بازدید 4080
۱

ذوب آهنِ علیمنصور؛ قوی ترین تیم غرب آسیا!

این نماینده آسیایی ایران در پایان چهار بازی خود به امتیاز ۱۰ رسیده است. با نگاهی به امتیازات تیم‌های دیگر گروه ها، مشخص می‌شود که ۱۰، بالاترین امتیاز یک تیم در غرب آسیا است و هیچ سرگروهی در این منطقه امتیازات خود را دو رقمی نکرده
کد خبر: ۸۹۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 24 April 2019

شب گذشته دو نماینده فوتبال ایران در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حریفان خود دیدار کردند. در بازی‌های دیشب تنها تیم ذوب آهن بود که موفق شد برنده از زمین خارج شود و استقلال هم مثل پرسپولیس مقابل حریف خود شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ذوب آهن با بردی که دیشب برابر الوصل امارات به دست آورد، در یک قدمی صعود از گروه خود قرار گرفت. شاگردان منصوریان حالا ۱۰ امتیازی هستند و تنها با یک تساوی دیگر راهی دور حذفی می‌شوند.

اما تیم ذوب آهن با عملکرد امسال خود یک آمار جالب توجه هم به جا گذاشته است. این نماینده آسیایی ایران در پایان چهار بازی خود به امتیاز ۱۰ رسیده است. با نگاهی به امتیازات تیم‌های دیگر گروه ها، مشخص می‌شود که ۱۰، بالاترین امتیاز یک تیم در غرب آسیا است و هیچ سرگروهی در این منطقه امتیازات خود را دو رقمی نکرده است.

جالب‌تر اینکه در منطقه شرق هم دو گروهی که بازی‌های هفته چهارم خود را انجام داده اند، به این آمار نرسیده اند. از دو گروه دیگری که امروز بازی‌های چهارمشان را انجام می‌دهند، تنها کاشیما آنتلرز می‌تواند با پیروزی احتمالی به امتیاز ۱۰ برسد و به این ترتیب در پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، هیچ تیمی به امتیاز بالاتر از ۱۰ نخواهد رسید و ذوب آهن ایران یا به تنهایی یا به همراه کاشیما، بیشترین امتیاز در آسیا را تا پایان هفته چهارم خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایول ذوب اهن ابروی فوتبال ایرانی بخدا توشرایط سخت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل