بازدید 5067
۴

جوابیه شرکت آب و فاضلاب خوزستان به خبر «تابناک»

کارکنان شرکت آب و فاضلاب با تمام توان در تلاش هستند تا زمان تامین منابع آبی جدید با مدیریت توزیع زمینه دسترسی عادلانه همه مشترکان به این نعمت الهی را فراهم آورند.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 07 July 2019
پیرو درج خبری با عنوان «رنگ باختن همه دستاورد‌های سیلاب خوزستان در یک ماه»، شرکت آب و فاضلاب خوزستان جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.

به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای رسول صالحی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت رسیده، به شرح زیر است:

- تامین آب شهر‌های ایذه و مسجدسلیمان از سنوات گذشته دچار مشکل بوده که برای رفع آن طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت تامین آب از قبیل: حفر چاه‌های جدید و اجرای طرح‌های انتقال آب با هدف افزایش تولید توسط سازمان آب و برق خوزستان در حال اجراست.

- ضمنا شرکت آب و فاضلاب مسئولیت توزیع آب در شهر‌ها را بر عهده دارد که این کار بدلیل کمبود منابع آبی بصورت ساعتی در برخی مناطق شهر‌های ایذه و مسجدسلیمان در حال انجام است.

- در شهر لالی نیز با توجه به تعویض کامل پمپ‌ها در محل آبگیر مشکل توزیع آب این شهر مرتفع گردیده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

- در خاتمه با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مصرف آب خواهشمند است به منظور بهره مندی همه شهروندان از نعمت آب شرب، صرفه جویی در مصرف آب در سرلوحه کار همه مشترکان قرار گیرد. همچنین کارکنان شرکت آب و فاضلاب با تمام توان در تلاش هستند تا زمان تامین منابع آبی جدید با مدیریت توزیع زمینه دسترسی عادلانه همه مشترکان به این نعمت الهی را فراهم آورند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آب محل های شهر اهواز که روزانه در ساعت های مشخص قطع می بلاشد‌چرا پیگیری نمیشود
رسالت و منازل صنایع فولاد و توسعه مسکن
چراقبل از ساخت سدها فکر ساخت تصفیه خانه نبودند ان همه اب پشت سد برای چیست ان بودجه کلان اب وبرق خوزستان کجا میرود ایذه با کارون 3 فاصله اندکی دارد مسجد سلیمان سد دارد مردم چرا این مسئولان را بابت ساختن سد های بیهوده سرزنش نمی کنند
عحیب هست که مسجدسلیمان و ایذه در کنار کارون قرار دارند و هنوز مشکل اب اشامیدنی دارند ....متاسفیم ....متاسفیم ..متاسفیم ..متاسفیم ..چرا ؟؟چرا؟؟؟چرا؟؟؟
جای بسی تاسف است که با وجود این همه سد در خوزستان شهر های ان از اب شرب بی بهره هستند این مشکل در کلان شهر اهواز از اول زمستان منطقه اخر اسفالت شروع شده و اکنون به مناطق دیگر سرایت کرده است ضعف مدیریت / نگاه مسولان به مردم خوزستان بعنوان شهروند درجه 2 / وادادگی نمایندگان ......از علل این مشکل در کنار سایر مشکلات چون ریز گردها بیکاری جوانان و بکارگیری نیرو های غیر بومی .... را می توان نام برد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار