 09 September 2019

مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا از هدف بزرگ خود بعد از شکستن رکورد ایکر کاسیاس گفت.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار برابر جزایر فارو توانست با چهار گل به پیروزی برسد. در این دیدار که در انتخابی یوور ۲۰۲۰ برگزار شد، سرخیو راموس بازیکن باتجربه لاروخا توانست به رکورد ایکر کاسیاس در تعداد بازی ملی برسد. کاسیاس تا قبل از این دیدار با ۱۶۷ بازی ملی بیش‌ترین تعداد بازی ملی را در تاریخ فوتبال اسپانیا داشت، اما راموس ۳۳ ساله توانست به این رکورد برسد.

راموس تاکید کرد که می‌خواهد با پیراهن تیم ملی کشورش به ۲۰۰ بازی ملی برسد تا یک رکورد را در تاریخ فوتبال جهان به نام خود ثبت کند. او گفت: رکورد‌ها برای شکسته شدن هستند. من می‌خواهم به رکورد ۲۰۰ بازی ملی برسم. این هدف من است و امیدوارم که به آن دست پیدا کنم. می‌دانم که کار سختی پیش‌رو دارم، اما به انجام دادن کار‌های سخت علاقه دارم.

رکورددار تعداد بازی‌های ملی در اروپا جیان لوئیجی بوفون با ۱۷۴ بازی است، اما رکوردار بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال جهان احمد حسن مصری با ۱۸۴ بازی ملی است و به نظر می‌رسد که راموس به راحتی می‌تواند هر دو رکورد را پشت سر گذارد. راموس درباره مورنو که بعد از انریکه مرد نخست نیمکت اسپانیا شده است، گفت: مورنو به خوبی تیم و سبک بازی ما را می‌شناسد. ما خوشحالیم و او هم خوشحال است.

سرخیو راموس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر