بازدید 7508

حمله دایی به مدیرعامل سایپا:پرایدشد۵۰میلیون،پول مارابده

کد خبر: ۸۹۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ 01 May 2019

علی دایی خسته و عصبانی از مسائل مالی ادامه دار تیم سابقا ثروتمند سایپا در فوتبال ایران سفره دلش را مقابل خبرنگاران اصفهانی باز کرد. او این بار وزیر صنایع را به مدد طلبید و از احضارش به باشگاه بعد از این مصاحبه گفت اما تاکید کرد از این مسائل باکی ندارد و تا فصل تمام بشود عطای کار در سایپا را به لقایش خواهد بخشید.

به گزارش تابناک ورزشی، دایی که از زمان انتخاب مدبر به عنوان مدیرسایپا با او اصطکاک های مختلفی داشته او را تلویحا متهم به کارشکنی کرده و گفته است :" این بچه‌ها مگر چقدر قراردادشان است؟ این ارقام برای کارخانه سایپا عددی است؟ پراید ۵۰ میلیون شده، تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است، شاید دوست ندارند که من کارم را در سایپا ادامه بدهم که ۹۹ درصد می‌گویند همین مسئله است."

حمله دایی به مدیرعامل سایپا:پرایدشد۵۰میلیون،پول مارابده

او در نقد عملکرد مدیران سایپا حرفهایی زد که خنده خبرنگاران را درپی داشت. زمانی که از گفت وگویش با مدیران بعد از شکست تیم مقابل سپاهان خبر داد و گفت: پیش از بازی قبلی من را دعوت کردند گفتند که باشگاه به غیر از مسائل مالی چه کار کند که بچه‌ها شاداب شوند. گفتم شما چه راه حلی دارید به من بگویید شاید باید یک گروه تئاتر کمدی یا سیرک بیاوریم. بهتر است حق و حقوق بچه‌ها را بدهند تا کی می‌خواهند فقط شعار بدهند.

البته مشکلات سایپا منحصر به امسال نیست و این باشگاه در سه چهار سال گذشته مداوما از نظر مالی در مضیقه جدی بوده است. این کارخانه بزرگ صنعتی که در دهه 70 با خرید امتیاز گسترش در فوتبال ایران به تیمداری پرداخته، بدون هوادار است و طبعا تمام و کمال بودجه اش را باید از کارخانه بگیرد اما دیگر رونق یا سیاست دهه های پیشین در سایپا موجود نیست و شاید با وجود همه امکانات کارخانه از سرمایه گذاری در فوتبال خسته شده است. دایی البته امروز پای وزیر و مدیرکارخانه سایپا را هم وسط کشیده و گفته: من از مدیریت کارخانه و وزارت صنعت و معدن می‌خواهم بیایند و رسیدگی کنند. درویش بیشتر به ما کمک می‌کرد. جابه‌جایی باید در جهت بهتر شدن باشد اما از وقتی که درویش رفته مصیبت‌های ما بیشتر شده است. تنها سه چهار نفر از باشگاه سایپا کنار ما هستند، اما از دست آنها هم کاری برنمی‌آید، به غیر از آنها کسی جوابگو نیست. مطمئناً فردا من را می‌خواهند، ما باکی نداریم. اگر من را نمی‌خواهید، نخواهید. پول بچه‌ها را بدهید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر