بازدید 15165
سوژه

شکایت استقلال ازشفر به فیفا بخاطر مدرک تقلبی!

بعید است پیرمرد باتجربه آلمانی از این حربه بترسد و تخفیف زیادی روی طلب نجومی اش بدهد. در همین حال برخی معتقدند فیفا حتی باشگاه استقلال را هم مقصر خواهد دانست که از مدرک پسر سرمربی اش استعلام نگرفته است!
کد خبر: ۹۰۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 19 May 2019

باشگاه استقلال قصد دارد از ساشا شفر به کمیته اخلاق فیفا شکایت کند!

به گزارش تابناک ورزشی، جدایی شفر از استقلال همچنان حواشی خودش را به همراه دارد و مدیران استقلال قصد دارند به دلیل تقلبی بودن مدرک مربیگری و آنالیزوری ساشا شفر فرزند سرمربی سابق آبی‌ها از او به فیفا شکایت کنند.

اطرافیان و برخی مدیران آبی لعتقاد دارند، شکایت باشگاه استقلال می‌تواند برای این دو دردسرساز شود و به همین دلیل فتحی قصد دارد با این آتوی عجیب، شفر را مجبور به جدایی توافقی کند تا استقلالی‌ها بخشی از پول او را پرداخت نکنند. هر چند این تنها یک احتمال و ادعاست و بعید است پیرمرد باتجربه آلمانی از این حربه بترسد و تخفیف زیادی روی  طلب نجومی اش بدهد. در همین حال برخی معتقدند فیفا حتی باشگاه استقلال را هم مقصر خواهد دانست که از مدرک پسر سرمربی اش استعلام نگرفته است!

شکایت استقلال ازشفر به فیفا بخاطر مدرک تقلبی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
بازهم یک گاف قراردادی دیگرازاستقلالی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
توي اين مملكت يكي رو ميخوان بزرگش كنه ولو اينكه آدم كوچيكي دست به هر كاري ميزنن و واي به روزي كه بخوان يكيو نابود كنن چنان اهريمني ازش ميسازن كه خود شيطان هم از اون ميترسه!!!!!!
نامی
| Germany |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
شما خوبین
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اصلا این رفتار احمقانه بوده و نشون میده هیچ عقلانیت و مدیریتی در این باشگاه حاکم نیست ! اینجور یه مربی خارجی را اخراج کردن فقط حماقت بود در حالیکه 3 یاززی به پایان لیگ مانده بود !
بابا همه دنيا كه دزد نيستن اگر اين تيم قهرمان ميشد همين حرفهارو ميزديد.دست برداري تورو به خدا زشته به خدا از انسانيت به دوره تازه مگر زمان قرارداد استعلام نميكنيد الان يه ابدار چي ميخوان استخدام كنن از صد جا مدرك ديپلمشو استعلام ميكنن بعد از اون سر دنيا يكي رو اورديد ميگيد مدركش جعليه با اين حرف ادم بيشتر به سواد و مدارك شما شك ميكنه .
ماشین مشدی ممدلی ؛ نه بوق داره نه صندلی .
صندلیاش فنر داره ؛ شوفر بی هنر داره!
والا همه مدیران پرسپولیس و استقلال میگویند هیچ گاف قراردادی ندارند. ولی نمیدونم ماجرای این آقای ژوزه که با جیمزباند بازی آقای مدیر عامل وقت این همه خرج روی دست پرسپولیس گذاشت از کجا ظاهر شد. آقای شفر هم معلومه. عمری نخفیف بدهد. آقای مدیر عامل استقلال میگوید که هزینه ای نخواهد داشت! خواهیم دید چند میلیارد پول ملت را چطور دود خواهید کرد! اینها برایشان سرمشق نمیشود.
دست بردارید ، بیشتر از این گندشو درنیارید
پول بیت المال بیچاره! بابا وزارت ورزش دست از تیمداری دکلتی بردارد، کجای دنیا اینجوریه
نه اینکه همه خودیها بدون استعلام مدرک دکترایشان در وزارتخانه ها پذیرفته میشود وبدون سئول وجواب به وزارت میرسند مربی دیگر عددی نیست که استعلام شود
اينم مدركش از دانشگاه هاواي بوده
مدیران نا لایق وقراردادهای آب دوغ خیاری خخخخخخ
واقعا عجیب است چرا قبلتر این ادعا را نداشتند عجب مدیرانِ اخلاق محور و فرهنگی ای بر این باشگاه مدیریت میکنند لذا بی دلیل نیست که از سکوها انواعِ فحاشی ها به گوش میرسد
هنگامیکه با یک گل سپاهان راشکست داده بودند وی رابردوش میگرفتند وهزاران القاب میدادند حال که کشتی شکستخورده به گل نشسته و جامی نتوانستند بگیرند ومیلیاردها تومان پول بیت المال را حیف ومیل کرده اند دنبال توجیه هستند
یعنی او هم سر وکلاه ماروشناخته؟
کافر همه رو به کیش خود پندارد
تا کی باید تاوان مدیران بی سواد رو داد
همشون با پارتی بازی مدیر میشن نه تو ورزش تو 90 درصد شغلها
بی سوادی بین المللی در مدیران ما بیداد میکنه
نصف این پول را به من میدادن استقلال را قهرمان آسیا میکردم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار