بازدید 5283
۱
سوژه

تلاش فراوان چند رسانه برای تمدید قرارداد قطبی

مدیران فولاد با دو خرید خارجی نیم فصل دوم انتظار داشتند تیم روند بهتری داشته و بتواند در کورس سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد که اینطور نشد و غیر از نمایش ضعیف خریدهای مدنظر قطبی و افت فاحشی را از میانه راه با قطبی تجربه کردند. حالا آنها باید هم احتیاط بیشتری در امضای قرارداد تازه با قطبی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 16 May 2019

با نزدیک شدن به لحظات پایان لیگ برتر فوتبال ایران، از حالا مربیان و بازیکنان خود را برای فصل آینده و پیشنهادهای احتمالی آماده می کنند و در این میان برخی رسانه ها مثل هر فصل در این برهه نقش تبلیغاتچی را برای آن ها دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از مربیانی که در نیم فصل دوم پس از چند سال غیبت در رقابت های باشگاهی ایران پای به میدان کار در لیگ ایران گذاشت، افشین قطبی بود که با وجود شروع طوفانی اش در فولاد ؛ در ادامه نتوانست چندان درخشان ظاهر شود و حالا با رسیدن به روزهای انتهایی لیگ مدام خبر از عدم مذاکره مدیران این باشگاه برای تمدید با قطبی به گوش می رسد. خود قطبی هم چندین بار به تیتر چند سایت خبری بعضا پربیننده تبدیل شده که به موضوع مبهم بودن وضعیتش در فصل آتی اشاره می کند اما با اینهمه خبرسازی و کار رسانه ای ، باز هم مدیران فولاد تحت تاثیر قرار نگرفته اند و به نظر می رسد می خواهند بعد از اتمام مسابقات به عملکرد قطبی، رقم قرارداد درخواستی او، بازیکنان احتمالی مدنظرش و مسایل دیگر فکر کنند و پس از سبک و سنگین کردن ابعاد موضوع، تصمیم نهایی را بگیرند.

تلاش فراوان چند رسانه برای تمدید قرارداد قطبی

مدیران فولاد با دو خرید خارجی نیم فصل دوم انتظار داشتند تیم روند بهتری داشته و بتواند در کورس سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد که اینطور نشد و غیر از نمایش ضعیف خریدهای مدنظر قطبی و افت فاحشی را از میانه راه با قطبی تجربه کردند. حالا آنها باید هم احتیاط بیشتری در امضای قرارداد تازه با قطبی داشته باشند. افشین قطبی هم فعلا مشتری دیگری برای خود نمی بیند و در خارج از کشور هم پیشنهاد دلچسبی و چشمگیری ندارد.

در آخرین هفته از لیگ هجدهم، تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب میزبان تراکتورسازی خواهد بود. فولادی‌ها هنوز اندک امیدی به رسیدن به رتبه ششم جدول دارند و در سمت مقابل تیم تراکتورسازی به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و برای رسیدن به این هدف، باید فولاد را قطعا شکست دهد تا منتظر بخت خود بماند.

بازیکنان تیم فولاد که در آستانه آخرین بازی خانگی این فصل خود نیز هستند، برای دقایقی پای صحبت‌های فنی و تاکتیکی افشین قطبی نشستند و آخرین جلسه پیش از بازی در لیگ هجدهم را نیز برگزار کردند. افشین قطبی که امشب برای شانزدهمین بار روی نیمکت فولاد خواهد نشست، هنوز سرنوشت مشخصی در این تیم ندارد و معلوم نیست برای هدایت فولاد در لیگ نوزدهم با این باشگاه به توافق می‌رسد یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قطبی. فقط حراف است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها